20. Kapitola

139 8 1
                                    

Nechápavě se na něj zahledím. Co mi to právě řekl? Cítím jak proti své vůli rudnu a sklopím pohled. 

Miluji tě.....

Ta slova mi neustále znějí v hlavě. Cítím, jak se mi těle rozlévá příjemné teplo. Začnu se usmívat jako idiot. Jsem šťastná? A  cítím vůbec to co on? Mám v hlavě obrovský zmatek. Ještě před pár dny bych přesně věděla co udělám, kdyby se to stalo, ale teď... Nevím, co se to se mnou děje.

 Pomalu zvednu hlavu. Stále na mě kouká těma svýma pomněnkově modrýma očima. Mlčí. Nic po mě nežádá, stejně jako kdykoli předtím. Vítr mu jemně pročeše vlasy, které se v zapadajícím slunci lesknou, jako by byly z ryzího zlata. Smutně se pousměje a odvrátí se. Vypadá, že ztratil veškerou naději.  

Něco se ve mně zlomí. Najednou přesně vím, co cítím, co chci.

Chytnu jej za ruku. Otočí se na mne a v očích se mu objeví jiskřičky. Přistoupí ke mně ještě blíž, téměř cítím jeho teplý dech na obličeji. Zastaví se a chvíli jen tak stojí, jako by nevěděl, co má dělat.

Natáhne ke mně ruku a zlehka mi přejede dlaní po tváři. Nadzvedne mi bradu a ruku mi položí zezadu na týl. Cítím, jak se mi zrychluje tep a do tváři mi stoupá horkost.

Pak mě políbí. Jeho teplé rty se zlehka dotýkají mých. Cítím, jako by ve mně vybouchly tisíce ohňostrojů. Stáhne se mi žaludek a do žil se mi vlévá nová krev.

Po chvilce mu polibek oplácím. Najednou poznávám úplně nový pocit. Jestli jsem si myslela, že jsem ho ve druhých hrách milovala, tak co je potom tohle? Je to snad pravá láska, která mě naplňuje nezměrnou touhou a štěstím?

Dlouho tam jen tak stojíme a líbáme se. Když se Peeta odtáhne, zesmutním. Nejraději bych tak zůstala do konce našeho života.

Podle jeho výrazu jde vidět, jak moc je překvapený, že jsem ho ihned nezastřelila. Musím se usmát. Nakonec se přece jen odhodlá ke slovu.

,,Katniss, bylo to opravdové? Nerad bych tě nutil, přece jenom, není žádný důvod a...'' ztrácí hlas, jako by se bál odpovědi.

Obejmu jej a položím si hlavu na jeho hruď. Slyším jeho zrychlený tep.

,,Ano.'' zašeptám.

______________________________________

Ahoj!
Tahle kapitola je taková divná, ale bohužel mi to romantika z nějakého důvodu nejde.
Doufám ale, že se vám to bude i tak alespoň trochu líbit a přelouskáte ji až do konce

Katniss a Peeta aneb Co se dělo po revoluci.Kde žijí příběhy. Začni objevovat