EllisonSpectra ve Gus'a karşı olan zaferimizin ardından hiç hızımızı kesmeden Alpha Şehri'ne doğru yol alıyorduk. Karışık olan aklım şu an tamamen temizdi.
Baron direksiyondaydı. Dan ve Marucho eski ortakları ninja çocuk Shun'a nasıl Yeni Vestroia'ya geldiğini soruyorlardı. Açıkçası bu benimde merak ettiğim bir konuydu. Babam beni boyut geçitlerinin rastgele ve dengesiz açılması konusunda eğitmişti. Nereye açıldılarını asla bilemezdiniz. Karşınıza bir tane çıktığında yapılacak en doğru şey çok yavaş hareketlerle boyut geçiçdinden uzaklaşmaktı. Ama bu Shun denen çocuğun pekte yavaş olabileceğini sanmıyorum.
Dan Shun'a sordu ve hepimizde onları dinledik.
- Sen neredeydin Shun? Birden bire ortadan kayboluverdin.
Shun'da Dan'e hafif bir gülümseme ifadesiyle baktı. Ama bu gülümseme hemen geçti. Ciddi bir şekilde konuştu.
- Evet bu gerçekten , çok tuhaftı. Tek başıma dağdaydım. Ninja yeteneklerimi geliştiriyordum. Birden bire önümde bir boyut kapısı açıldı. Ve dikkatimi çekti. Birden bire deliğin içine çekildim.
Evet. Bu rastgele bir kapıydı. Shun büyük ihtimalle Marucho, Dan ve benim oturduğum şehirde oturuyordu. Wardington Şehrinde. Wardington'daki dağlar kadar ıssız ve huzurlu bir yer yoktur. Ve rastgele geçitlerin
%1,34 açılma ihtimalini oluşturan boyut kaymaları genelde ıssız ve nemli yerlerde gerçekleştirdi. Ayrıca ninja yeteneklerini geliştirdiğine göre yavaşta hareket etmiyormuş.Bunlar hızlıca aklımdan geçince Shun'u dinlemeye devam ettim.
- Ve kendimi bir anda burada buldum. Burası her neresiyse. Peki neredeydim? Ve buraya nasıl geldim?
Garip bir konuşma stili vardı. 15-16 yaşlarında görünen bu çocuk, birkaç sene sonra felsefe kitabı çıkarabilirdi. Düşününce hiç fena gelmedi. Küçük Ninjanın Büyük Dünyası.
Bende Shun'u aydınlatmak adına konuştum.
- Wardington'ın dağları ıssız ve nemlidir. Küçük boyut kaymaları sonucunda oluşan boyut geçitleri buralarda oluşabilir. Ama bu çok küçük bir yüzde. Şanslıymışsın.
Dan hemen ardımdan konuştu.
- Evet. Çok mantıklı. Demek o yüzden Dünya'dayken sana bir türlü ulaşamıyorduk.
Shun'da ilk Dan'e sonra da bana baktı. Sonra elindeki savaşta kullandığı, hala adını bilmediğimiz Ventus bakuganını elinde tutarak konuşmaya devam etti.
- Ve çok kısa süre sonra Ingram'la tanıştım. Ingram bana Vestal'lardan bahsetti. Ve o andan itibaren kendimi Bakugan'ları kurtarmaya adadım.
Vay canına. Gerçekten kısa ve etkileyici bir hikayeydi. Ama merak ettiğim birşey vardı. Sordum.
- Eldiveni nereden buldun?
Bunu söylediğimde bana hafif alaylı bir şekilde baktı. Sonra bu hafif alaylı bakış sırıtmaya yakın birşey olmuştu. Ama bana cevap vermedi. Bende bakışımı hiç bozmamıştım.
Ve Marucho heyecanla konuştu.
- Hey Shun, ben Mylene'e karşı maç yaparken beni kurtaran sen miydin yoksa?
Shun cevap vermedi. Ama zaten cevap belliydi. Oydu. Ve başından beri direnişi takip ediyordu. Mira üzülerek bakmıştı. Ne düşündüğünü tahmin edebiliyorum. Ağabeyini düşünüyor olmalıydı.O olmadığına üzülmüş olmalıydı. Yavaşça onun yanına gittim ve omzunu tutarak bana dönmesini sağladım. Mira bana üzgünce bakarak konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKUGAN : BÜYÜK DEĞİŞİM
FanfictionEllison Algorth. Babası bir insana aşık olan ve Kral Zenoheld tarafından onaylanmadığı için gizli bir evlilikle doğan, Dünya'da büyüyen 17 yaşında bir kız. Aynı zamanda evrendeki tek yarı vestal. Ve; doğduğundan beri onunla olan, kartlar yağana ka...