Yüreğinizde güzel insanlar biriktirin.Biriktirmelisiniz çünkü o temiz saf yürekte olmak dahi çok güzeldir istersen dünyanın bir ucunda ol farketmez.. Dostumun yazdığı mektubu paylaşacağım sizle,kendisinden izinde aldım :) yalnız yazdığını gibi yazacağım şiveye dikkat :) hayırlı okumalar
Çiçeğim,Cimcimem,Beyzam,Yaramazım
Zaman o kadar cimri ki;bir saniyesini bile vermiyor geri...Her an her saniye bir yaşanmışlığı geride bırakıyoruz.Biliyor musun bu çok garip duygu :) Çünkü hep geriye dönmek istiyor insan.Ben bir istisnayım galiba :) Geriye dönmeyi hiç istemiyorum.Hep ileriyi yaşamak istiyorum.Yaşadığım güzel günler oldu tabi geçmişte ama gelecekte de olacak.Daha büyüyeceğim.iş,evlilik var.Ama bunlar zaten klasik olan şeyler.Önemli olan ne biliyor musun?Mutlu olabilmek, sevmek ve sevilmek.Dostlukları sürdürebilmek,her şeye rağmen. :) Sevildiğinden emin olamıyor ama sevdiğinden emin olabilir insan.O yüzden sev olar mı cimcimem.İnsan severse sevilir çünkü :) Belki karşındaki nanakör çıkar ama önemli değil.Sen nankör olma yeter ki,edebini hiç bırakma canısı.Senin sevilmende en büyük etken bu olacaktır :)
Hani derler ya bir kişiyi çok severseniz o da sizi çok sever diye,bence koskocaman yalan bu.Kim uydurmuşsa artık? Kimi seversek sevilmiyoruz,bu bir gerçek...İşte tam bu noktada dostlar giriyor devreye.Eksik yanımı tamamlıyor.Gece sabaha kadar ağlamış da olsan;dostunun bir gülümsemesi gözyaşını dindirebiliyor .Ya da gülerek geliyorsun yanına;O seni mutlu sanıp kendi de mutlu oluyor.
O yüzden ben hep gülerek gelirim dostlarımın yanına.Hani her sabah gülerek gelip susmak bilmiyorum ya! hah işte bu yüzden cimcimem.Dostumun bir gülümsemesi bile beni rahatlatıyor.Belki diyorsunuzdur bu kız neden bu kadar çok konuşuyor diye.Anlatamadığım o kadar çok şey var ki..En yakınım dediklerime anlatamadığım,sana anlatmak isteyipte anlatamadığım onca şey..
Konuşursam belki o boşluğu tamamlarım belki.Gülümseyince unuturum belki.Böyle olmak zorundayız.Ben kendimi ayakta tutmazsam kim beni ayakta tutacak?Arada ayakta duramıyorum,düşüyorum cimcimem.Geliyorum yanına,sarılıyorum.Güç veriyorsun bana.Dedim ya dostluk başka bir şey.Zamanla değil hislerle oluşan bir şey.Hissediyorum samimiyeti.Sonra korkuyorum.Neden korkuyorum biliyor musun?
Çünkü o kadar çok nankör insanla karşılaştım ki...En yakınım dediğimi karşımda görünce anladım bunu.Ama hiç bir zaman vazgeçmedim dost edinmekten.Ben biliyorum ki gönlü güzel dostlarım olacak benim,edindim de sanırım. Yok yok sanırım değil,edindim.Karşımdaki beni dostu görmese de napıyım.Sen de onlardansın cimcimemm.Dostum olarak seçtim seni.Bak bir meleğin karşında yer alıyorsun ona göre :) :) :)
Ne yaşadığımı bilmeden bana destek olan,dost olan bana güllümseyen birini ben nasıl dost saymam ki??? Biliyor musun cimcimem benim bu seneye kadar hiç dostum olmamıştı.Hep yanlış insanlarla karşılaştım ben.Sonra durdum durdum turnayı gözünden vurdum :) Cimcimeee sen çok tatlısın ya,aynı ben gibi :) :) Seninle kendimi karşılaştırıyorum o kadar çok ortak noktamız var ki.Biz senle çok güzel ikili olduk hee :) Tek bi farkımız var;Sen çok cadısın :) (şaka gıı azcık) O kadar çok doluyum ki cimcimem.Seninle böyle otursam sabaha kadar dertleşsek....Belki Çanakkale'ye gidince aynı odada kalırız :) Çok güzel olarr hemi cimcimem.
Önce ağlar sonra kalkar oynarız.Amaa yoh gız niye ağlayalım? Şaka yaptım :) Gülmekten ölecez sabaha kadar :) Beni çekmek zorundasın.Benim bu deli dolu hallerim bazen insanları rahatsız ediyor ama napıyım?Ben buyum bayım :) Seni de delirtirim ben :)
Of yaa! hep derdim ki ''okul bitse keşke''ama bu sene bir daha çok sık görüşemeyeceğizi düşündükçe kötü oluyorum.Ben seni yeni buldum daha ama yaaa :( :( Ama kaçış yok bitecek,bitsin bakalım.Okul bitsin dostluğumuz bitmesin.Hele bir bitir sana çalarım biliyon mu?Canın zopa istiyorsa bitir :)Ama biliyorum ki bizim dostluğumuz bitmeyecek.Beni hep sev olar mı? Ben seni çoook seveyom <3 :)
Seni Seven Meleğin PAKİZE GÜLER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Eksiliyor Penceremden
Chick-LitBir hikaye değil aslında..Benim gönlümden akan kelimelerden oluşan denemelerim var bu kitapta..Her insan bir dünyadır ve her dünya da soluk alamazsınız..Oku demiyorum,zorlamıyorum.Zira okursan mesut olurum.İnsan bin kapılı bir saraydır,birinden gire...