Multide Miray ve Yağız varr
İyi okumalar
Bir kızın ağlarken konuştuğu ses tonu kadar masum çok az şey var. Sesi boğuk çıkıyordu ağladığı için. O güzel gözleri ağlamaktan kızarmıştı. "Korumuyorum sadece böyle şeyler yapmanı istemiyorum" "neden??" "Bu böyle hep intikamla devam edecek ve benim en nefret ettiğim şey sevdiğimin intikam peşinde koşması" sustu. Devam ettim "o sana acımasızca davranacak,ikinizde çok değerlisiniz benim için." Omuz silkti bana baktı "beni onla nasıl bir tutarsın!!" ayağa kalktı ileri gideceğini biliyordum. "otur lütfen" dedim. Oturdu ve "beni onla asla bir tutma hem ben onun kadar kibirli ve şeytanın sol ayağı gibi de değilim!" dedi sesini yükselterek ayh herşeyi berbat ettim düzeltmek için elini tuttum "ikiniz de benim için değerlisiniz sen kalpte o kuzenlikte" dedim ağlamayı kesmiş bana baktı hemen, göz yasım aktı. Dudağına doğru yöneldim ilk öpücüğü benim olmak üzere. dudaklarımız birleşince o da bana karşılık verdi. dudaklarımız ayrıldığında da kulağına doğru yöneldim "sen benim çocukluk aşkımsın Miray hâlâ da öylesin" dedim. Jeton yeni düşmüş gibi baktı göz yaşımın aktığı iz vardı onu sildi ve "S-sen benim çocukluk aşkımsın Yağız sen beni nasıl buldun?" diye sordu. sırıttım. "Ben seni bulmadım biz birbirimizi bulduk" dedim. sarıldı "bir gün birbirimizi bulacağımızı biliyordum^^" dedi. Küçükken o hep bana tavşancığım derdi. Sımsıkı sarıldım ona "bir daha asla taşınmayın olur mu?" dedim. "bırakmam tavşanım" dedi aslında bu tavşancık ismini pek fazla sevmem ama Miray başkaydı. Onun demesine birşey demiyorum kavuştuk ya yeter bize. Yavaşça ayrıldık birbirimizden ve ayağa kalktım elimi uzattım elimi tuttu ve ayağa kalktı beraber arabanın önüne geldik ve durduk....
Arkadaşlar biraz kısa oldu kusura bakmayın
Votelemeyi unutmayın
:)