Capitolul 3

153 9 1
                                    

Am dormit ceva vreme,sunt amețită. Nu e nimeni în în masina asa ca decid sa ies din mașină pentru o reîmprospătare,dacă eram bine fugeam.
Am ieșit din mașină și am început sa ma clatin. Am făcut câțiva pași dar ma dezechilibrez și sigur voi face contact cu pământul.

Dar nu m-a prins Nick.. în stil mireasa..

-Cine ți-a zis sa ieși din mașină? Și intre timp ma pune pe picioare dar eu abea ce în vad asa ca ma țin cu mâinile de de umerii lui.

-Uite nu ma țin bine pe picioare și vad în ceață,dar îți spun o chestie și cred ca dupa voi adormi.
Eu sunt propria mea șefă! Eu ma comand pe mine,oricât de sechestrată as fi!!

Încep sa rad draceste și am un zâmbet psihopat,și simt cum el ma ia pe sus pentru ca nu ma simt în stare sa mai stau în picioare și ma ia un somn copleșitor.

După ceva timp ma trezesc într-o camera și cu el intrând în camera.

-Am crezut ca nu te vei mai trezi..

-Spre bucuria ta și tristețea mea,am făcut-o.

-Nu înțeleg de ce ești asa de tafnoasa.

-Pai sa încep cu primul lucru,sunt răpită,apoi am prieteni falși,părinți care azi trăiesc..maine poate murim,mai continui?

-Vai dar ce probleme..

-Uite nu îmi pasa dacă tu le consideri probleme. Eu nu am de gând sa te cunosc și după sa încep sa ma indragostesc de tine pentru ca ești al naibii de dragut,dar cu toate astea te urăsc și nu vreau încă o problema pe capul meu.

-Ah.. ok?!!

Pe bune,ok? Nu pot sa cred.

-Întrebare scurta.

Se uita spre mine și ma întreabă cu ochii.

-Tu nu stai cu mine în camera,nu?

-Ba da.. spune râzând și inseninadu Și fata.

-Uite Nick,vreau sa ma fac înțeleasă,tu nu ma vei atinge cu atât mai mult sa împărțim camera,patul și baia!!

-Oh haide nu vei pățit nimica. Și îmi făcuse cu ochiul.

-Bun tu chiar ești prost,vezi balconul acela?

-Da?

-Ei bine sunt campioana la alergat,pot sa fug pana la el și ca prin minune sa încerc legea gravitației pe mine,dacă nu îmi dai o camera a mea.

-Ești hotărâtă și deșteaptă,o alta calitate.

-Ești nesimțit și patetic,un alt defect.

-Nesimțit,euu?

-Da,cum poți sa răcești intimitatea unei fete?

-Pai când te culci cu cineva,uiți de intimitate.

~Toată discuția se petrece în timp ce mergem spre camera mea~

-Scuză-mă?

-Ah da am uitat,virgina..

-Da sunt și pot sa zic ca sunt foarte mandra de chestia asta.

-Minorele..

-Si tu câți ani ai măcar?

-17..voi face 18 peste 3 zile

-Ce minor ești. Ști ce ma obosești.

-Perfect am ajuns la camera ta.

-E peste drum de a ta..

-Ai cerut o camera ți-am dat-o.

M-a ajutat sa îmi pun unele lucruri,iar mai apoi a vrut sa plece.. Dar l-am oprit.

-Hei,crezi ca as putea sa îmi sun părinții și ii asigur ca sunt ok.

-Nu,de ce nu vrei sa ii chem aici dacă tot vrei și asta.

-Ști pentru un moment când mai ajutat sa pun lucrurile la loc am crezut ca ești un băiat de treaba,dar când colo ești un monstru!! Spun cu lacrimi în ochi.

-Chiar crezi ca dacă dai apa la gâște și ma faci monstru am sa te las sa îți suni părinții? Pai sa ști ca nu.

-Îți jur ca te voi face sa regreți ca ai vorbit cu mine în acel supermarket. Nu uita roata mereu se întoarce.

-E rotunda,roata .. Dar stai calma mereu ies triumfas.

-Nu mai cunoscut me mine înseamnă.

Ii trântesc ușa în nas. Îl urasc e cel mai rău om, ma voi razbuna pe el,ar trebui sa îmi i-au medicamentele.
Le am de la psihologul meu..

Am o poveste cam trista..și rușinoasă,pe care nu o voi dezvăluit niciodată

***
Heei sper ca va plăcut!!
P.S mii de scuze pentru greșelile de ortografie. Plus ca mai am și autocare..

Răpită de un criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum