#9Yullin

65 13 2
                                    

Verovatno svi znate o cemu se radi,necu da duzim i da vas smaram.Znate i poentu price.Ali ja imam jos nesto da kazem!

Svi kazete "Kako vam nije zao pasa?Kako vam nije zao da ih ubijete i da ih mucite,da im skratite zivot?".A sada jedno pitanje...Kako vama nije zao prasica?Kokosaka?Gusaka,ovaca,koza?Ne kazem da mi nije zao pasa,imam dva psa koja volim vise od sebe.

Pre je postojao zakon da ako cete da pojedete neku zivotinju,morate sami da je ubijete.Da vas sada vidim "ljubitelji zivotinja".Jel bi ste mogli skroz ravnodusno ubiti neku kokosku,a nakon toga je jesti?

Dobro,ko ne voli slaninu ili prsutu?Ili kobasicu?Svi mi to jedemo.Ili bar nesto od toga.

Nije resenje biti vegan ili vegeterijanac.Vi cete jesti povrce umesto mesa,ali necete spreciti ubijanje zivotinja.Jer uvek postoji neka budala koja nezakonito to radi.

Dobro,skrenula sam sa teme.Ali mozda je Kinezima nenormalno da mi jedemo svinje kao sto je nama nenormalno da jedu pse.Ne verujem da cemo sa #stopyullinforever zaustaviti to zauvek.Uvek ce postojati neko ko to radi ilegalno.

Nije bitno biti prvi medju onima koji postave # na ista,fb i sl.Bitno je voleti zivotinje i ceniti ih.Jer oni to zasluzuju.Ne zasluzuju da od medveda,vukova i lisica napravite preparirane "ukrase",od krokodila i zmija cizme i torbe,da od domacih zivotinja naprave pastetu i virsle gde pomesaju sve i svasta,ukrste i druge zivotinje?

Razmislite o tome.

P.S.Napisite u klmentarima vasa misljenja,i ne shvatite ovo kao vredjanje ako jedete mnogo meso.

Koliki si rtd od 1 do Katarina?Kde žijí příběhy. Začni objevovat