Sigurno je vecina vas prosla kroz ovakvu situaciju,a ako neko nije-hoce.Ja sam to dozivela puno puta,a najskorije je bilo pre oko dva sata ili manje.
S' obzirom da svaki raspust putujem van grada,takodje i svaki vikend,propustam mnogo rodjendana mojih prijatelja,pardon,"prijatelja".
Danas a i juce su bila dva,medjutim,ja sam se danas vratila,a to je bilo negde na pocetku rodjendana.
Posto je moja Bff bila na rodj,jako sam htela da dodjem,pitala sam u kom su delu grada i,naravno,rekla sam Bff da pita "Drugaricu S"(vrlo kreativan naziv,da) zeli li da dodjem.
Medjutim,Drugarica S,misleci da to necu saznati lepo kaze da me nije zvala jer nisam tu,a i da jesam,ne bi me zvala.
Ja sam se naljutila,nesto opsovala i Drugaricu T koja je njena bff nazvala jedinicarkom(ima jedinice).Poruka je glasila:"P.... joj m.......,koliko sam joj puta pomogla,i njoj i jadinicarki,a one mi samo glume nesto!" I naravno da me je Drugarica T napala.
Ostala prica je nebitna.
Samo hocu da kazem da vam nisu svi prijatelji cak i ako izgledaju tako.
Mozda vama ovo nije neki dogadjaj,ali samo saznanje da "drugarica" koja je uvek bila super prema vama i kojoj ste pomogli nije u stvari vas zelela pored sebe je sokantno i porazavajuce.
Ne ocekujem od vas da me sazaljevate ali znajte da nije ni malo lako izgubiti nadu,cak i laznu nadu u lazne prijatelje,naglo.Bolje je da nekome u lice kazete najgadniju psovku i da ga najruznije opisete,nego da mu glumite prijatelja i na kraju mu nesto tako uradite.Ispascete veci covek,verujte mi.Mozda ne tog trenutka ali hocete.
Ako vi imate neka iskustva napisite u komentaru,a ako vas je sramota ili jednostavno ne zelite sa svima to da podelite,javite mi se u inbox.