3. Bölüm : Yardım Et Yağız

98 10 0
                                    

'De siktir lo.' dedim içimden. Çantamı aldıktan sonra evin yolunu tuttum. Arkamdan sanki birileri beni takip ediyomuş gibi hisettim meraktan arkama döndüm ve arkamda 2 tane iri yapılı adamlar vardı. Bana doğru hızlı adımlarla geliyorlardı. Ne yapacağımı bilmediğimden koşmaya başladım. Tam da Hira ve Eylül'ün başka yerlere gidecekleri tutmuştu. Arkamdan adamların da koşmaya başladıklarını hissettim. Ayağımı burkup yere düştüm ve adamlar bana doğru yaklaştı. Beni kaldırıp tam arabaya geçirecekken birden birinin "Durun lan aklını siktiğimin çocukları." dediğini duydum. Sesin geldiği tarafa dönüp baktım. Bu tarafa doğru gelen bir adet Yağız ve bir adet kuzişimi gördüm. Adamlardan biri beni yanlarına gitti. "Siz karışmayın Melih beyin kesin emri var." derken Yağız ona bir yumruk geçirdi. Ben şok. Kuzişim de diğer adamın ellerinden kurtardı beni ve o da diğer adamı dövmeye başladı. O sırada ben kaçtım. Beni bulamayacakları bir yerlere saklandım ve ordan hiç çıkmadım. İlk defa bu kadar korkmuştum. Gece olmuştu ve ben tir tir titriyordum. Telefonum da kapanmıştı. Saklandığım yerden çıktım. Her yer zifiri karanlıktı. Karanlıktan korkuyordum. Bulunduğum yer ormana benziyordu. Saklandığım yere geri dönecekken ayağımın kayması sonucunda yere düştüm. Sakarlığım tutmuştu bugün. Canım çok acıyordu. Bir an aklıma ailem geldi. 'Annemle abim merak edip üzülmüşlerdir kesin.'

YAĞIZ GENCAY :

Adamları haşat ettikten sonra etrafa baktım ortalıkta yoktu en son anayola doğru koşuyordu. Mert ailesine haber verirken ben BMW'me atlayıp hızlıca sürmeye başladım. Arada bir inip "Mirayy" diye bağırıp geri biniyordum ses gelmeyince. Ormalık alana girince tekrar "Mirayy" diye seslendim biri "Yardım edinn" diye bağırıyordu tekrar bağırdım. "Yağız yardım ett" dedi biri bu ses Miraya aityi sesin olduğu tarafa gittim. Miray bir ağacin altında sıkışmış acıyla inliyordu "geldim Miray korkma" dedim. Gözleri dolmuştu göz yaşı akınca"Ağlama kurtarcam seni" dedim ve hızlıca bir şekilde ağacı yitmeye çalıştım sonunda ağacın altından kurtardım onu direkmen kucağıma aldım "ayağım ayağım kanıyor" derken kanı görünce bayıldı. "Korkma yetiştirecem seni güzelim" arabanın arka kapısına açarak yavaşça onu koydum üzerine ceketimi alıp bacağına örttüm.....
Doktor birşeyi yok onu eve götürebilirsin deyince rahat bir nefes aldım. Evin önünde bekleyen Nesrin teyzeye başımla selam vererek Mirayı kucağıma alarak odasına götürdüm odasında bir duvarın simsiyah olması beni biraz şaşırtmıştı üstünde Justen Timbrlek'ın posterleri vardı.....

EYLÜL DİKER :

Sabah olmuştu her zamanki gibi bugün geç kalkmadım çünkü
Mirayı merak ediyordum. Üzerime okul formalarımı giyip dağınık bir topuz yaparak evden çıktım Hira ile Mirayın evinin önünde buluşacaktık ben Miray gilin evinin bir alt sokağında oturuyorum Hira da Miray gilin bir üst sokağında oturuyordu bu üç sokağın tam ortasında park vardı bizim buluşma yerimiz orasıydı hep. Mirayın evinin önüne geldim ve Hira orda bekliyor du "hele şükür kıçını kaldırıp erken gelebildin." Dedi "sanane be üff" " taam kes artık gidelim kardeşimizin yanına" derken kapıdan içeri girdik....

MERT YILMAZ :

Melihe sinir olmuştum Mirayı kaçırma emrini o vermiş top. Onunla konuşmaya kavga etmeye gidiyorduk. Can ile Görkemin de haberi olmuştu olaydan onlarda benimle beraberler ama Yağız ortalıkta yoktu. Melihin evine gittik gittik yoktu....

YAĞIZ GENCAY :

Miray Melih yüzünden kaybolmuştu. Miray benim çocukluk aşkımdı ama o beni şuan hiç hatırlamıyor. Melihin ebesini kaydırmak için yola koyuldum onu topa dikecektim evine gittim oda evden tam çıkarken onu tuttum ve arabama sürükledim dağlık alana gelince arabadan indirip onu ittim bana ters ters bakıyor du yumruğumu sıkarak konuşmaya çalıştım. Nafile dayanamadım. Yakalarından tutarak "sen kimsin oğlum Mirayı kaçırtıyorsun at oğlu at" "oda kız arkadaşıma karışmasaydı: dedi "iyi bende benim çocukluk arkadaşımı kaçırtmaya çalıştığın için" derken bir yumruk geçirdim suratına "o senin çocukluk arkadaşınmı?" Dedi şaşkınca bana bakarak "evet bidaha ona karış sikerim seni." Yüzü biraz kanamıştı olsun hak etti. Miray benim çocukluk aşkımdı ama bunu kimse bilmiyordu. Onu unutmak için bir kızla çıkmıştım ondan ayrılınca abisi bana düşman olmuştu o kişi de...

Tabiki en heyecalı yerinde bırakmayı seviyorum nihaaa

"Arkadaşlar oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin. Emeğe saygı lütfen."

PSİKOPAT 3'LUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin