Keith, yavaşça eline aldığı maskesini taktı. Güce hakim olacağı gün çok yakındı. Mükemmellik, kusursuzluk,Vestal,Yeni Vestroia, Dünya ve keşfedilmemiş tüm diyarlar , tamamen evrim geçirmiş
bir yaşayan organizmayla onun olacaktı. Ama şimdi, şımarık Prens Hydron rapor istiyordu.Spectra' nın kraliyet ailesine sızma amacı sadece bakuganlar hakkında daha çok şey öğrenip, onların gerçek gücüne ulaşmaktı. Mükemmel Bakugan. Görevi ve hayali mükemmel bakuganı yaratmaktı.
Son zamanlarda Hydron onlardan, Vexoslardan çok şey istemişti. Bir zamanlar Dünya gezegenini büyük tehlikeden kurtaran 6 özelliğin en güçlü bakuganları. Şu ana kadar Spectra ve Vexosların gücü sayesinde 2 tanesi bugün yakalanmışlardı. 2 tanesi ise taht odasında ki yerlerini almışlardı bile. Spectra, Pyrus Helios'u çok fazla güçlendirmişti. Şu anda Vestal'daki en güçlü savaşçıydı. Ve evrenin en güçlü savaşçısı da o olacaktı. Çok yakında.
Ama Spectra'nın merak ettiği şey, Pyrus Dragonoid'in Dünya ve Vestroia'yı kurtarmak için dönüştüğü mükemmel çekirdeğin gücünün Helios'u ne kadar ileri seviyeye taşoyabileceğiydi. Bunu öğrenebilmek pek mümkün değildi ama Spectra mükemmel çekirdekle özel olarak ilgileniyordu. Hergün onu inceleyip içinde olan olayları gözlemliyordu.
Dragonoid, sessizlik ve sonsuzluk çekirdeğini birleştirerek mükemmel çekirdek olmak zorunda kalmıştı. Ve Vestroia, Yeni Vestroia'ya dönüşmüştü.
Ve şu an Yeni Vestroia, Vestal istilasındaydı.
Spectra, odasından yavaş ve büyük adımlarla çıktı ve Vexosların toplandığı odaya doğru yol aldı. Odanın, kenarları değerli ve dayanıklı metallerle kaplı büyük kapısı otomatik olarak açıldı. Bütün Vexoslar, odadaki altıgen halkada, kendi köşelerine çekilmiş sırıtıyorlardı. Spectra da odadakilere, özellikle Gus'a başıyla belli belirsiz bir selam vererek kendi yerine geçti ve konuştu.
- Durum raporu.
Sesi her zamanki gibi sakin ve emir verici çıkmıştı. Vexosların liderinden de bu beklenirdi zaten.
Mylene mutlu olduğunu belirten şeytani bir ses çıkardı. Ve Gus sırıtarak konuşmaya başladı.
- Mylene, Mira'ya karşı galip gelerek Subterra Hammer Gorem'i kazandı. Ben de Ventus Storm Skyress'i yendim. Geriye sadece Haos Blade Tigrerra kaldı.
Spectra bunları zaten biliyordu. Olur olmaz öğrenmişti. Sadece Vexosların içindeki hırsı görmek istemişti. O da
Vexoslara bakarak sırıttı. Ve yine aynı ses tonuyla konuşmaya başladı.- Aferin. Bundan sonrasını ben hallederim.
Bu cümleden sonra ceketinin içinden
çıkan bakugan omzunda belirdi.- Gidelim, Helios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKUGAN : BÜYÜK DEĞİŞİM
FanfictionEllison Algorth. Babası bir insana aşık olan ve Kral Zenoheld tarafından onaylanmadığı için gizli bir evlilikle doğan, Dünya'da büyüyen 17 yaşında bir kız. Aynı zamanda evrendeki tek yarı vestal. Ve; doğduğundan beri onunla olan, kartlar yağana ka...