Multimedia da Mirayyy var
Irmak Akay :
Miray gile gelmiştik kızlarla annesi evi bize emanet ederek arkadaşı gile gitmişti. Miray'ın telefonu kapalı olduğundan iki saat bekledik. Kapı çaldı koşarak kapıyı açmaya gittim. Bir de ne göreyim karşımda it Miray'ın aşık olmuş gibi piç bir gülümsemesi vardı. Omzundan tutarak içeri geçirdim."validem nerde?" dedi yine o gülümsemeyle "arkadaşı gile gitti geç gelecekmiş yani eve bizim tayfayı çağırabiliriz" dedim. "olur" dedi kızlar Miray da "tamam olur da abim?" "abin bugün İzmir'e gitti yarın gelecekmiş" dedi Eylül hemen atılarak herkez onu onaylarken "peki babişim?" dediğinde yüzümüz düştü babası beyin cerrahıydı bazen eve erken gelir bazen de geç yani ayarı belirsizdir babasının eve gelmesi. Hira atılarak "Miray babanı ara hal hatır sor ve ağzını yokla" dedi. Herkez onaylayan bir bakış atarak telefonumu ona verdim "al ara" dedim. Telefon numarasını girerek aradı on saniye geçtikten sonra "babişim" dedi. "nasılsın" "bende iyiyim saol" "eve ne zaman gelicen" dedi hemen "tamam kendine dikkat et by by" dedi ve telefonu kapattı. Eylül meraklı meraklı sordu "noldu?" herkez Miray'a bakarken yine piç gülümsemesini yaptı. "çatlama insanı söyle artık" diyerek lafa atıldım. "babam Ankara'ya gidiyor" dedi çığlık atarak veya anırarak desem daha iyi olur. Bizde tabi ona katılarak çığlık attık veya onun gibi bişey. "tamam o zaman anneni ara şimdi ve ona orda kalmasını söyle bugün kızlarla pijama partisi yapacağımızı söyle hemen" annesini aradık ve ona orada kalmasını söyledi Miray annesi de onaylayınca baya bir dans ettik. Bizim tayfayı arayarak hepsini çağırdık bütün tayfa geldi ama bir tek Yağız gelmemişti e tabi Miray'ın surat ifadesi çok kötü bir şekil aldı yanına gidip "Noldu?" diye sordum. "Yok birşey Yağız gelmeyecek mi?" diye sordu "bilmem" dediğim de daha çok astı suratını kapı çalınca koşarak kapıyı açmaya gitti karşısında Yağız'ı görünce hemen üstüne atlayıp sarıldı bende hemen durumdan yararlanarak ilk fotoğraflarını çekip sonra da büyük bir ses yaparak "oooo" çektim herkez Yamirlere baktı yani Yağız ile Miray'a ikisinin birleşimi Yamir olduğundan onlara Yamir adını koydum. Çok güzel ama demiii...
El ele yanımıza gelince ben şok ben iptal herkez hayırlı olsun deyince hemen yanlarına gittik kızlarla "hayırdır yoksa bizim biricik enişteniz mi oldu?" dedik kızlarla coşa coşa Yağız hemen olaya atıldı "evet kızlar artık enişteniz oldum bu arada sizde benim çocukluk arkadaşımsınız." Dedi Eylül ile Hirayı göstererek biz şok biz vefat "nasıl yani?" diye sordum hemen "yani hani biz Eylül ve Hira ile çocukluk arkadaşıyız ya, sonra aramıza bir tavşancık geldi ya, tavşancık benim çocukluk aşkım dı ya, işte o tavşancık Yağız." dedi sevine sevine şaşkınlıktan ağzım açık kaldı Miray demek o yüzden fazla kişilerle çıkmadı çıktığı kişiler ise bizim zorumuzla çıkmıştı. Eylül "vay bee" dedi lafına devam ederek "o zaman sen bizim hem eniştemiz hem de tavşancığımızsın." dedi içeriye geçtik.
Görkem bağırarak "DC oynayalım!!!" dedi. Herkez onaylayan mırıltılar çıkarttı. Miray koşarak şişe bulmaya gitti o sırada herkez yerlerini aldı Miray da yerine geçerek eliyle şişenin kapağını göstererek "soru" arkasını göstererek "cevap" dedi. Ve şişeyi çevirdi, şişe ilk olarak Miray ile Görkemin arasında durdu. Görkem "doğruluk mu cesaretlik mi?" dedi. Miray "tabiki cesaretlik" dedi. "ımmm sen kaşındın.. Yağızı dudağından öp." dedi keyifle. Yağız sırıtarak "olum utandırmayın lan kızı" dedi "eee hadi ama Miray" tezahürat yapıyor du bizimkiler. Miray utanarak Yağıza yaklaşırken Yağız bir anda dudağından öptü ve geri çekildi. Bize dönerek Miray "oldumu?" dedi keyifle herkez "olduu" dedi. Şişeyi Yağız tekrar çevirdi ve bu sefer Hayal ve Mertin arasında durdu. Hayal soruyordu "DC?" Mert aradan on saniye geçtikten sonraa "hımm doğruluk lan doğruluk" dedi çekinerek. "o zamann.. Hirayı mı seviyorsun?" dedi. Hiranın şaşkınlıkla gözleri kocaman oldu. Mert Hiraya bakarak "evet seviyorum hemde çok" dedi. Herkez ooo'larken Hira utancından kızarmıştı. Şişeyi çevirdim Eylül ile Miray'ın arasında durdu. Miray soruyordu "DC?" kendinden emin bir şekilde "doğruluk" dedi. "Efede gördüğün en sevmediğin huy?" "hımm çapkınlığı" Efe hemen atılarak "senden sonra bıraktım ben çapkınlığı birtanem" dedi. Eylül sırıttı şişeyi çevirdi. Bu sefer Hira ile Mert arasında durdu,Mert soruyor du "DC?" "cesaretlik" "hımm çok iyi beni sevdiğini bağırarak söyle" dedi keyifle. Hira utanarak "Mert'i çok seviyorum" diye bağırdı herkes ooo'luyordu. Hira koşarak odadan çıktı Mert de arkasından koştu...
Evet upuzun bir süre aradan devamını getirmeye karar verdim umarım bu bölümü beğenirsiniz yarn da yeni bölüm inşallah yazıcam kendinize iyi bakın ballarım 💞