Ellison- Boyut Kontrolörü mü? O da nedir?
Şu anda o büyük Bakugan Savaşçıları Direnişi üssündeydik. Burası gerçekten babamın bahsettiği gibi bir vestal teknolojisiyle donatılmıştı.
Ve şu anda Dan, Mira'nın eline verdiği sandviç'i gürültülü bir şekilde yiyerek bu soruları soruyordu. Marucho ve ben de o şapurtıların içinde dinleyebildiğimiz kadar dinlemeye çalışıyorduk.
Mira, Ace ve Baron'ın ifadeleriyse son derece ciddiydi. Mira duvardaki dev monitördeki boyut konrtolörlerinin işlevlerini anlatmaya başlayacaktı.
Ve konuştu.
- Yeni Vestroia'nın 3 boyut kontrolörü var . Alpha, Beta ve Gamma. Onların gücü bakuganları top haline getirdi.Haritaya iyice baktım. Bu istila için son derece akıllıca bir düzenekti.
Dan hala ağzını şapırdatıyordu. Bu çok dikkat dağıtıcıydı. Ama sonra dikkatimi çeken şey Marucho'nun sorusu oldu.
- Söylesene Mira, o kontrolörleri yok edersek bakuganlar normal hallerine döner mi?
Evet.Çok iyi bir noktaya deyinmişti. Marucho gayet zeki bir çocuktu.
Ace(çok sevgili dostum),Marucho'ya cevap verdi.
- Tam emin değiliz ama denemeye değer. Vexoslarla savaşarak çok ileri gidemeyiz. Onları kaynağından vurmamız gerekiyor. İşte bu yüzden 3 boyut kontrolörünü de yok etmek zorundayız.
Eğer haritadaki gibi şehir sınırları varsa boyut kontrolörlerinin hepsi bölgenin merkezindeydi.Mira gezegenin kolonileştiğini söylemişti. Eğer o şeyleri yok etmek istiyorsak gerçekten uğraşmamız gerekecekti. Çünkü 3 boyut kontrolörüde şehirlerin merkezlerindeydiler.
Bunun önemli bir konu olduğunu düşünerek konuştum.
- Ama bu haritaya göre 3 boyut kontrolörüde ayrılan bölgelerin merkezinde yer alıyor.
Baron'da beni onaylayarak konuştu.
- O bölgeler şu an Vestalların şehirleri. Ve boyut kontrolörleri de şehrin tam merkezinde.
Ve Mira'da ikimize bakarak kafasını hafif evet anlamında salladı.
- Hıhım. O zaman düşmanı merkezinden vurmalıyız.
Bir an gözleri kısık monitöre baktı. Sonra Dan'e döndü ve konuştu.
- Sen ne düşünüyorsun Dan?
Hepimiz Dan'e döndük ve ellerinin ağzında, ağzının da tıka basa dolu olduğunu gördük. Cidden bu çocuğu anlayamıyordum. Ve konuşmaya çalıştı.
- bımm ıbjmomm ımımim mamom .
Hepimiz göz devirdik. O an odanın içindeki herkes. Bakuganlarımız bile. Hatta Mira dalga geçmek için konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKUGAN : BÜYÜK DEĞİŞİM
FanficEllison Algorth. Babası bir insana aşık olan ve Kral Zenoheld tarafından onaylanmadığı için gizli bir evlilikle doğan, Dünya'da büyüyen 17 yaşında bir kız. Aynı zamanda evrendeki tek yarı vestal. Ve; doğduğundan beri onunla olan, kartlar yağana ka...