M-am trezit dimineata cu o starea de toata frumusetea, eu sunt Emma, o fata tipica unei adolescente din ziua de azi, iar astazi este prima mea zi de liceu, stau intinsa in pat fara sa vreau sa dau ochii cu realitatea, dar trebuie.
Dupa ce m-am ridicat din pufosul meu pat am facut tot ce trebuie o fata sa faca dimineata, incluzand si machiajul, m-am imbracat cat de normal am putut, adica o camsa alba si o pereche de blugi la care am adaugat minunatii mei conversi cu tinte si bratara tot cu tinte, pentru a da un aer mai...de mine, iar dupa m-am urcat in masina condusa de minunata mea mama.
Bineinteles ca drumul a fost insotit de predicile facute de mama mie despre cum trebuie sa fie o domnisoara de varsta mea.
-Deci sa ai grija mai ales cu baieti da? Vezi sa nu ii crezi ca sunt cam nesimtiti, eu una zic ca esti prea mica pentru baieti acum. Am auzit-o spunand.
-Mama am mai vorbit de asta!!! Am 16 ani! Cat puii mei vrei sa am? 40 ca tine????
-In primul rand nu ai 16 ani!!! Si in al doilea rand hai ca ai ajuns, ai grija da?
- Pa!!! Mda… mai am si eu o luna si fac 16 si zice si ea asa…
Am iesit din masina…trantind usa ca deobicei …ajung in fata porti si astept ca mama sa plece . un gand foarte tipic mie mi-a trecut prin cap :”Hai sa plec de la scoala …oricum nu facem nimic,,.
M-am prefacut ca stau pe telefon si cand m-am asigurat ca nu se mai intoarce mama ca sa verifice ca nu am fugit , mi-am bagat telefonul in buzunar si m-am intors ca sa traversez strada . Era rosu si o voce malefica ma batea la cap sat trec ,totusi nu am facut-o ! Firar! Mda, stiam eu ca vocea mea malefica tine cu mine, dar nici chiar asa, de ce? Oare? Mda… vechii mei ”prieteni” de la fosta scoala, care acum sunt clasa a 12-a, mda, stiu mari, mosi mai exact, erau fix langa mine cu masina bengoasa a unuia dintre ei, wow si-a scos mercedesu la plimbare, cumde la lasat tasu? Mda… ma cam holbam, adevarul e ca mi-a placut de cam toti din masina, dar asta e, a trecut, sa stiti ca nu sunt chiar asa de naspa, mi-a placut pe rand de ei, o parte din mine spera sa ma vada iar cealalta nu, si se pare ca parte care vroia ca ei sa ma vada a castigat deoarece nu puteam sa nu ma mai holbez, mda, tipic mie, oricum erau prea ”bo$$i” ca sa ma observe, toti 4 cu ochelarii ray bean la ochi, muzica data la maxim si atitudinea de smecheri pusa in evidenta.
Pana la urma am intors privirea pentru o secunda iar apoi cand am revenit cu ea inapoi l-am vazut pe faimosul ”sofer” tudoran marian, unul dintre marii smecheri care invadeaza liceul si scoala la care eram, uitandu-se la mine, si acum a venit momentul sa fug, dar, mda… s-a stricat semaforul, frate credeam ca deastea se intampla doar in povesti, dar mdeeah, asta e, dupa vreo 30 de secunde m-am uitat cu coada ochiului inauntrul masini, si atunci am vazut 4 capete holbandu-se inspre mine si vorbind naibi stie ce….si ceea ce e perfect este ca rugaciunile mele au fost ascultate, insfarsit!!! Si s-a facut verde, am trecut prin fata lor fara vreo jena, asa ca boa$a, si am plecat inspre o cafenea, sincer vroiam sa ma duc la entrourage dar stiu ca ei frecventeaza acea cafenea asa ca m-am dus la bourbon sa imi beau frappeul, m-am asezat la o masa, am comandat ce vroiam iar apoi bineinteles ca mi-am scos iphone-ul meu cam praf din buzunar, si zic praf pentru ca saracul a trecut prin multe, adica daca am facut si o gaura in perete cu el….imaginativa, am avut o ”discutie” cu parinti pe tema asta si au zis ca nu draga ca trebuie sa raman cu asta ca nu e vina lor ca eu sunt iresponsabila, mda… nu e ca si cum nu ei m-au crescut sau altceva!
Ok… sa-mi revin ca deja am cam luat-o pe campuri pusti, imediat ce mi-a adus frappeul am inceput a soarbe din el cu pofta…mmm, nu mai bausem de mult, ehh, bine de ieri, oricum fara sa-mi dau seama am inceput a ma gandi la faza de la semafor, cam ciudata da-o draq, dar trebuie sa va marsturisesc ca toate fazele cu acei 4 dobitoci, maimute, cocalri, tampiti…si altele, sunt ciudate, poate va intrebati de ce? Ei bine nu stiu!! Acesti 4…alegeti voi ce, sunt smecherii liceului la care am fost eu in generala, si cu unul dintre ei am fost prietena de familie…si adevarul e ca mi-a placut de el, da puii mei aveam 7 ani! Mda.. oricum si timp de vreo 3 ani, stiu mult, m-am gandit la el si tot speram sa ma intalnescu cu el, si fix cand mi-a trecut de el a aparut! Adica…eu am apraut la liceu la el, mda m-au transferat ai mei, acum ma intelegeti de ca ma comport asa cu ei!? Oricum, si voi bineinteles ca va ganditi ca ne-am salutat sau ceva, dar nu, singurul lucru care l-am facut a fost sa ne holbam unul la altu…cat de bou poate sa fie? Chiar nu stiu…nu are limite, mdeah… oricum si de la asta a inceput totul, asa au aparut ceilalti dobitoci, credeti-ma nu sunt doar astia, mai sunt inca vreo 10 dar astia sunt aia mai…mdeah…importanti pentru mine….adica sunt si importanti ei in general…adica pentru mine chiar nu sunt importanti…adica…las-o ballta!!!! Si cum va spuneam…FUCK, ok deci va spun sigur ca n-o sa inteleg niciodata destinul asta!!!!
Cum puii mei sa vina in aceeasi cafenea cu mine?! Cum?! Mdeah deci sa lasam astea, sper sa nu ma vada cei 4 poponari de la rasarit…. Sincer chiar cred ca unul e gay. Dupa ce au intrat in cafenea s-au asezat la 2 mese distanta, doar ca idea este ca nu m-au vazut, muhaha momentul meu, puteam sa aud ce vorbesc. Il aud pe George spunand ”ba frate chiar asa? Draqu credeam ca n-o sa le mai vedem niciodata”, iar apoi Marian razand ca boul ”baaaaa nu pot sa uit ce fata avea, nici in cap nu-i trecea ca o sa ne mai vada” iar apoi javra de alex ”hai ma terminativa odata cu alea, ma gandeam si eu ca daca intrati a 12-a n-o sa mai aveti treaba cu ele, si mai ales ca nu sunt la acelas liceu cu voi, dar voi….mdea, de unde?!” iar apoi bineinteles, nu se putea sa nu spuna si costin ceva, costin fiind tipu ala pe care il cunosc din copilarie ”asa e ma! Da tot vreau sa vorbesc odata cu ele, mai ales cu emma”, ,,pai si-n p**a mea cand o mai vezi zii ceva nu sta ca lake pe margine!” a zis domu’ alex, cam bou dar merge, ok deci hai sa va zic cum stateam eu, stateam cu spatele la ei iar ei nu aveau cum sa isi dea seama, adica asa cred, am mai baut eu acolo din frapeul meu in timp ce jmecherii vorbeau de fotbal..mdeah, si bineinteles a venit si momentul neasteptat, sincer nu stiu ce trebuia sa fac, adica stateam si daca m-as fi ridicat m-ar fi vazut asa ca ma gandisem sa stau si poate cand pleaca n-o sa ma vada, dar stiti doar ca urasc soarta asta!!! Mdeah, ”bo$$i” s-au ridicat de la masa dupa ce si-au platit nota nu prea ieftina, iar primul care a plecat a fost Costin, dupa care George si marian, si era gata adica nu mai puteam de fericre ca nu m-au vazut, doar ca am uitat de cel mai mare bou dintre toti, Alex, care atunci cand a trecut pe langa masa mea s-a holbat ca un dobitoc dupa care a zambit, un zambet tamp si a plecat.
Ok….asta a fost ciudat, avand in vedere ca ma vazut!!! Am cerut si eu nota de plata, deja aveam 40 de minute de cand stateam acolo si fix cand mi-o aduce il vad pe Alex intrand inapoi in cafeanea, fuck, acum trebuie sa mai rezolv si asta, m-a atintit cu privirea dupa care a venit fix spre mine, fara sa se uite in stanga sau in dreapta, aaaaa daaa, i-am mai gasit o porecla, alex robotul, hmmm…merge!
-Ce faci papusa te-ai gandit sa ne urmaresti? A zis Alex…
-Te cunosc si eu nu stiu sau cum? Nu i-am zis bine?? Nu-I asa??
-Mdeah, asa e! Pe mine nu, da poate pe Costin da, vrei sa-l chem? Nu l-am anuntat ca esti aici dar pot imediat sa ii trimit un mesaj ceva.
-Asta e cumva o amenintare sau ce? Mama da smecher te mai crezi baiete! Eu zic sa-ti vezi de viata ta neimportanta pentru mine si sa ma lasi in pace! Si care e faza? Te-au lasat prieteni in pace? Aaaa, stai nu zi! S-au dus la shaworma nu-I asa?
-In primul rand, papusa, nu ma lua pe mine cu destea, tu esti aia care ne-a urmarit, si 2 haide capu tau! Sti si unde se duc, le-ai pus si GPS sau ceva?
Bah da bou mai e, in primul rand stati sa va explic, bai bineinteles ca stiu ca se duc la shawormerie, mereu merg la shawormerie! Nopatea, seara dimineata, la pranz, credetima nu exagerez! Si isi dau si check-inuri, si din 1000 de check-inuri vad si eu acolo vreo 5 va dati seama. Mda, ma bucur ca v-am explicat si asta…
- Ok! Nu v-am urmarit, eu am venit aici prima!!mda… si dup ace am spus asta boul a inceput sa rada maxim. Pot sa stiu si eu de ce mama naibi razi??
- Ehhh, stiam eu ca esti aici de la inceput, dar am zis sa te las in pace sa auzi si tu ce vorbesc blegii astia de tine, aaa si, nu mai fa ca nebuna la mine!
- Mda…si altceva mai ai sa-mi spui?
- Da, da-mi numarul tau. Bah asta e chiar bou, de ce puii mei imi vrea numarul??
- Si de ce anume imi vrei tu numarul?
- Ehh, nu trebuie sa sti tu, sti ceva, lasa, fac eu rost de el.
Mda…si a plecat, ok m-a lasat cu ochii in soare, de ce vroia asta numarul meu? Adica oricum nu mai am absolut nicio treaba cu el sau ei, ehh da-l incolo ca deja ma enerveaza, mi s-a luat pana peste cap de ei, hai sa plec si eu de aici ca deja a trecut o ora.
…
Ahhh, deja ora 7 seara, nu stiu cand a trecut timpul asta, oricum hai sa intru si eu pe facebook sa vad care mai e treaba.
YOU ARE READING
Converse
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba despre Emma , o fata caruia nu ii pasa de nimic si face numai ce vrea ..dar pana cand? Oare va putea sa fie ‘imblanzita‘ de cineva? Asta veti afla in urmatoarele capitole . Sper sa va placa ! Lectura placuta!