SUÇ İŞLENEN GÜN
Gençlik yıllarıydı. 14 yaşındaydım. Arkadaşlarım ve ben sprey boyalarla duvarları boyuyorduk. Zabıta bize bağırdı. Arkamızdan koştu. Biz de koşmaya başladık ve tren raylarına doğru yöneldik.
Zabıta beni orada yakaladı. Ben o sıra kaçmak için çırpınıyordum. Elinden kurtuldum ve onu ittim. O da raylara takılıp düştü ve yerden kalkamadı.
O sırada adamın üstüne doğru gelen treni farketmemle hemen geri dönüp onu oradan sürüklemeye çalıştım fakat yapamadım. Bu sefer ayağa kalkıp trene işaret göndermeye, treni durdurmaya çalıştım ama bu da işe yaramadı ve tren zabıtanın üzerinden geçti. Ve zabıta gözlerimin önünde parçalanarak öldü.Sonrası mı? Sonrası malum. Tutuklanma, ifade alınması, mahkeme derken yaşımdan dolayı 6 yıl hapis cezası aldım.
GÜNÜMÜZ
Lanet olsun! Buraya kadar gelmişken pes etmek istemiyorum. Acilen bir şey yapmam lazımdı. Böyle düşünerek yürürken, yolda başka bir ilan dikkatimi çekti. Hemen ilanın asılı olduğu taksi durağından içeri girdim.
-Buyurun ne istemiştiniz?
-Ee.. İş ilanı için gelmiştim.
-Evraklarınızı görebilir miyim?
Bende çıkarıp dosyayı adama uzattım.
-Buyurun..
2 dakika boyunca dosyanın içeriğine bakındı ve sonra bana döndü.
-Sabıkalı olduğunuz yazıyor. Ama bana da adam lazım. Araban var mı?
-Hayır yok.-Belediyenin arabasını veriyorum o zaman. O yüzden arabaya iyi bak.
-Tamam
Adam bütün işlemleri yaptıktan sonra anahtarı verdi. Aldım. Ve içimden iyiki sürücü kursuna yazılmışım dedim.
Arabayı sürerken bir cafenin önünden bir kız geçiyordu. Arkadaşların arasında parıldadı adeta gözüme. Durup 2 saniye onu izledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Pes Etme
Teen FictionSabıkalı bir adamın hayallerinden, yuvasından vazgeçmesi ve bir mafya babasının kızına aşık olup, onun etrafinda olabilmek için söylediği ufak bir yalanla ortaya çıkan aşklarına hazır mısınız?