19

738 35 15
                                    

Randell duwde hun de kelder in. "Wat ga ik met jullie doen?" Vroeg hij zich af. "Althans wat ga ik met Roxi doen? Meteen afschieten of Laten kijken hoe Jason dood gaat? Hmmm lastig." Zei hij.

"Jij bent echt gemeen." Zei Jason droog. "Gemeen is mijn tweede naam, net zoals koelbloedig." Lachte hij. "Waar is Derek eigenlijk." Hij stopte met lachen toen de deurbel ging.

Hij deed de deur open en zag ineens allemaal agenten met pistolen klaarstaan. "Wat? Hoe?? Hoe kan dit?" Hij wou paniekerig de deur dicht gooien. "ÉÉN ZWIEP MET DIE DEUR EN U LIGT IN STUKJES OP ZE GROND." Waarschuwde een schreeuwende agent met een microfoon.

Randell rende zo snel en ontwijkend mogelijk naar de kelder om het tóch af te maken.

"Oh god Derek je bent er! Schiet Roxi dood voor me." Hijgde hij. Derek knikte en richtte het wapen op Roxi's hoofd. Roxi keek super boos naar Derek. "Je wist toch dat ik niet meer met je plan mee deed?" Vroeg Derek ineens aan Randell.

"Als je dat deed zou je Sue gelijk al niet meer zien." Zei hij geniepig. "Klopt, en daarom deed ik toch mee om jou terug te kunnen pakken." Derek draaide zich om en richtte het wapen op Randells hoofd.

"Doe maar je durft toch niet je eigen vader te doden." Lachte hij kwaadaardig. "JE. BENT. MIJN. VADER. NIET!!" Schreeuwde Derek boos. "Dat staat anders wel in je adoptie papieren!" Lacht hij weer. Randell greep naar zijn kontzak een haalde bijna zijn wapen eruit.

Waarom bijna? Nou ik, Sue Whyper! Schoot hem door zijn hoofd. "Sue? Waarom ik... ik kon dit zelf ook." Zei Derek en staarde me aan. "Jij kan niet je adoptievader doden." Zei ik serieus. Ik liep naar mijn moeder en maakte haar los.

"Voor de zekerheid net zoals vroeger toen we dit niet deden..." Ze pakte mijn wapen af en schoot Randell nog een keer door zijn hoofd. "Zo nu weten we zeker dat we niet nog een deel krijgen!" Riep ze geïrriteerd.

"Maar waarom ben jij eigenlijk hier?" Vroeg Derek aan mij. 'Ik heb die agenten op een dwaalspoor gezet en het zelf afgehandeld. Het zou anders nooit of te nimmer goed zijn gegaan." Zei ik.

"Misschien heb je gelijk." Zei Derek en gaf me een knuffel. "Ho, ho denk je dat wíj nog steeds samen zijn? En ik heb altijd gelijk vriend." Zei ik. "Ik heb je weer gered?" Zei hij voorzichtig. "En je hebt me ook opgesloten." Ik deed mijn armen in mijn zij.

"En dat spijt me." Zei hij verdrietig. "En dat noemt zichzelf een badboy." Lachte Lily. "Lily?! Wat doe jij hier?" Vroegen we tegelijkertijd. "Ik heb geen idee weet je. Ik liep gewoon en liep, en liep en toen kwam ik hier.. maar waarom?? Ja.. weet ik niet. En volgens mij ben ik ook dronken..."

Ik heb nooit geweten wat ik met Lily moest... ze slaap-vernietigd. Inplaats van slaapwandelen. En ze is echt dom.. daarin tegen is Zach nog slimmer. En Minx? Ja.. ik weet het niet.

Ik liep dichterbij Derek. "Ik hou nog steeds van je." Zei ik uiteindelijk. Er verscheen een bigsmile op zijn gezicht.

Ik liep naar Jack. "Jackey.." Zei ik. "Sue'tje!" Riep hij. "Er is een reden waarom we niet bij elkaar kunnen zijn hè?" Vroeg Jack ineens. "Ja, klopt. Ik ben verliefd op Derek." Zei ik. "En ik op Minx." Zei hij.

We gaven elkaar een knuffel. "Dan is dit wat het lot voor ons heeft uitgekozen." Zei Jack. "Inderdaad, we zijn niet voor elkaar voorbestemd." Praatte ik met hem mee.

"Niet zo sip jongens, ooit zijn jullie weer samen. Dit is net how i met your mother." Zei Zach. "Aan het einde gaat Ted dus in dit geval Jack toch terug naar Robin en dit geval Sue." Zei Zach.

"Ik weet niet waarom hij hun als voorbeeld neemt, maar hij heeft wel gelijk." Zei ik.

---

Raar einde voor meesten, maar niet alles wat voorbestemd is voor elkaar, blijft écht bij elkaar.. wat je al die tijd echt wilt zit in je hart. Maar je hoofd zegt altíjd wat anders. Ik had eerlijk gezegt echt verwacht dat je terug ging naar Jack en je stiekeme relatie. Ja ik wist daarvan ;) ik weet alles als moeder zijne.

Dus hoe dan ook mijn lieve Sue, wanneer ik er niet meer ben lees jij dit waarschijnlijk. Hopelijk ga je nadat je eindelijk met Derek bent getrouwd super mooie kinderen krijgen. Die, net zoals jou en mij, even koppig worden als ons. Koppigheid werkt negen van de tien keer wel.

Gelukkig heb je na alles geen last meer van Randell. Na vijf keer voor mij vond ik dat wel genoeg en één keer voor jou vind ik wel best het mocht helemaal niet gebeuren, maar het lot bepaald. Nu lijkt het alsof we gelovig zijn, nee dat zijn (ben ik in real life) wij niet.

Ik wou eigenlijk zeggen hoeveel ik van je hou, maar het werd net zo'n levensspeech. Wat eigenlijk hilarisch is omdat ik dood ben haha. Oke nu lach ik om mijn eigen dood. Ik zeg maar alvast ik wil dat je aan mij denkt en zegt dat was een trotse koppige dame die mij aan het lachen maakte tijdens het lezen van haar doodsbrief.

Nu je dit toch al leest en waarschijnlijk soms hebt gelachen en gehuild. Zorg goed voor Emily en weet... dat ik altijd van je houd.

En ik weet dat ik altijd bij jou, Emily en je lieftallige vader in jullie hart zal voortleven.

Het is nu 1 jaar dat mam (Roxi) overleden is aan een ziekte. Een ziekte waar nog geen echt medicijn voor is. Een ziekte die iedereen haat en misschien sommige met zich meedragen. Een ziekte waarvan ik wil dat schelden daarmee stopt, maar wie ben ik? Ik heb dat niet voor het zeggen.

Waarom ik het briefje net pas gevonden heb? Mijn vader is gister overleden na het te veel missen van mijn moeder heeft hij zich totaal verwaarloosd. We gingen het huis ontruimen en vonden zo dit briefje. Mike heeft geen briefje achtergelaten.

Derek en ik zijn getrouwd en hebben een tweeling gekregen een meisje en een jongen om precies te zijn, ook hebben wij Emily opgenomen in ons gezin en zijn we erg gelukkig.

Minx en Jack zijn ook getrouwd. En Minx is in verwachting van een meisje.

Lily is getrouwd met Max een totaal net zo gestoorde jongen als Lily wat hun als stel perfect maakt. Néé niet getrouwd en geen kinderen.

Zach daarin tegen heeft één zoon en een tweeling opkomst. Samen met Lara. Een vrouw die erg toegewijd en aardig is.

Ik laat het hierbij en verlaat zo de The Sweet Badboy Wants The Stubborn Girl delen.

--------

Einde!

Kort deel, maar het is het waard geweest. Deel 1 & 2 (1 geheel boek) heeft nu al 53K stemmen! Dat had ik nooit durven dromen! Ik heb het altijd wel op mijn bucketlist staan en dat is nu volbracht.

Ik heb met plezier deze delen geschreven en ik hoop dat jullie ze met plezier hebben gelezen.

Ja dit is écht het láátste deel hoor xD. Ik ga nu een nieuw romantiek boek maken genaamd Mr. Casanova. Nog niet online, maar hij komt snel!

Met behulp van Story2000 en haar prachtige covers!

Dank jullie wel! En veel leesplezier!

Groetjes deze zieke snotterdame cx

Extreem veel kusjes van carmiewarmybooks.

The Sweet Badboy Wants The Stubborn Girl. (Deel 5) #wattys2018Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu