4

962 70 8
                                    

"Mam, pap?" Begon ik voorzichtig. "Ik zag jullie toevallig bij de ijssalon en ja.." zuchtte ik.

"Wat zag je?" Vroeg mijn moeder. "Jullie.."

"Hoe kan dat? Je had toch bijles?" Vroeg mijn vader. "Ja klopt, maar ze was er niet en toen besloot ik om een ijsje te gaan halen en.. ik hoorde toevallig waar jullie het over hadden."

"Ships... maar weet je. Ik weet de echte reden waarom je daar was!" Riep mijn moeder enthousiast. "Huh wat? Nee hoor!" Riep ik snel. "Je had een date met die knappe jongennn!" Plaagde ze.

"Welke knappe jongen? Oooh je bedoeld Derek." Zei ik opgelucht. "Ja wie anders? Jack?" Lachte ze. "Ha.. ha.. ja wie anders ha.. ha." Zei ik. "Wanneer stel je hem aan ons voor?" Vroeg mijn vader snel.

"Mike! Niet te hard van stapel lopen eh! Ja wanneer?" Vroeg ze snel er achteraan. "Geen idee, ik zag hem pas voor het eerst." Ik probeerde naar boven te lopen, maar ik werd steeds tegengehouden door twee nieuwsgierige ouders.

"Ohhh.. maar alsnog." Ze had een big smile op haar gezicht. "Snel genoeg mam. Is dat wat je wou horen?" Vroeg ik. "Ik wel." Mijn vader gaf me een klopje op mijn schouder en liep naar de bank.

Je zou denken dat vaders juist niet willen dat je met jongens om gaat. Misschien komt het omdat mijn vader een badboy was.. of is?

Eens een badboy altijd een badboy.

Toen mijn moeder eindelijk klaar met me was besloot ik om even snel langs Jack te gaan.. ik moest hem het slechte nieuws vertellen.

-

"Maar dat is juist goed nieuws!" Riep hij blij. "Huh wat? Maken we het nou uit?" Vroeg ik. "Ja eigenlijk wel.. ik moet jou ook wat vertellen.. ik ontmoette die dag ook een meisje Minx heet ze." Legde hij uit. "Wat heeft die Minx hiermee te maken?" Vroeg ik.

"Nou ik denk dat ik een oogje heb op Minx net zoals jij op Derek. Wanneer we weer samen mogen zijn van mijn moeder en jou vader... en het is toevallig uit tussen Derek en jou en Minx en mij (als we überhaupt kans maken) kunnen we weer samen zijn."

"Weet je het zeker?" Vroeg ik vopr de zekerheid. "Ja.. ik ga natuurlijk wel heel erg missen Sue'tje." Hij gaf me een knuffel.

"Ik jou ook Jackey." We lieten elkaar los en liepen elk een ander pad op hopend dat we ooit weer samen zouden komen.

-, Carmiewarmy's Note ,-

Nu lijkt het net alsof ze in een sprookje leven😂😂😂 hahaha.

Kort stukje, omdat het al twaalf uur in de nacht is wanneer ik met schrijven bezig was en omdat ik morgen heel de dag moet leren voor mijn examens.

Leren in de meivakantie! Jippiee... ugh.😬

Sow... ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden!

Xx mij.

The Sweet Badboy Wants The Stubborn Girl. (Deel 5) #wattys2018Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu