Bölüm 5 ; Spectra Phantom

671 37 48
                                    

Biraz uzun bir bölüm ama lütfen sonuna kadar okuyun. Bu benim için çok önemli bir bölüm. İyi okumalar :)
×××

Taht Odası / Kraliyet Sarayı

Prens Hydron taht odasındaki bakuganlara bakıyordu. Her özelliğin en güçlü bakuganları şimdi saf bronz heykeller olmuşlardı. Bu Hydron'a karşı gelenlere ne olacağının, en güçlünün Hydron olduğunun kanıtıydı.

Ama genç prens hala tatmin olmamıştı. Çünkü koleksiyonunda bir eksik vardı. Spectra'nın tamamlaması gereken bir eksik.

Hydron yine saçıyla oynarken ani ruh hali değişimleri geçirmeye başlamıştı. Bu küçüklüğünden beri olan bir davranışıydı. Babası bunun kötü birşey olduğunu ama çoğu zaman işine yarayacağını söylemişti. Ruh hali değişimleri bir Vestal'a çok şey yaptırabilirdi.

Ve Hydron, iyi ya da kötü durumunu sözcüklere dökmeyi de çok severdi. Tıpkı şimdi yaptığı gibi.

Şaçıyla oynayarak mutlulukla konuşmaya başladı.

- Altı savaşçı bakugandan, her özelliğin en güçlü bakuganları. Ve şimdi hepiniz benimsiniz. Hahaha!

Ama birden, mutlu ifadesi çatık kaşlara ve sinirli bir ses tonuna dönüşmüştü. Bu şekilde devam etti.

- Söyleyin, neden sadece beşiniz burada!

Ve taht odası içinde birkaç dakikadır elinde olan değerli sayılabilecek bir vazo yer ile sertçe buluşarak kırılmıştı.

Hydron bağırmıştı.

- Spectra!

Yanındaki hizmetçi vazo kırıklarını toplarken bağırışı Spectra ile çağrı açmıştı. Spectra'nın manyetik ekrandaki görüntüsü belirmişti. Her zamanki pozisyonunda, bir eli göğsünde ve hafif eğilir pozisyondaydı.

Ve Hydron bağırarak konuşmaya başlamıştı.

- Neler oluyor? İnsanı yendin ama Dragonoid hala koleksiyonumda değil!

Spectra ona her zamanki ezici ses tonuyla cevap verdi.

- Sizden özür dilerim, Prens Hydron.

Prens Hydron'un Spectra'dan nefret etmesini sadece ses tonu sağlayabiliyorken onunla böyle konuşması Hydron'u biraz şaşırtıyor olsa da şu an ona ihtiyacı vardı. O Yeni Vestroia'nın en iyi savaşçısıydı.

Bunu dile getirmek üzere, eli havaya kalkarak konuştu.

- Yeni Vestroia'da en iyi oyuncu sensin. Bunu kanıtla.

Spectra cevap verdi.

- Öfkenizi çok iyi anlıyorum efendim. Başarılı olacağım ama biraz zamana ihtiyacım var.

Prens Hydron'un çatık kaşları normal haline dönmüştü. Ve gözlerini kapatarak saçlarıyla oynamaya başladı.

Ve az öncekinin aksine çok sakin ama kendini beğenmiş bir ifadeyle konuşmaya başladı.

- Tamam o zaman. Sana güveniyorum Spectra. Beni sakın hayal kırıklığına uğratma. Yakında iyi haberler almak istiyorum.

Ve parmaklarını şıklatmasıyla çağrı kapanmıştı.

×××

Spectra

Hydron çağrıyı kapattıktan sonra dayanamayıp yüksek sayılabilecek şekilde konuşmuştum.

BAKUGAN : BÜYÜK DEĞİŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin