Luna eğitmenin sözlerini duyduktan sonra ağır adımlarla simsiyah giyimiş eğitmenin elindeki bembeyaz taşı narince kavradı.Taşın büyüklüğü bir avucun içini anca doldurabiliyordu.Luna taşı sıkıca sıktıktıktan sonra parmaklarının arasından solgun sarı ışık yayılmaya başlamıştı.
Eğitmen sarı ışığa baktıktan sonra yüksek sesle bağırdı.
"Numara 1. Bilge seviyesi başlangıç 1.basamak.Elementi yıldırım 2.aşamaya geçme hakkı kazanmıştır."
Luna eğitim bölgesinden yavaşca aşağıya indi ve yukarı çıkmadan önceki yerinde durdu.Yüzünde bilinmeyen bir gülümseme vardı.Çünkü yıldırım elementi hem savunma hem saldırı hem de hız konusunda çok iyiydi ve yıldırım elementine sahip olan insan sayısı çok azdı.Bu elementi sayesinde Yang klanına girebileceğini şimdiden düşünmeye başlamıştı.Az önce ne kadar umutsuz olsa da yüzünde şuan umutsuzluk ile alakalı hiçbir belirti yoktu.
Luna meydandan indikten sonra cıkan insanların hiçbirinde element yatkınlığı yoktu.2.Aşamaya gecemeyen insanların bazıları eğitmenin onünde eğiliyor bazıları ise küfürler saçarak verdiği 100 gümüş parayı istiyordu.Eğitmen ise sessizliğini koruyor ve hiç bir duygu belirtmeyen ifadelerle korumaların 2.aşamaya gecemeyen insanları götürüşünü izliyordu.Yine 2.aşamaya gecemeyen bir insanın yakarışlarıyla bölgeden uzaklaştırıldıktan sonra eğitmenin gür sesi bütün salonu yankılandırarak kulakları çınlatmıştı.
"Numara 132 sahneye."
İnsanların arasından nazikçe sıyrılıp gelen bir erkek yine nazik ayak adımlarıyla eğitmenin önünde dikildi ve ellerini göğsünde birleştirdikten sonra saygıyla eğildi.Bu genç delikanlı oldukça yakışıklıydı ve güzeldi.Hatta güzelliği Lunayı bile kıskandırabilecek düzeydeydi.Bu genç delikanlıya bakan kızlar hayranlık dolu gözlerle onu süzüyordu ve ne kadar güçlü olduğunu öğrendikten sonra onun kendisinin kocası olmasını isteyebilecek düzeyde olmasını umut ediyorlardı çünkü bu kadar yakışıklı ve narin bir insan her genç kızın hayallerindeki kocasıydı.Bu genç delikanlıyı sahnede gören Luna'nın kalbi ise bir anda heyecanlı bir şekilde durmak bilmeyen bir hızla atıyordu.Bu hissi her zaman tecrübe ettiğinden bu duygunun ne olduğunu çok iyi biliyordu.Lei ye karşı hissettiği duygunun aynısıydı.Bu ilk görüşte aşktı.
Narin ve zarif delikanlı hayranlık dolu bakışlarla ve erkeklerin kıskançlık ile bütünleşmiş siyah hava akıntısıyla sınava başladı.Havaya nazik bir şekilde attığı yumruk meydandaki betonları yerinden sarsmıştı ve çok güçlü bir rüzgar akıntısını arkasından getirmişti.Siyahlar içindeki eğitmen ise şaşkınlıktan kafasının üstündeki kapşonu çıkardı ve aniden tüm salonu dolduran heycanlı bir bağırış atmıştı.
"Başlangıc bilge seviyesi 6 ve elementi toprak.Bunda hiç şüphe yok.Bu yakışıklı delikanlı genç yaşta bu kadar yükselmiş ve element teknikleriyle çalışmış.Saygıdeğer insan bize isminizi bahşeder misiniz?"
Narin delikanlı ise eğitmenin sözlerini işittikten sonra zarif ve parıltı dolu bir gülüş atmış ve meydandaki tüm insanların kulağını yumuşak ve barışçıl ses tonuyla konuşmaya başlamıştı.
"Saygıdeğer eğitmenimiz beni gözünde büyütüyor.Benim ismin Hanz Ren.Ben sadece 16 yaşındayım ve klanımızın nesillerdir çalıştığı teknikleri çalıştım.Beni gözünüzde büyütmenize hiç gerek yok."
"16 yaşında 6.basamağa adım atmış ve saygıdeğer toprak elementi kullanıcılarının nesillerdir çıktığı Ren klanının bir öğrencisi ve mensubu.Bu kadar mütavazi olmanıza gerek yok.2. Aşamaya girmeye hak kazanmışsınızdır.Lütfen değerli vaktinizi harcamamız için sınava geçmek istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kings of Revenge : Begins
FantasyBilge güclerin konuştuğu bu dünyada; Görkemli bir Kral oğullarının intikamına uğruyor. Oğulları ise zenginlik içinde yaşamına devam ederken.. Kralın intikam yolu daha yeni başlıyor. Bu hikaye genç bir bilge savaşçının, kralın intikam arzusunu ele al...