Sigurno svi imate nesto sto vas nervira kod majke,babe,pa i ja,a ja sve sto mislim moram da kazem,so...let's go!
1.Ne moze!
Ja"Mama jel..."
Mama"NE MOZE!"
Ahh da!Tako divna recenica.Ne nije!mrzim ovu recenicu!mrzim!Doslovno ne stignem ni da pitam vec je ne moze.A kada pitam zasto,postoje dva moguca odgovora:
1.Jer si 25 avgusta 2008 bacila onaj papiric od zvake van kante na ulici!
2.Zato sto ja tako kazem!
2.DOK SI POD MOJIM KROVOM,RADICES KAKO TI JA KAZEM!
Od ove recenice mi dodje da skinem krov!Toliko nekih glupih pravila,koja ne sluze nicemu,samo ti pomognu,eto,da imas neke traume i tako,ali to je njima bezbrizno detinjstvo pa...sto da ne?
3.Ne zanimaju me druga deca!
Ja"Mama,dobila sam 4"
Mama"Ok..."
Ja"A Marko je dobio 1,moj uspeh je savrsen!"
Mama"NE ZANIMAJU ME DRUGA DECA"
****************
Ja"Mama,dobila sam 2..."
Mama"A Marko je dobio 5,sto se ne ugledas na njega,kako druga deca imaju dobre ocene!"
Pa WTF zeno!Jel te zanimaju ili te ne zanimaju?Odluci,sirok je svet,imas dovoljno vremena,smisli se vec jednom!
4.Spusti ruke dole kad ti kazem!
Ako ste malo mladji,bolje cete se secati vremena kada ste petogodisnjak(ili malo stariji) i kada posteno nesto zaserete!Tada majka/otac/baba/deda zele da vas ubiju od batina a vi,dete kao dete,dignete ruke kao "stit" i onda sledi ono "SPUSTI RUKE DOLE KAD TI KAZEM NECU TI NISTA" sto bi u prevodu znacilo "SPUSTI RUKE DA TE PREBIJEM KAO MAGARCA".
5.Uradi to,a ti vec radis to...
Krenem da perem zube,cuje se 'OPERI ZUBE".Krenem da pospremim sto,vec cujem majku "POSPREMI STO"!Mislim da su ostale reci suvisne!
6.Ja sve sama radim...
Vidite majku/babu kako rade nesto po kuci i iz kulture pitate "Jel treba pomoc?",onda usledi "Ne treba sine,nastavi da se "igras" na telefonu".A onda nakon 10 minuta se majka/bab dere "SAMO DRNDAS TA GOVNA,NISTA DRUGO NE RADIS,NE POMAZES,NE UCIS!A TVOJA JEDINA OBAVEZA JE DA UCIS P. TI MATERINA".Ahhh daa...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kako vam se cini ovaj deo?Da li bi ste voleli da ima vise ovakvih delova?