Apăs pe trăgaci și închid ochii,măcar sa nu vad asta. E blocat tot Apăs și nimica.
Doar îl aud pe Nick cum bufnește rasul din el.-A fost cea mai tare faza pe care am avut-o vreodată cu o fata!! Rade el.
-Frate,ești norocos,s-a golit pistolul. Spun eu trista ca un copil de 4 ani supărat.
Se uita la mine nervos..se aproprie de mine nervos...
-Vei plăti! Ok planul meu e un eșec și sincer sunt gata de moarte,deoarece e NERVOS!!
Ma pune cu burta pe umeri sai..bine lucrați.. și ma duce în camera mea,unde încuie ușa.
Ma arunca pe pat.
-Hei,Nick,ce mai faci..fratioaree!! Încep sa subțiază vocea.
Zâmbește și sa pune pe mine,apoi se aproprie de fata mea. Parca îmi analizează fiecare părticică a fetei și a gatului. Zâmbind parca subtil.
Își pune o mana pe obrazul meu și cu cealaltă îmi cuprinde spatele..Se aproprie cu fața sa de mine..
-Nick,haide promit o sa fiu o fata cuminte..- ma întrerupe când îmi da un mic pup pe buze. Rămân incremenita,mai ales când își baga mana sub tricoul meu și mi apuca sutienul.
Se uita în sus și îmi observa fata mea speriata la maxim..
-Asta e pedeapsa ta. Și se da jos de pe mine. Rămân încrementa..din nou..El pleca și eu rămân cu o privire în gol.
Din perspectiva lui Nick
Recunosc,am fost speriat de glonțul care avea sa ma omoare,dar cu ajutorul Celui de sus am scăpat.
-Frate ce a fost cu sunetul acela din subsol? Ma întreabă Sam.
-Ai auzit? Și totuși nu ai venit.
-Credeam ca ai treaba,de aceea nu am venit. Plus ca nu aveam chef.
-Măcar tu nu te-ai băgat.
-Ce? Cine a îndrăznit? Spune el râzând.
-Piticotul nostru, faza e ca a tras și în tipul ala și în tipii noștri.
-Serios frate?
-Da,și mai presus de astea era sa mor și eu,cu norocul ca nu a mai avut gloanțe.
-Ce fazaa~spune el râzând~dar de unde știe ea s tragă cu o arma?
-Am dus-o la sala.
-Defapt eu o duceam și mereu vedeam ca se întâlnească cu un tip,ea spunea ca e antrenorul ei.
-Da,antrenor de arme.
-Ce ai de gând sa facem?
- Sa scăpăm de el.
-Cum?
-Ma duc sus la ea pentru a ne ajuta.
Urc sus și intru la ea în camera,nu mai bat pentru ca e încă pedepsită. Când o vad pe ea în sutien și chiloți cu dantelă neagră cu parul sau desfăcut. Dansa,avea căștile în urechi și dansa.
Ma apropri de ea și ii lipesc spatele de pieptul meu,defapt tot corpul îl lipesc de al meu cu mana mea dreapta. Ea scoate un sunet și încearcă sa iasa din strâmtoare.
-Pleacă!!! Se întoarce spre mine și începe sa ma lovească. Eu cobor mana în jos și o strâng ușor de fund.
-Ești încă pedepsita,ai uitat?
-Îmi invadezi intimitatea. Spune ea cu capul intre umărul și gatul meu.
-Bucură-te ca mai ești virgina la cum ești de îmbrăcată.
CITEȘTI
Răpită de un criminal
ActionEste multa acțiune,mai apoi drama adolescentina și dragoste. Capitolul 1 doar ne introduce în poveste de la capitolul 2 începe asa zisa actiune