Eram gata sa îmi dau duhul când simt ca niște mâini ma i-au pe sus în stil mireasă..era Nick care abea ce mai respira.
Ieșim din casa și încep sa respir tot aerul nepoluat și sa plang.. fac un mic atac de panica.. abea ce respir și nu pot sta locului.
Îl aud pe Nick vorbind cu Sam care tocmai stinse focul..
-Suna boule la salvare nu vezi ca mai umpic și moare?
-Am sunat acuma!! Mai bine mergi naibii la ea înainte sa îți trag doua palme.
Îl vad venind spre mine încercând sa ma oprească.
-Hei.. o sa fie bine.Soune cu voce calmă.
-Bine? Bine pe naiba fac un atac de panica... Dar e ok,o sa fie bine!! Tip nervoasă
-Elyon ascultă-mă!!! Tipa spre mine și minunat tocmai a început ploaia.
-Si dacă nu te ascult,ce,cumva o sa îți pese? Vei face numai cum vrei tu ca sa te simți bine.
-Taci dracului din gura!!
-Văii tocmai te-ai enervat.. Spun începând sa trag tot mai des aier în piept și sa plang și pot sa jur ca ți patul meu s-a auzit pana acasă.
Se aproprie de mine și se uita în ochii mei.
-Te rog nu ma fă!
-Ce sa nu fac?
-Sa îți fac rău.. Spune trist.
-Pai nu pentru asta sunt aici?
-Nu contează pentru ce ești..- Îl intrerup.
-Ba da contează.. mult!
-Contează,continua el, contează ca ești a mea.
Eu..și tu ești al meu..
-Pff.. scutește-mă.. E urat ce i-am zis dar.. trebuie sa învețe ca dacă vrea ceva trebuie sa se lupte pentru a obține.
Ma îndrept pentru salvare pentru a-mi da calmante și a ma detoxifica,când îl vad pe Nick vorbind cu șeful lor.
Se aproprie cu o perfuzie spre mine și ma uit speriata spre ei.
-Stai calma drăguță vei scăpa de un mic chin de al tău.
Ma uit la ea aprobator și în momentul în care vrea sa îmi bage acul pur și simplu fug de el..pana ma opresc în Nick
-Unde crezi ca fugi
-Nu sunt o lasă..Dar când e vorba de ace...sunt.
-Oh haide.. Ma trage de mana și ma duce spre doctorita se așează lângă mine și ma înconjoare cu bratele sale. Apoi începe sa îmi șoptească.
-Va fi bine, fi calma și încearcă sa te simți protejata..
-Când sunt în postura asta,ma simt. Spun lăsându-mi capul pe umărul lui și când îmi deschid ochii îl vad pe el rânjind la mine.
-Te urăsc! Și dintr-o data o vad pe doctorita cum îmi scoate acul. Nici măcar nu am observat când mi l-a băgat sau gând mi s-a golit perfuzia.Nick ii mulțumește,la fel o fac și eu apoi urc cu cei doi în masina.
-Si acum,unde mergem?
-La o alta căsuța de a noastră.
-Interesant..
CITEȘTI
Răpită de un criminal
AksiEste multa acțiune,mai apoi drama adolescentina și dragoste. Capitolul 1 doar ne introduce în poveste de la capitolul 2 începe asa zisa actiune