După câteva ore obositoare de cumpărături pentru scoala. Mai multe haine,dar scopul contează,am ajuns acasă și ne-am pus sa facem de mancare pentru băieți,pentru ca ei s-au dus...nu știu unde.
-Deci intre tine și Nick,e ceva?
-Aş vrea,dar din moment ce nu îmi spune ce face nu cred ca va fi ceva.
-Poate te protejează prin a nu-ți spune.
-Eu vreau ceva normal..fără să împușcături și moarte.
-Aici ai dreptate..
-Dar intre tine și Sam?
-E bine,nu îmi spune totul,dar înțeleg ca îmi vrea binele și cat știu ca nu ma înşeală..e ok.
-Frumos.
Intre timp ce discutam,mâncarea era gata și băieții au intrat pe ușa.
-N'sara!! Tipa Nick.
-Hai sa mergem la somn,Maia. Spune Sam și ma ia de de mana.
-Sam,sunt Elyon.
-Aa ups.
-Pot sa știu și eu de ce ați băut în super misiunea voastră secretă? Spune Maia nervoasă către Sam și Nick.
-Pai ști tu,Maia,după ce l-am împușcat pe un vechi amic în picior și după în mana și după în..
-Creier!Tipa Sam.
-Asa..în creier,am băut de fericire sii mnah.
Din perspectiva Maiei
Rămân socata când îl aud pe Nick și pe Sam...
-Ce-i cu pata asta de sânge pe tricoul tău? Întreabă Elyon.
-Pai l-am mai și bătut. Spune Nick.
Îl trimit pe Sam sa se spele pe față ca să-și revină,dacă nu ii dau eu palme.
Și stau cu Nick și Elyon care și-a pierdut puterea în picioare și s-a lăsat în jos. A început sa plângă.
-De ce plângi? Spune Nick trist apropiindu-se de Elyon și vrând sa o atingă dar aceasta îi dă o palma de ii rămâne urma.
-Cum ai putut?
-Calmează-te ca eu nu ma pot calma. Spune Nick
-Ești un criminal, sunt răpită de un criminal.
-Stooop!
-Tu! Mai ștergeți lacrimile și tu! Du-te fa un dus lung sau ceva sa te mai trezești!!
Simt o mana pe talia mea și când ma întorc în spate era Sam.
-Scuze pentru ca mai văzut așa.
-Înseamnă că nu mai văzut pe mine beata.
Ma ia într-o îmbrățișare lunga. Parca i-am dus dorul. Mereu când sunt în bratele lui ma simt protejata.
Din perspectiva lui Elyon
După ce am plâns jumătate de oră,m-am d3cis sa cobor la masa..Nu de alta dar Maia țipând ca nebuna la mine.
M-am așezat la masa,în fata mea erau Sam și Maia asta înseamnă că Nick va sta lângă mine.
Se așează lângă mine,se uita la mine și..
-Eu zic sa facem o rugăciune. Spune Nick.
Încep sa bufnesc.
-Serios? Rugăciune? Ai impresia ca vei ajunge în rai?
-Elyon.
-Nici o Elyon, iadul va fi al tău!
-Auci! Știu ca ma va manca iadul.
-Mâncați! Tipa Maia
-Serios? Nimeni nu are o problema ca el vrea sa se roage,dar el e un criminal în serie.
-Elyon o făceam pentru tine! Tipa Nick în timp ce a dat cu pumnul în masă.
Toți au stat nemișcați pentru ca l-am enervat pe Nick.
-Poftim!tip eu nervoasă,ai făcut atâtea crime de nu le mai ști numarul,ți-ai bătut joc de oameni nevinovați și tot pentru mine te rogi. Frate,de intri în biserica,pica pe tine!!! Tip la el mai puțin de răsună ecoul casei. Și dau trecut pumnul în masa în timp ca ma ridic sa plec.
-Ma gândeam la tine sa te linistitesti din cauza mea! Tipa el în timp ce venea după mine.
Ma întorc cu fața la el sa ii dau o palma. El îmi prinde mâna ma trage în bratele lui și ma sărută.
Aud sunete de aplauze..erau Sam și Maia. M-am rușinat când i-am auzit,iar în momentul în care m-am dezlipit de sărut am pus capul pe pieptul lui și el tragndu-ma într-o îmbrățișare am început sa râdem.
-A fost cea mai tare cearta!! Spune Maia.
-Hai sa facem și noi la fel! Spune Sam.
-OK!spune Maia mișcându-se buza de jos.
Maia,ia pireul din farfurie și îl arunca pe față lui Sam. Aceasta se ridica pentru ca pe față lui Sam se citește nervi.
Fuge de el ca și cum s-ar juca jocurile copilăriei. În zadar fuge draga de ea ca nu are cum sa scape e cea mai proasta la sport.
O prinde și o sărută. Începem să-i aplaudam și sa fluieram.
-Mirific!!
-Bine copii dragi,eu ma duc la somn ca mâine e școală.
-Te conduc. Spune Nick
II salut și urcam sus îl i-au în brate pe Nick pentru ca ii ador îmbrățișările..nu i-aș mai da drumul.
-Noapte bună!
-Noapte bună!
A doua zi
Ma trezesc de dimineață și ma duc sa fac un dus scurt.
Îmi aleg o pereche de blugi nu chiar stați pe picior,negri,un tricou cu OWSLA💙 e cu negru😂și o pereche de converse gri. Aah și jacheta mea de blugi albastra .Îmi prind parul într-o coada de cal. Am zis ca astăzi sa fiu mai lejeră,fără machiaj.
Am coborât jos unde deja ma aștepta Maia.
-Uite-o pe față mea!!
-Arati ca o rockeriță.
-Wow Nick,chiar nu ma cunoști... eu nu sunt rockeriță sau satanista. Sunt haine lejere.
-E bine.
Mergem spre mașină și pornim.
După 10 minute în care ne-am rătăcit
-De acuma mergem pe jos sau fără Nick. Spun eu grăbită.
-E ma pun sa alerg.
-Stai,vin și eu! Încep sa alerg împreună cu Maia..bine eu în urma Maiei cand dintr-o data ma bag în cineva și toate manualele îmi pică.
-Ahh scuzee!!Spun eu
CITEȘTI
Răpită de un criminal
ActionEste multa acțiune,mai apoi drama adolescentina și dragoste. Capitolul 1 doar ne introduce în poveste de la capitolul 2 începe asa zisa actiune