Bekle Sivas Geleceğim...

14 5 0
                                    

Şuan yarım yamalak topladığım bavulumu bıraktım iki kelam etmeye geldim sizle,değerlimsiniz hepiniz :) :) İlk defa memleketimin dışına çıkıyorum,ilk defa Sivas'ımı arkamda bırakıyorum,ilk defa ailemden çok uzakta sevdiğim insanlarla birlikte yiyip birlikte kalkacağız..Ve bu akşam yatağımda son yatışım,ranzama son çıkışım diyebilirim :) Son derken yani bugünlere has bir şey evime geri geleceğim tabi Rabbim nasip ederse.Helallik istiyorum sizden, bilerek ya da bilmeyerek kalbinizde yara açtıysam ya da kuytu köşede ağlamanıza sebep olduysam en kötü ihtimalle kötü gününüzde yanınızda olamadıysam özür dilerim gerçekten.

Uzun yola çıkmadığım için araba tutuyor mu beni bilmiyorum,otobüste nasıl uyurum daha doğrusu uyur muyum bilmiyorum ;) Telefeliğe bineceğiz,yükseklik korkum var mı bilmiyorum.Tüm korkularımla çıkıyorum yolculuğa çünkü umudum var iyi geçecek yolculuk ve dolu dolu geçecek günlerim.Bilirim bir yerde umut varsa isterse dağlar kadar korkun olsun zerre miktar fayda etmez.Çünkü umut,korkudan daha güçlüdür azizim.Besleyin umudunuzu korku size tesir edemesin ;) 

İlkler unutulmaz derler ya hani,bakalım doğrumuymuş. Çünkü benim ilk yolculuğum,hem Karadeniz'e gidiyoruz.En azından İç Anadolu'dan çıkıyorum ya o bile yeter bana :) :) Mutlu musun derseniz şuan mutlu olmaktan ziyade yorgunum.Orada ne giysem ne götürsem hangi  eşarbı taksam diye düşünerek baya bir yoruldum da :) :) Kız milletiyim işte,ne yaparsınız.

Şuan kafamı koyup değil saatlerce günlerce uyuyabilirmişim gibi geliyor.Bir de uykum ağır benim,uyandırabilene aşk olsun :) Uyumayı çok severim azizim hatta bazı insanlardan bile fazla!! Uyumayı çek seven benim gibi biri için sanırım okulda uyumasam olmazdı,okulda ikinci saatin teneffüsünde uyuyup dördüncü saatte uyandığımı bilirim.Sanırım günlerim uyumakla ya da uyumaya çalışmakla geçiyor ya neyse :) :)

Annemin çay teklifini kıramayacağım üzgünüm.Unutmayın bazı insanlar gitse bile yüreği hep kalır bazı yerlerde ya da olmayacak bazı kişilerde.Yavaş yavaş çekiliyorum,hayırlı akşamlar,vesselam :)



Gün Eksiliyor PenceremdenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin