7 . Bölüm : Film

46 5 0
                                    

Multii

Eylül Diker :

Miraylara gitmek için hazırlandım Ayaz yanıma gelerek, "ablacım bende gelebiliy miyim? Aşyayla biraz oynayım hı?" Omuz silkip "tamam gel ama sözümden çıkma" dedim. Aslında gelmesini pek istemiyorum. Çünkü Asyayla çok kudurup ses yapıyorlar, malum çok fazla sese gelemiyorum da telefonumu alıp Ayaza seslendim "Ayaz hadi gidiyoruz"." Tamam abla geldim" auh yine tatlu bu çocuk yav kimin kardeşi tabi tatlı olcak. Merdivenlerden ikişer üçer inerken telefonum götüm de titredi ayh yine kim mesaj attı bu sefer müşteri hizmetleriyse gidip orayı dağıtırım neyseki Efeymiş :
- Napıyosun tatlım?- heyecanlandım
-Miraylara gidiyorum sen¿- yazıp gönderince yüzümde hafif bir sırıtma belirdi. Mesaj gelince heyecanla telefonu açtım
- evde oturmuşum aklıma sen geldin öyle-
Tam sırıtırken karşıdan IRDİS' ler geliyordu yani Irmak ve Edis. Irmak bana seslendi ona baktım "nereye?" Diye sorduğunda "Miraylara gidiyom" dediğimde" tamam o zaman bende geliyorum". "Tamam" dedim Irmak, Edizle vedalaşırken hemen telefonu elime aldım ve mesaj attım Efeye
-Canım ben Miraylara geçicem sonra konuşuruz-
hemen gönderdim
- tamam canım-
Ayaz koşarak binaya girdi Irmak yanıma gelip yine boş boş konuştu ayh şimdi hiç çekemiycem hemen asansöre bindik mal yanlışlıkla 3 e bastı "lan mal 3 değil 2 ye basıcaktın" "ayh pardon" hemen 2 ye basıp geri çekildim. Ayaz kapıyı çaldı tabiki kim açtı tahmin bile edemezsiniz Miray gerçekten çok ilginç bu kız böyle değildi yav. Hiçbir zaman kapıyı Miray açmazdı ki ben ona şaşkın şaşkın bakarken "hoşgeldiniz yakışıklılar" "Aşya nerde?" "Odasında geç" dedi. Ayaz koşarak Asyanın odasına koştu. "Naber kardeş?" "iyidir senden" tokalaştık içeri geçtim. Irmakla da tokalaştılar oda arkamdan geldi. "Eeee ne yapalım?" Aklıma gelen fikirle gözlerim büyüdü ve çığlık attım "ne oldu lan?" Dedi Irmak "karaokemi yapsak?" "Karaoke bozuk" dedi Miray hevesim kursağımda kaldı of ya "sikmesen olmazdı" kıkırdadı "o zaman birşeyler bulun" "film mi izlesek" dedi Irmak başımla onayladım. "O zaman film seçelim" dedi Miray. "Korku film izliyelim" dedi Irmak, Miray somurtarak "hayırr" dedi. Onu nasıl ikna edeceğimi çok iyi biliyorum sırıtıp "intens alırım hemde istediğin kadar" dedim. Gözleri parladı istemeyerek de olsa kabul etti. Film seçtik _DABBE_ izleyecektik. Hepimiz yastıklara sarılarak filmi açtık bir anda dabbecik ekrana çıkınca hepimiz reflex olarak çığlık attık. Miray "k-kapatın şunu" diye bağırdı. Bağırdığımız için ses dışarı kadar yankılanmıştı veletler yanımıza gelerek "noldu ablacıklar" dediklerin de filmi kapatıp "yok birşey" diyerek odalarına geri gittiler....
Tekrar filmi açmıştık ve sonun da bitti. Bayaaa korktuk ama, eve gitmek için ayaklandık Ayaza seslendim koşarak yanıma geldi. Mirayla tokalaşıp çıktık. Ediz Irmağı almak için gelmişti. Irmakla da vedalaşıp evin yolunu tuttuk.......

Ediz Delen :

Irmağı almak için Mirayların evinin önüne geldim. Irmak binadan çıktı. Korkmuş gibi bir hali vardı. "Ne oldu bitanem" "korku filmi izledik" kıkırdadım. Arabayı çalıştırdım Irmağa döndüm. "Nereye gidelim?" " mümkünse eveee" dediği anda muzipçe güldüm. Kafamı tamam anlamında salladım. Yolda bir an önümüze bir kedi çıkınca aniden frene bastım. Irmak çığlık attı. Arabadan indim kediye baktım. Hiçbirşey olmamış gibi patilerini yalıyor du. Irmak korkmuştu ona birşey oldu sanmıştı, kucağına alıp sevdi yanına gidip "hadi bırak annesinin yanına gitsin" dedim. Bırakmak istemiyor du ama karşıda onun türünde bir kedi bu tarafa doğru baktığını gördü. Kedinin yanına gidip bıraktı. "Görüşürüz kedicik" deyip yanıma geldi yanağımdan öpüp arabaya bindi. Sırıtarak Irmağa baktım "bakma öyle" dedi" "yerim seni"dedim. Arabayı çalıştırıp evin yolunu tuttuk.....

PSİKOPAT 3'LUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin