Kurtarıcı Meleğime Mektubum

25 3 3
                                    


İnan nasıl başlayacağımı bilmiyorum.Konuya nasıl girsem nereden başlasam bilmiyorum.Ben ilk defa yazarken bu kadar tedirginim.Çünkü seni incitmekten korkuyorum,biliyorum kelimeler bazen insanın kalbini dağlar,delik deşik eder.Etmesin kelimelerim yüreğini delik deşik, dağlamasın yüreğini kelimelerim.Çünkü benim sana ihtiyacım var.

Senden bahsedelim biraz.Sana neden ''Kurtarıcı Melek'' dediğimden bahsedelim.. Sen benim beklediğimsin nefesim tükenip ömrüm yetinceye kadar..  Sen benim ezelden ebede alnıma yazılanımsın,yar diye,eş diye,yoldaş diye...Tanımıyorum ya seni o nedenle sana hep kurtarıcı melek diye hitap ettim,dualarımda. Sen benim dört mevsim göçümdün. Hep gönlüme göçmeni bekledim ama gelmedin.Bugün değilse yarın diye bekledim,yarın de gelmedin.Yarın dün oldu dünde gelmedin.Ama ben seni beklemekten hiç vazgeçmedim.Çünkü sen Allah tarafından kader diye yazılandın alnıma nasıl beklemezdim? nasıl sabretmezdim...Ey yar saklanma boşuna,her duamda sobeliyorum seni.Çiçek bile vakti gelmeden açmazmış,sende zamanını bekliyorsun besbelli gelmek için.Olsun beklerim ben,hem beklemekte sevdaya dahil değil miydi?

Emin ol nerdesin bilmiyorum,kimsin ? adın ne ? ondan da haberim yok.Ama sana yakışmak için kendime dikkat ediyorum..Daha çok dua ediyorum Allah'ım beni senin yolundan şaşırtma diye,beni benden daha iyi insanlarla karşılaştır diye..Hatalıyım hatalarımı düzeltmeye çalışıyorum.Yeminim olsun ki çok çabalıyorum gerçekten iyi bir insan olup,İslama yakışmaya..

Kan kusuyor yüreğim ''senli'' yanları,gerçekten duymuyor musun içimin acısını? Peki ufakta olsun hiç mi hissetmedin yüreğimin sesini? Kilitli miydi yüreğin bana? Peki yüreğini açmam için sana gerek varsa,o zaman ne yapacaksın? Uçsuz bucaksız bir dünya var önümde biz yokuz,bizi geçtim sen yoksun be adam.Ben inanıyorum sen geleceksin,boşuna kurtarıcı melek demiyorum sana.

Öyle bir geleceksin ki beni kötülüklerden,çıkmazlardan koruyacaksın, kurtaracaksın.İnsanlar bizi parmaklarıyla gösterecekler.Bak diyecekler birbirlerine, hala birbirlerini böyle sevenler kaldı mı diyecekler,desinler bence,çok güzel örnek olsak ya insanlara,İslamı öyle güzel yaşasak ki huzurumuz eksik olmasa,saygımız,güvenimiz ve sevgimiz gün geçtikçe artsa ya.. Sevmenin de bir adabı varken, adabıyla sevsek ya birbirimizi ,sınırı aşmadan.ALLAH için sevsek birbirimizi,kalplerimizde ALLAH korkusu olsa gerisi gelir diye düşünüyorum..Çünkü biz imtihandayız,eğer ki değer verdiğimiz şeylerin ilkine ALLAH'ı koymazsak hem ALLAH'ı hemde birinci sıraya koyduğumuzu kaybederiz.Ben göze alamam bunu,korkarım çünkü Rabbimin azabından..

Birbirimize sıkıca tutunmalıyız sanki bıraksak birbirimizi dünya başımıza yıkılacak gibi gelmeli..Senin dünya diye kastettiğin ben olmalıyım,senin dünyam benim.. Benim dünyamda sen.Her gece vuslata yatım oysa ben, dualarıma emanet ettim,Rabbime emanet ettim, zaman zaman Kuran okudum sana ve sonra yattım. Allah'ım bir derdi sıkıntısı varsa gider,gönlüne refahlık huzur ver Allah'ım,Kötülüklerden koru onu Allah'ım,kurtarıcı meleğimi kimse üzmesin,bende üzmeyeyim onu,kimse üzmesin benim meleğimi derken avuçlarıma gözyaşlarım şahit oluyordu bana ve aminim olasın diye yüzüme sürüyordum minik ellerimi ondan sonra başımı yastığıma koyuyordum.Çünkü ben sana en az kendim kadar değer veriyordum.Senin benden bi haber yaşarken.

Hep aklımın bir ucundaydın,çıkartıp atmam mümkün değildi.Zaten çıkartmam mümkün olsa dahi seni oradan çıkartmazdım,çünkü sen gelince hepsini bir bir anlatacaktım.Seni beklerken bunları yaptım,şunları yaptım diye en sona da'' çok beklettin be adam ama değdi',Rabbime çok şükür''değip gülümsememi yüzüme yerleştirecektim.Tabi sende benim o halime gülüp Allah'ım benim günahım neydi değip şakacıktan bir ah çekip ikimizde gülecektik.Hayal de olsa güzel,enazından hayalimde seninle gülüyorum,yanımda sen varsın,koruyanım sensin,kollayanım sen.. Zaten bir kadın başka ne isterki..

Şimdi sıra kendimi tanıtmaya geldi ,fakat iyi yönlerimi yazmayacağım,övünür dersin sonra.Kusurlarımı yazacağım.Herkes bilir iyi yönlerini,zaten asıl sevmekte kusurlarıyla da sevmek değil miydi ki? Neyse,başlıyorum...

Ben Beyza Nur KILIÇ,19 yaşındayım(yani bir ay sonra),imamhatip mezunuyum ve bundan gurur duyuyorum.Minyon tipli olduğum için yaşıtlarımdan kısayım,bazen zoruma gitse de Mevlam böyle yaratmış diye gönül haneme çekiliyorum.Mizacı ters biraz kaktüs dilli sonuna kadar açık sözlü acıma duygusu gelişmemiş(zamanında bana da acımadılar çünkü,öyle tek kaşını kaldırma),dili peltek(iki seneye yakın konuşamadım,aşırı peltektim.Çareyi içime kapanmakta buldum.Konuşamadığım yılların acısını çıkarmak için çok konuşurum bazen,olur da başının etini yersem kusuruma bakma,üzgünüm şimdiden)yediğim kazıklardan ötürü şüpheci bir insan oldum,elimden geldiğince azaltıyorum.Doğru da bile bir kötülük var mı diye düşündüğüm oluyor,güvenimi yıktılar,kırıntısı dahi kalmadı,güven fakiri saflarına ben de katıldım,çoğu insan gibi.Sinirlendiğimde elimden geldiğince susmaya çalışırım şayet haklıysam hiç kimse susturamaz,hakkım olanı almadan susmam.Sinirlendiğimde çok sert baktığımı söylerler hatta espri bile yaparlar.Gerçekten sert mi bakıyorum diye geçtim aynanın karşısına, olabildiğince sert baktım.Ben bile o halimden korktum ne deyim ki şimdi.Çok hassasım,gözlerim ağlamaya hemen hazırdır(ağlayınca nasıl çirkin olunur diye kitap yazabilirim)

Özümde ne kadar iyi olsam da ,sen belirleyeceksin nasıl biri olduğumu ne kadar iyi olduğumu,karışmayacağım,fikir senin çünkü.Ben ailemin ilk kızıyım,daha doğrusu dört kızın ilkiyim desem daha doğru olacak sanırım.Ya siz kaç kardeşsiniz?

Ahiretliğim,Cennet kuşum,Can özüm,Mihri'canım,Kurtarıcı meleğim.Senden üç beklentim olacak sayıyorum,bak iyi oku.

1-Senin güzel bir baba olmanı istitiyorum(çünkü babam varken babasız büyüdüm,çocuklarım babaları varken babasız büyümesini istemiyorum..Rabbim yuvamıza çocuk nasip ederse şayet)

2-Ben öldüğümde benim yerime de anne olmanı istiyorum.Ben hayatım boyunca çocuklarıma ahiret yolunda yetiştireceğim.Ben öldükten sonra da annelik görevimi sana bırakıyorum.

3-Bu madde de ilk iki maddedin temeli aslında. Beni gerçekten Allah için sevip gönlünü açar mısın? Biliyor musun cennet bile yalnız çekilmezmiş,benim cennetim olur musun? cennet yolunda fedailer yetiştirir miyiz birlikte.İki cihan için sever misin beni sahiden? 

Yolunun yoluma çıkacak sokağa selam olsun..

Bir Yusuf masalıydı bizimkisi,imkansızdı.Gönül de gider imkansızı severdi. Sahi ya imkansızı gerçekleştirecek kadar güçlü müsün? 

Ve unutma olur mu ?Dört duvarla çevrili dünyamın,hayata açılan tek penceremsin sen...

Seni yazmaktan elleri mürekkep kokmuş bir kadını sevmediysen çocukluğuna veririm.. Ellerim mürekkep kokmamış olabilir  ama ya yüreğim? İşte onu bilemezsin.

Elif lam mim... İşte böyle anlatılmaz haldeyim.Hicretim sanadır ey yar,ben sana muhacir sen bana ensar.    

ALLAH'a emanet ol ey yar.Benden yana sıkıntın olmasın ben beklerim Allah katında hangi güne yazıldıysa.Öyle vakitsiz gelsen dahi,söz niye şimdi geldin demeyeceğim.

Bu sana olan ilk ve son mektubumdu... Belki bir tevafuk olur denk gelir okursun.

Gel ki yeşile boyansın sevdam...

<Bölüm şarkısı: Eylem Aktaş-Söyleyemedim>




Gün Eksiliyor PenceremdenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin