Tanıtım

158 19 3
                                    

MİRAY YAVUZ ;

16 yaşında. 3 ay sonra 17. yaşına girecek. (2 Ağustos 1999) Güzel olduğu halde kendini beğenmiyor. Kendisi tam bir psikopat. Kombo ve bezelye en sevdiği yiyeceklerdir. Şeftaliye tiki var. Ailesiyle yaşıyor. Bir kız kardeşi ve bir abisi var. Kardeşinin adı 'Asya'. 6 yaşında. Abisinin adı 'Kaan'. 20 yaşında. Annesinin adı 'Nesrin'. Babasının adı 'Mehmet'. Miray kedileri çok sever. Akay Koleji'nde burslu okuyor.

HİRA AKSOY ;

16 yaşında. 2 ay sonra 17. yaşına girecek. (8 Temmuz 1999) Haksızlığa gelemez. Kendisi tam bir psikopat. Damak ve milkshake en sevdiği yiyeceklerdir. Ailesiyle yaşıyor. Bir kız kardeşi ve bir ablası var. Kız kardeşinin adı 'Tuğçe'. 6 yaşında. Ablasının adı 'Cemre'. 19 yaşında. Annesinin adı 'Ayşe'. Babasının adı 'Metin'. Hira köpekleri çok sever ve 'Alex' adında bir köpeği var. Akay Koleji'nde burslu okuyor.

EYLÜL DEMİR ;

16 yaşında. 1 ay sonra 17. yaşına girecek. (19 Haziran 1999) Kavgacıdır. Kendisi tam bir psikopat. Bir erkek kardeşi var. Adı 'Ayaz'. Annesinin adı 'Yeliz'. Babasının adı 'Uğur'. Eylül çikolatayı hiç sevmez ama cips en sevdiği yiyeceklerdendir. Psikopat 3'lü den en uzunu Eylül'dür. Hayvanları pek sevmez ama onlara zarar da vermez. Akay Koleji'nde burslu okuyor.

IRMAK AKAY ;

16 yaşında. Şımarık ama bir o kadar da tatlı, sıcakkanlıdır. Psikopat 3'lünün arkadaşıdır. 2 yıldır ultra yakışıklı bir sevgilisi var ve aynı evde yaşıyorlar. Akay Koleji'nin Veliahtıdır.

YAĞIZ GENCAY ;

17 yaşında. 1.80 boyunda. Irmak'ın kuzeni. Koyu kumral saçları ve kahverenginin en güzel tonunda gözleri olan bir ultramız. Ailesiyle yaşıyor. Tek çocuk. Rex adında bir köpeği var. Zengin ama gösterişten uzak bir kişiliğe sahip. Kendi bildiğini okuyan, kolay kolay kimsenin yemeğini yemeyen biridir. Akay Koleji'nde okuyor.

MERT YILMAZ ;

18 yaşında. Miray'ın kuzeni. Sarışın. Gözleri kahverengi. Ailesiyle yaşıyor. Bir ablası var. Adı 'Ceren'. Aşka hiçbir zaman inanmayan Mert, zamanla psikopat 3'lüden Hira'ya tutulur. Saçlarına aşık biridir. Çikolata en sevdiği yiyeceklerdendir. Akay Koleji'nde okuyor.

EFE KORKMAZ ;

18 yaşında. Siyah saçlı, kahverengi gözlü bi meteor. Annesiyle yaşıyor. Babası yaşamıyor. Yağız'ın en yakın arkadaşı. Şimdiye kadar hiç sevgilisi olmadı. Psikopat 3'lü de Eylül'e aşık. Azıcık da çapkın. Akay Koleji'nde okuyor.

EDİZ DELEN ;

18 yaşında. Sarışın. Mavi gözlü. Irmak'ın sevgilisi. Ailesi yurtdışında. Irmak dışında herkesten çekinir. Utangaçtır biraz. Bi o kadarda açıksözlü. Akay Koleji'nde okuyor.

PSİKOPAT 3'LUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin