Sen hayatımdan çıktiktan sonra yalnızlığa alıştım ben. Senin benim olmadigin kadar yalnizlik hep benim oldu.. Bazen yalnızlık o kadar iyi geliyor ki kafayi dinliyorum hayati boskoyuyorum... Hep kafam dinc hic bişeye üzülmüyorum... ve bu benim kendimi bulmama yardimci oluyor.... Fakat bazen o kadar yalniz oluyorum ki etrafimda bir suru insan olmasina ragmen kafam, aklim hic biseyi almiyor sadece kalbimi dinliyebiliyorum.... Yalnizlik iyi güzel bir şey hemde cok guzel.... Mesela dusmanlarin bile senin ne halde oldugunu bilmedikleri icin hic bir set yapamiyorlar...
Bayim;
hayatimdan cikali cok oluyor... sen hayatımdan ciktiktan sonra kendimi buldum.... yasadigimi hissettim.. en guzelide benim icin gorunmez oldun... karsima ciksan bile seni göremiyorum... bence bu cok iyi bir sey en azindan benim icin canim yanmiyor artik.... zaten o kadar yanmistiki canim kul olmustu.... kuller bida tutusmaz.... belkide bu yuzden artik canim yanmiyor... Herneyse bayim cok YALNIZIM ve bu beni mükemmel kiliyor... senin gibi bir iki fahisenin pesinde kosup karakterimi yok etmektense tek kalmam beni mükemmel kiliyor... hani az once dedim ya karakterini yok etmek sende karakter yok ki olmayan bir seyi nasil yok edicen veya ediyosun merakla izliyorum.... bazen seni gordugumde o kadar ustune gulesim geliyorki bir insan heralde ancak bu kadar karakterden yoksun olur... Bence bayim bir an once egonuzu yenip karakterinizi ortaya cikarin... yada bosvereyim ben sonucta siz benim icin bisey ifade etmiyorsunuz ve size laf sokmak istemiyorum... cunku soyledigim laflarim ruhunu derinden zedeler... Beni kaybettiniz bayim artik hic ulasamayaciginiz yerdeyim ve orda hep yalnizligimla kalacagim... siz bence kiz aramaktansa biraz karakter arayin ve bir an once bulun.... bu kadar karakterizlikle nasil millet icine cikiyorsunuz hayret ediyorum bayimm... herneyse ben yalnizligimla iyiyim ve bana dokunmayan yilan bin yasasin yani sen uzak dur benden... sana fazla gelirim kaldiramaz BÜNYEN....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Bana Yazılan bir şarkı zannettim
Fiksi IlmiahSon kez uğramak istemiştim çocukluguma koşmayı özlemiştim.. Yürüdüm yollardan tekrar geçmeyi istemistim. Hayatın beni geleceğe mahkum edeceğini bilemezdim... İçimde tüneller kazmaya başladım. Amacım "ben" i bulmaktı... Yolun sonuna vardığımda AŞK'...