: Part 16

3K 86 12
                                    

Chilli's Pov . . .

I Cant Believe Prod Let This Nigga In Here . Well Im Not Really Mad At Him , But I Am ... Wait * Sighs And Runs Hands Through Hair * Ok Its Kinda Hard Too Explain . U Know How Ur That Type Of Nice Person That Easily Forgives People ? Well Yahh Im That Type Of Person , Yahh Ik Its Stupid But He's My Husband And I Dont Wanna Lose Him Over This Prince Thing , I Will Help Him Just As Long As He Dont Go Out There And Act A Fool . Well Anyways The Room Got Quiet After My " Awee Hell " Comment . Prod Looked Over At Me While I Was Looking At ????? & ????? Was Looking Back At Me With Quilt In His Eyes . It Been Quiet For Too Long So I Put On A Show 😏😉


" What Tf Yall Niggas Staring At ? " I Play Growled

Prod Slowly Looked At Ray And Ray Just Rolled His Eyes & Shrugged .

" Helllurrrr " I Snapped My Fingers

" Girl U Was Staring Too So Dont Play " Ray Smirked

Prod Agreed

I Threw A Pillow At Prod . I Was Tryna Aim For His Face But He Caught It . . . DAMN !


" Nice Try "

I Smacked My Lips And Stood Up From The Couch . " Anyways Why Is U Here ? "

" Me ? " Ray Pointed Too Himself

" Nahh , Who Else " I Smarted Off

" Mann Look Chic , I Just Came Over Here Too Apologize And U Wanna Play Games & Shit "

" Maybe Thats Cause U Pushed Me Up Against A Wall , I Almost Lost The Twins Ray ! "


My Eyes Started Too Get Watery . I Tried Too Hold Back The Tears But One Had Already Slide Down My Cheek , Damn Why I Gotta Be So Emotional !


" Look Chilli , Im Sorry . I Was Just So Caught Up In U Hiding The Fact That U Were A Stripper "

I Just Stood There And Shook My Head


" Chilli "

( Noo Answer )


" Chilli ! "


( Still Noo Answer )


" CHILLI "


( Still Aint Answered Yet , Damn Just Answer Him So He Can Stfu Already ! )

" CHILLI !!!! "


" WHAT RAYAN ! " I Snapped



Ray Jumped Back And Held His Hands Up In Defense " Got Damn Baby ! Im Sorry "


" Noo " I Lowed


" Wha ? "

" NOOO GOT DAMNIT ! "





Ughh Wtf Am I Doing ? I Was Suppose Too Be Calm And Forgive Him . Im Acting Like A Damn Cancer Right Now , Im A Fucking Leo ! Wait Why Does It Even Matter ?



" Calm Down Chilli " Prod Said


" Calm Down ? I DONT WANNA CALM TF DOWN ! "




The Flashbacks In My Head Played Over & Over Like It Was On Reply .



" Hold On Prod I Got This " Ray Lowed " Baby , Whats On Your Mind "


Another Full Set Of Tears Ran . I Hate This Shit Right Now !


" Baby Whats On Your Mind ? Tell Me Whats On Your Mind "




Ray Slowly Made His Way Over Too Me And Pulled Me Into A Tight Hug . I Cried Into His Chest , His Shirt Was Already Soaked A Second Later . I Think I Should Tell Yall Why Im So Upset & Mixed Emotion .





Damn Panties All In My Ass , Babies Are Kicking Tf Outta Me , Im Craving Like A Hoe , My Dogs Are Barking , Im Tired , Gotta Headache , Wish I Could Get In Contact With My Old Friends But Last Year They Got Into A Car Wreck & Died . Shit Is Crazy , Every Two Weeks I Visit They Grave . I Wish They Were Here With Me Right Now . They Give The Best Advice . I Mean My Other Girls Do Too But My Sexy Chicas Knew Wassup . Ughhh Why They Even Get In A Car With A Drunky Anyway !



Anyways . . . . .





Flashback _________




I Was Sitting On The Hospital Bed Watching Tv . Hoping & Praying My Kids Were Alright .


Just Then . The Doctor Came In With A Clipboard In His Hand. He Sat Down In A Chair That Was Beside My Bed .


" Soo , How Are The Babies ? " I Worriedly Asked

The Doctor Fixed His Glasses And Made A Face . Uhoh This Doesnt Look Too Good .


" Well Chilli , Seems Too Me U Hit That Wall Pretty Hard . The Babies Will Die Soon If U Dont Relax Are Take This Medicine Ina Give U "


" And Then Ima Be Fine ? " I Smiled

" Noo Mrs. Lopez , Its 98% Chance That The Twins ARE Gonna Die "

I Whined " Noooooo Mr. Please Tell Me This Is A Joke . PLEASEE ! " I Cried Out

" Calm Down Hun , Its Gonna Be Ok Now Just Sit Back And Relax While I Go Get Your Medicine "


The Doctor Got Up And Left Outta The Room Then Here Comes Prod .

He Hugged Me And All , Asking Me Am I Ok . I Just Threw On a Fake Smile & Lied . " Im Fine . . . "




When Prod Walked Outta The Room Too Wait On Me Too Get Dressed & Get My Medicines I Cried My Dear Loving Out , This Shit Cant Be Possible . That Doctor Just Doesnt Know What He's Talking About . . .



I Cleaned My Face Off , Got Dressed , Grabbed My Medicine And Signed Out Too Leave With Prod .





End Of Flashback ________





Chilli Sighs And Slowly Shakes Her Head . Mumbles " Why ? "









Sorry It Toke Me So Long Too Update . I Didnt Think High School Was Gone Be This Busy .




& Guess What Guys ? I Have A Crush , He Looks JUST LIKE Roc Royal , NOO LIE ! He's Smexxxyyyyy . He's Mixed Too ;) Sexyyy Af , He Can Get It . Lol


Anyways Dont Forget Too Vote & Comment Guys .

- Moonie💋






Thuggin' Love Where stories live. Discover now