6

978 59 13
                                    

"Vind je die jongen echt leuk?" Vroeg Zach.

"Nou je het zegt! Hoe wist jij dat hij het was?" Vroeg ik aan hem. "Uh Jack." Zei hij. "Had ik kunnen weten!" Riep ik. "Nou moet ik hem vermoorden." Lachte ik.

"Wacht? Wou je me vermoorden?!" Lachte hij. "Nee hoor." Zei ik schijnheilig. "Hahaha daarom ben jij dus mijn beste vriendin." Lachte hij. "Maar antwoord?" Vroeg hij.

"Oh oké! Ik weet het niet Zach.. ik zeg en voel wel meteen rare dingetjes als ik bij hem ben." Ik keek weg. "Oeehhh!! Sue'tje is verlie-hiefd!" Plaagde hij. "Ssstt!!" Siste ik. "Niemand mag dit weten." Zei ik dreigend. "Ik hou mijn mondje dicht." Hij maakte een rits gebaar.

"Maar ik moet gaan!" Riep ik. "Hoezo waar ga je heen?!" Riep Zach nog snel voordat ik het hoekje om was, maar ik reageerde daar niet op.

-

"Ik was al bang dat je niet zou komen." Zei Derek. "Tuurlijk kom ik." Zei ik zelfverzekerd. Hij lachte en schoof een stoel naar achter. Ik ging er snel op zitten en hij schoof hem weer aan.

"Dank u." Zei ik. "Alstu mevrouw." Lachte hij. Hij ging ook zitten en al snel konden we ons eten bestellen.

"Psst? Wat voor restaurant is dit eigenlijk?" Fluisterde ik. "Van alles." Hij lachte weer. "Lach je me nou uit?" Lachte ik.

"Wat willen jullie vandaag bestellen?" Vroeg een meisje.

Wauw ze is nog best jong.. beetje mijn leeftijd denk ik. Ze staat daar hard met hem te flirten en hij heeft het niet eens door!

"Ehm doe mij maar die hamburger met salade." Zei Derek uiteindelijk. "Krijg je van het huis." Zei ze giechelend. "Nee het hoeft niet. Ik betaal voor ons allebei." Hij keek me lief aan.

"Als jij dat wil." Zei ze ineens chagrijnig. "Ja dat wil ik en kan je nu de bestelling van Sue nemen?" Vroeg hij koppig. "Ja hoor meneertje bijdehand." Zuchtte ze.

"Wat wil jij?" Vroeg ze nog chagrijniger. "Hetzelfde." Zei ik. Ze liep heupwiegend weg.

"Wauw.. mag je haar niet?" Vroeg ik later aan hem. "Nee. Ze stond gewoon met me te flirten en gaf mij gratis eten. En ze is niet eens mijn type." Zei hij. "Wat dan wel?" Floepte uit mijn mond. Hij wist dus wel dat ze met hem stond te flirten.

"Jij." Hij keek me aan met een charmante lach. "Echt?" Vroeg ik.
"Anders zeg ik het niet." Hij gaf me een knipoog.

Ik betwijfel of ik hem wel echt leuk vind..

"En hoe zijn jou ouders?" Vroeg hij tijdens het eten. "Ouderwets." Zei ik droog. Hij huilde van het lachen en daardoor moest ik ook lachen. "Die van jou?" Vroeg ik.

Ze mag er niet achter komen dat Randell mijn vader is. Nog niet.

Ehm ik ben geadopteerd door een man waarvan ik denk dat hij dat niet eens mocht met zijn strafblad

Nee..

"Ik ben geadopteerd." Zei hij. "Oh echt?" Vroeg ik. "Ja. Ik heb een vader, mijn moeder is laatst weg gegaan." Zei hij.

"Ik was nog niet zo oud toen ik geadopteerd werd dus ik ben daar wel blij om." Lachte hij. "Snap ik."

"Wauw niemand heeft nog zo geluisterd naar mij en mijn weeshuis verhaal." Zei hij verbaasd. Ik lachte.

Na het eten liepen we naar buiten en stonden we tegen een muur.

"Ik vind je echt leuk Sue." Zei hij om de stilte te verbreken. "Wauw.." Begon ik. "Wat is er? Wat? Heb ik iets verkeerds gezegt?" Zei hij snel. "Nee dat is het niet." Lachte ik.

"Ehmm dit heeft een jongen nog nooit zo snel tegen me gezegt." Hij kwam ineens voor me staan.

"Hoezo niet? Je bent lief, mooi, prachtig.. oké dat is misschien precies hetzelfde en je kan super goed luisteren." Hij kwam dichter bij mijn hoofd.

"Vind je dat echt?" Vroeg ik. "Ja Sue Whyper." Zei hij nog dichter bij mijn mond. En toen zoende hij me. Ik liet het gewoon gebeuren!

"Ik vind jou ook leuk Derek Mcklard." Glimlachte ik.

-, Carmiewarmy's Note ,-

Nieuw hoofdstuk guyss!! Ik moet eigenlijk leren voor mijn examens, maar dit is een beetje afleiding xD.

Kan dit nog goed komen? Gaat Derek echt écht verliefd op haar worden of doet hij alsof en helpt hij met Randells plannetje? Om wraak te nemen op Roxi en de rest.

The Sweet Badboy Wants The Stubborn Girl. (Deel 5) #wattys2018Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu