-OK... deci,vreau un blond deschis crezi ca ai putea?
-Draga mea,eu fac miracole,dar dacă tot vrei sa renunti la parul tău frumos și vrei o alta culoare,eu zic să-l decolorăm la blondul dorit si sa adăugăm un mov.
-E perfectă ideea ta,dar am impresia ca mi s-ar potrivi un albastru.
-Culoarea aceea o are toată lumea,e plictisitoare pentru tine. Culoarea albastru inspira liniște și pace,iar tu inspiri agitație și nebunie.
-Foarte amuzant,sunt de acord cu mov.
Toata discuția asta m-a făcut sa ma gândesc ca sunt persoane pe care nu le cunoști,dar totuși îți vor binele.
După 3 ore de stat pe scaunul acela incomodChiar îmi place culoarea părului. Îmi place atât de mult culoarea pe măsură cu durerea fundului și spatelui meu.
Ajung în masina unde ma aștepta Sam și trebuia sa mergem după Maia la școală.
-M-a sunat Nick..
-Asa și?
-A făcut o criza de nervi ca nu te găsea..trebuia sa ii auzi vocea,mai ca nu plângea.
-Frate..o sa înnebunească,când ma va vedea mov în cap.
A vrut sa mai spun ceva dar a intrat Maia foarte fericită.
-Ne-am înscris la scoala!! Spuse Maia țipând într-o ureche.
-Si tu mergi cu ea? Îl întreb eu pe Sam.
-Am aproape 19 ani,am făcut la viata mea scoala.
- Sa nu îmi spui ca m-ai înscris la școală! Spun eu nervoasă.
-Nu te-am înscris..ești doar colega mea de bancă
-Nu ma va lăsa Nick.
-Da' e după el? Spune Sam.
Amuzant.. Ce situație complicată. Toata lumea crede ca sunt răpită de un criminal,dar defapt eu sunt ascunsa pentru binele meu și al părinților.
Ajungem acasă..într-un final și observ cum Nick vine spre mine nervos.
-Sa ghicesc,nu îți place culoarea.
Îmi evita propoziția și ma ia pe umăr. Urca cu mine în camera lui și încuie ușa. Ma trântește în pat și se urca deasupra mea.
-Ești al naibii de frumoasa cu,culoarea asta. Și zâmbește el cu dinții lui ❤
-M-ai speriat. Spun eu râzând.
Se aproprie de mine,e o mica distanta intre buzele noastre . Închid ochii și aștept sa se aproprie de mine..
"Bzzz"
Mdah...momentul a fost întrerupt de telefonul lui. Se ridica de pe mine și intra in șifonierul său.
-Ce s-a întâmplat?
-Am putina treabă.
-Unde?
-Haide jos.
-De ce mi-ai evitat întrebarea?
Coboram jos așteptând sa răspundă.
-Ai de gând sa raspunzi astăzi.
-Uite,e treaba mea când și unde ma duc.
-Ah,da și eu dacă plec din casa timp de 2 ore faci crize.
-Normal ca fac crize,pentru ca e eu fata de tine știu sa îmi păzesc spatele.
-Ah..deci asa zici..ok. Și urc sus în camera Maiei începând sa îmi vărs nervii.
Din perspectiva lui Nick
Bine ca s-a supărat. M-a sunat un prieten să-mi spun ca l-a prins pe inamicul meu de o viața.
-Frate,de ce te comporți asa cu Elyon?
-Nu vreau sa știe ce pot sa fac cu adevărat.
-Eu zic sa mergi la ea și sa îți ceri măcar scuze.
-Uite fratele meu,un lucru în care suntem de acord.
Ma duc în camera ei. Era intensa în pat,asculta muzica și canta.
Are o voce incredibilă. Pentru prima oara încep sa ma indragostesc..E un cuvânt slab pentru mine.."dragoste"..
-Pentru ce ai venit?
-Sa îmi cer scuze.
-Nu m-am supărat.
-Nu?
-Dar îmi vine sa îți dau un pumn cat se poate de tare.
-Ah..ok,eu am plecat. Apropo..maine începi școala.
-Ce?
-Da,vei merge cu Maia la magazin sa va cumpărați chestii de alea pentru copii mici.
-Am 16 ani, cu adevărat sunt un copil,dar nu sunt unul mic!!
-Da da,uite aici banii.
Din perspectiva lui Elyon
Ma deranjează faptul ca nu îmi spune unde merge și ca e asa suspicios,dar voi afla eu.
-Pământul către Elyon!!
-Da Maia,ești gata?
Da..hai odată.
Nerăbdătoare fata asta.
CITEȘTI
Răpită de un criminal
ActionEste multa acțiune,mai apoi drama adolescentina și dragoste. Capitolul 1 doar ne introduce în poveste de la capitolul 2 începe asa zisa actiune