Ik werd wakker en keek om me heen. "Lily! Wat heb je gedaan?!!" Riep ik boos. "Wat? Wat heb ik gedaan." Ze schrok wakker. "Ooh dat.. dat is nog niets hoor." Zei ze rustig.
"DIT IS NIET NIETS!!" Roep ik nu kwaad.
"Heeft niemand je dan verteld dat ik dingen in mijn slaap kapot maak." Zei ze. "Dingen? Je hebt super veel foto's gescheurd en mijn dagboekblaadjes rond de kamer gegooid. Mijn spiegel is kapot. En mijn make-up kastje ligt om. En waarom staat mijn bed daar?" Vroeg ik terwijl ik naar de deur wees.
"Sorry mijn moeder vergoed alles." Zei ze. "Hoop ik, mijn moeder wordt echt kwaad als ze dit ziet. Snel opruimen." Zei ik gestrest. We ruimden snel de kamer op en hingen een klein schilderijtje op de plek waar mijn spiegel hing.
"Lieverdss!" Riep mijn moeder en deed de deur open. "Wat is hier aan de hand!" We zaten op bed met elkaar te praten. "Wat is er mam?" Vroeg ik snel. "Waarom hangt die schilderij scheef?" Vroeg ze. "Oh eh ik heb er misschien tegen aan gebotst." Zei ik voorzichtig. "Ja natuurlijk! Zo. Nu hangt hij weer recht. Komen jullie eten?" Vroeg ze. We knikten en ze liep weer maar beneden.
"Pfieuw. Bijna." Zuchtte Lily. "Ja ik dacht even dat ze ons door had." Zuchtte ik opgelucht.
-
Ik liep naar Derek vanuit mijn één na laatste les uur. "Je hebt nu ook biologie met mij!" Riep ik blij. "Jaa!!!" Riep hij ook blij. Hij gaf mij een kus en we liepen het lokaal in.
"Goedemorgen allemaal ik ben Rand eh Roy en ik vervang mevrouw de Rooj." Legde hij uit.
"Holy crap! Dat is jou vader babe!" Fluisterde ik naar Derek. "Vader en Babe gaan niet in een zin." Lachte hij. "En zo erg kan het toch niet zijn." Zei hij.
"Oké het is wel erg." Zei Derek na een tijdje. "Echt hè." Lachte ik.
We liepen naar onze kluisjes. "Ik moet met mijn vader erover praten." Zei Derek. "Ag. Ik weet niet hoe lang hij hier nog blijft." Zei ik. "Ik wel." Derek kneep zijn ogen tot spleetjes en draaide zich om.
"Waarom werk jij hier?" Vroeg Derek aan Randell. "Omdat ik jou en Sue in de gaten wil houden." Zei hij eerlijk.
"Niet waar! Je wilt mij en Sue in de gaten houden! Oh.. wacht dat zei je al." Zei Derek. "Ja inderdaad. En ik weet nu dat jullie een relatie hebben dus op maar stap 2. Je ontmoet haar ouders, probeer zoveel mogelijk over mij te vertellen zodat ze de naam Randell in hun hoofd krijgen, maar ga niet te ver." Zei hij.
"Misschien wil ik wel helemaal niet meedoen!!" Riep hij. "Oh ja. Je doet mee mijn vriend." Hij keek Derek boos aan.
-, Carmiewarmy's Note ,-
Kort, maar toch iets, hahaa.
Volgend hoofdstuk wordt sowieso langer.
Maar ik moet ff leren voor mijn 4de en laatste herkansing voor mijn 'niet'meetellende reken examen, maar toch wil ik een 5 op mijn diploma in plaats van een 4. 😂😂😂 eigenwijs 😂😂😂
Thank you!! ❤❤
JE LEEST
The Sweet Badboy Wants The Stubborn Girl. (Deel 5) #wattys2018
Storie d'amoreDit is deel 5. Ik raad je aan om eerst deel 1 en 2 te lezen en daarna deel 3 en 4 Mike en Roxi. Jason en Clara. Allebei leefden ze een lange tijd een mooi leventje. Totdat ze kinderen kregen. Mike en Roxi kregen een meisje. Jason en Clara kregen ee...