Bölüm 4 ; Güç İçin

587 38 57
                                    


Bölüm sonunda bazı yazar notları var. Lütfen okuyun. :)

×××

Vexosların Toplanma Odası

Gus, her zaman usta Spectra ile konuştukları Vexos toplantı odasına ilk defa tüm Vexosları çağırmıştı.

Dört Vexos, altıgen dairede oynadığı özellikleri temsil eden köşelerde bekliyorlardı. Hepsi, bekledikleri için memnun görünmüyorlardı. Gus aldırmamıştı. Zaten kaşları çatık olmayan sadece bir Vexos vardı. Ve oda yarım akıllı Shadow Prove'du.

Gus hepsine teker teker göz gezdirmişti. Ve karşısına baktı. Karşısında tam Mylene vardı.

Gus, artık söze başlaması gerektiğini düşünmüştü.

- Bu kadar çabuk buraya geldiğiniz için teşekkür ederim.

Vexosların, liderleri hariç tüm üyeleri buradaydı. Ve hepsi de kendince tepkiler vererek lafa girmişti.

Lync başladı.

- Evet evet, hadi anlatmaya başla

Bunu bunalmış bir şekilde söylemişti. Sonra da Shadow Prove konuştu. Yüzün yine bir sırıtma vardı.

- Anlatacağın şeyler önemli olsa iyi olur.

Gus bu tavırlara her ne kadar sinir olsa da tepki vermemeye çalıştı. Buradaki amaç sakince konuşmaktı.

Gus'ın tam karşısında ki Mylene'de sakince konuşmaya dahil oldu.

- Gus'ın iyi bir nedeni olduğuna eminim değil mi Gus, bizi buraya neden çağırdın?

Gus çok hafif sırıtmaya başlayarak cevap verdi.

- Hepiniz başarısız olduğunuz için buraya çağırdım.

Vexosların hepsi bunu duyduktan sonra kendince şaşırma sesi çıkardılar. Gus'ta hala sırıtıyordu. Shadow Prove, asla ciddiye alınamayacak bir ses tonuyla konuşmaya başladı.

- Ne demek istiyorsun sen Uçuk!

Gus gözlerini kapatıp, başını biraz yana eğdi. Gülümsemesini gizlemeye çalışarak cevap verdi.

- Dediğim gibi.

Shadow Prove yine kızgın bir şekilde konuştu.

- Sen bela mı istiyorsun?

Gus, Shadow Prove'u takmayarak başını kaldırdı ve o yöne baktı. Shadow Prove ve diğerleri de nereye baktığını merak ederek o yöne baktılar. Ve kendini belli eden liderleri, yürüyerek yaklaşıyordu. Spectra Phantom.

Ve aynı yumuşak, aynı zamanda sert ve emir verici sesiyle konuşmaya başladı.

- Gus'ın söylemeye çalıştığı şey şu ; Bundan böyle hiçbir maç kaybedemeyiz.

Ve yerini almıştı. Artık herkes yerindeydi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BAKUGAN : BÜYÜK DEĞİŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin