Bölüm 1; Yeni Vestroia, Vestalların İstilası

694 40 17
                                    

- Teslim ol Baron.

- Hayır.

Baron Vexosların lideri ile savaşını sürdürüyordu. Ve asla pes etmeyecekti. Ama arkadan büyük bir patlamayla ortaya çıkan son derece korktuğu bakugan, buna teşvik ediyordu. Spectra'nın maskesindeki iris, parlak ateş kırmızısı rengindeydi. Bu gücünün göstergesiydi. Baron "onu rüyamda bile yenemem" diye düşünmüştü. Ama hayır. Nemus'u kaybedemezdi.

- Yetenek etkin; Pyra Might - Skid Roa

Bu yetenekle Nemus'un etrafında piramit şeklinde bir kalkan oluşmuştu. Ve gücü 200 G artmıştı. Ama hala yeterli değildi.

Zaten Spectra'nın hafif ve küçümseyici gülüşü bunu kanıtlıyordu.

- İşini bitir Helios. Yetenek etkin; Patlama Çekirdeği..

Spectra'nın hafif ama bir o kadar etkili ses tonuyla Helios'un kuvvetli kükremesi Baron'ı panikletmişti.

Pyrus Helios ateşlerin arasında güçlenerek Nemus'a çok sert bir darbe indirmişti. Baron bağırmıştı.

- Nemus!

Bu darbeden zor kurtulmuştu. Ama bunun Spectra'nın gücünün en fazla %40'ı olduğunu biliyordu. O yüzden gücünü çok artırmalıydı.

- Konsantre ol Baron. Bu maçı kazanmalıyız.

Tabi ya! Tigrerra. Tigrerra Helios'u yenebilecek güçteydi. Tigrerra kapanmıştı bile.

- Evet haklısın. Bakugan Savaş!.

Tigrerra sarı ışıklar arasından kaplan kükremesiyle kalkmıştı.

- Şimdi karşınızda Tigrerra var.

Helios ona bakarak kalın sesiyle konuştu.

- Demek 6 savaşan bakuganın sonuncusu sensin ha.

- Sonuncu olabilirim, ama Drago ve Wawern bu dünyayı savaşmadan teslim etmek için kendilerini feda etmediler öyle değil mi? Hrrrr.

Baron hemen yetenek kartını eldivenine koydu.

- Yetenek etkin;..

O devam edemeden Tigrerra pençelerini açmış, koşmaya başlamıştı.

- Sürat dişi! hrah.

Helios'u pençeleriyle sert bir biçimde vurmuştu. Ama hiçbirşey olmamıştı.
Helios o kalın sesiyle konuştu.

- Hah, biraz gıdıklandım.

Tigrerra çok şaşırmıştı. Ona en güçlü yeteneğiyle saldırmasına rağmen ona hiçbirşey olmamıştı.

- Ne! Hala hayatta mısın?

Spectra, patlamaların rüzgarıyla savrulan açık sarı saçları ve parlayan maskesiyle dik bir duruş sergilemişti.

Ve yenilmek üzere olan bakuganı bilgilendirmek için konuşmuştu.

- Patlama Çekirdeği etkin olduğu sürece hiçbirşey yapamazsın Tigrerra.

Helios zarar görmenin aksine güçlenmişti. Ve Tigrerra'nın boğazını sıkarak havaya kaldırmıştı.

- Bakugan 6'lısının sonuncusuna hoşçakal deyin.

Helios iyice sıkmaya başlamışken Nemus bağırmıştı.

- Baron, birşey yapmalısın.

Baron sakin olmaya çalışarak Nemus'a döndü. Onun yeteneğini etkinleştirebilirdi.

BAKUGAN : BÜYÜK DEĞİŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin