Bir gün her zaman ki gibi okula gidersiniz.Ve hesaptan öte bir hesabın olacağını unutaraktan hesaplar yaparsınız. Yaz da geldi pikniğe mi gitsek,şimdi kim kim geliyor pikniğe,sende geliyosun o kadar ve daha nicesi sonra bir aşağıya inersiniz idariciler son sınıf öğrencilerine birş ey anlatıyor ve hepsinin surat düşük.. Arkadaşım Zehra ile aşağıya indik sınıf defterini almaya... Çok merak ettim o an ne oluyor orada diye ama içime merakımı gömüp sınıfa çıkmak zorundaydık malum ders Muammer hocaya idi.Aşağıya inerken görmüştü bizi,esprisiz bırakmaz sağolsun.. Kızlar iki kişi sınıf defterini almak zor olmasın? Napıyım hocam erkek katına tek inmek istemiyorum!.Sonra aldım haberi hatta haberle okul çınladı duvarların sessizliğiyle.Meğersem cenaze varmış okulumda. o yüzden ölüm sessizliğine bürünmüş okulum.Ben o yüzden korkmuşum sessizlikten,ölümden.. Ben sevmedim ne o sessizliği ne de ölüm kokusunu.. Sevmedim ben yüzü mermerden daha soğuk insanları.İlk defa sessizlikten korkmuştum ve o korku bana unutmak isteyipte her Allah'ın günü başımı yastığıma koyduğumda birbirinden kötü fragmanlarıyla karşıma çıkan ÖLÜM'ü hatırlattı..Ortalıkta çıt yok,erkekler cenaze evine baş sağlığına gitti oradanda üstüne toprak atmaya,onlarca gözyaşı içinde.Allah için ayağa kalk Sivas,sen ki yiğitlerin memleketisin.Hadi kalk ayağa seni senden başkası anlamaz be Sivas'ım..
Kim derdi ki bir arapça sınavında benden kopya isteyen çocuğun daha mezun olmadan edebiyete uğurlanacağını.. Kim derdiki daha dün bahçede futbol oynayan çocuğun bugün toprağın altında olacağını, Kim derdi ki aynı okulu paylaştığın insanın ölüm haberini alınca kötü olacağını,Kim derdi ki ansızın ölüm haberinin tüm okulu sallayacağını...
Üşüyor toprak taşlar üşüyor,vuslatı yakın eden yollar üşüyor.Sesime ses değse çığlık oluyor.Bütün gölgeler akşam oluyor gözünü yumuyor dünya ebediyete..Peki soruyorum yarın ne giyeceğim derken aklına ''kefen''geliyor mu? Gelmiyor dimi.. Hadi bundan sonra gelsin bir daha aklından çıkmamak üzere.Temizlen de gir toprağa toprak senden incinmesin,kardeşim
Ölüm sessizliği vardı okulumda,duvarlar bile ölümü çekmişti sinesine,onlarda ölüm kokuyordu.Ölüm bedenlere hiç bu kadar ağır gelmemişti.. Ölüm ki bizi Rab'bimize kavuşturur,ölüm de güzeldir.Güzel olmasaydı ölür müydü peygamber..Ve anlarsın ki ölüm öldürülmüyor be kardeşim
#BurakKorkmaz
#MuhammedMustafaDoğan
Allah affetsin sizi Peygamberimiz şefaatçiniz olsun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Eksiliyor Penceremden
ChickLitBir hikaye değil aslında..Benim gönlümden akan kelimelerden oluşan denemelerim var bu kitapta..Her insan bir dünyadır ve her dünya da soluk alamazsınız..Oku demiyorum,zorlamıyorum.Zira okursan mesut olurum.İnsan bin kapılı bir saraydır,birinden gire...