GÖZLERIM GÖZLERINI ÖZLEDI :(

54 5 0
                                    

Her zamanki bana askla bakan gozlerin simdi kime oyle bakiyodur acaba? Sahi ya unutmusum sen beni unutmustun be sevgili yanimdan geçerken baktigin bakislar ben seni unuttum üstünede bir suru kisiyle beraber oldum diyiyodu.
Hey bayim !
Hani sen benim gözlerimi cok severdin hani gozlerime bakmaya dahi kiyamazdin sen o zaman simdi niye gozlerimi aglamaktan kan canagina dondurmeye kiyiyosun...
Her zaman sabrettim ama artik olmuyo be sevgili dayanamiyo bu kalp ..
Hani derler ya guzellik gecicidir diye iste sen bana guzellik yaptin benimle hayatini paylastin sonra guzellik gecti bende kendimden gectim...
Cok mu zor burada benimle kalmak benimle ayni yerde kalmak cok mu zor...
Hani biz bulusunca oylece durup gozlerimi izlerdin ya bu gozler gozlerinizi cok ozledi bayim lutfen bi an once care olun ....
Hayatta her giden neden unutulmuyo be sevgili ama kalip benim gibi sevseydin beni ben o zaman hic unutmazdim seni...
Hani biz bi kalemdik ya birdik tektik o kalem kirildi ve uclarindan baska hayatlar basladi. mesela sen yine aklimda bense dipsiz bucaksiz bi kalpte, benim kalbimde sen ve bir baskasininkinde ben....
Onceden gozlerinin ne renk olduğunu bilemezdim bayim ama simdi biliyorum KAHPE rengiymis gozlerin....
Neyse belkide... sen hic haketmemistin beni oysa ben kabullenmistim her halinle seni....

Seni Bana Yazılan bir şarkı zannettimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin