Capitolul 3

37 2 0
                                    

Ma intorc.. si ajungand la usa casei lui …Dinou!...Sun . Muschii mei erau incordati si ma durea burta la ce emotii aveam ..Usa era imensa iar eu ma simteam foarte mica pe laga ea. Dupa vreo 30 de secunde apare si  domnu bou in tocul usi cu un zambet pervers pe fata.

-Te-ai razgandit acum ! O sa las de la mine si o sa te poftesc in casa ..zice el …marele bou…oftand dar cu acelasi zambet idiot pe fata.

 Eu intru …nu stiu sincer de ce puii mei am intrat . Inchide usa si apare si el in spatele meu , luandu-ma de mijloc ….Eram aproape lipiti unu de altul , el ducandu-si capul pe umarul meu .

-       Uite cum sta treaba..zice el in soapta ..Trebuie sa fi iubita mea in seara asta. Iti explic mai tarziu .

-       Nu sunt si nici nu am de gand sa fiu asa ca poti sa uiti de asta.

-       Nu cred ca ne-am inteles bine . Vei fi iubita mea in seara asta …ma rog nu in sensul ala de iubita , trebuie doar sa te prefaci !Nu o sa iti para rau …crede-ma. Imi zice el ..facandu-mi cu ochiul.

-       Nu ma voi preface si punct! Auzi? Da pana la urma cine mama naibii esti tu sa imi comanzi ce sa fac?? Tip eu la el.

-       Sunt iubitul tau . Si imi face cu ochiul plecand , iar eu urmandu-l.

Wtf?!!?!?!Cine se crede? Si de ce m-am lasat eu asa de repede influentata?? Macar sa vad de ce ar vrea asta . De ce tocmai eu? Are la picioare o groza de fete superbe , frumoase ..de ce m-ar alege pe mine?

Am ajuns in camera lui, era o camera imensa , la ultimul etaj , avea dressing , baie proprie si un ditamai patul . Cred ca mai incapeau inca voi 3 de Alex in pat. Oamenii astia chiar nu stiu ce sa faca cu banii…..mdeaa…

El se arunca in pat , luandu-si laptopul in brate , dar nu inainte sa porneasca boxele smechere din camera .

-       Ai de gand sa stai acolo in picioare pana lesini sau vi si tu in pat? Ma intreba el pe un ton indiferent.

-       Mmbine! Zic eu si ma asez pe un coltisor al patului.

-       Deci …pe la 19:00 vin niste musafiri. Trebuie sa ne prefacem pana la 21:00 ca dupa o sa le zic eu ca trebuie sa plec la antrenamente. Suntem de 6 luni impreuna si tu ai 17 ani . ok?

-       Mai trebuie sa zic ok? Vad ca zici tu in locul meu..spun eu pe un ton ironic.

-       Perfect atunci! Zambeste fortat si dinou se afunda in leptopul lui.

Era ora 16:00 cand eram la el acasa asa ca el a pus un film de actiune . Eu in timpul acesta m-am recuperat mult iubitul telefon si i-am trimis un mesaj mamei ca voi intarzia . Timpul a trecut repede , eu uitandu-ma din cand in cand la el , si el prinzandu-ma de cateva ori, dar s-a prefacut ca nu a vazut.

 A sosit momentul ! Intr-un fel abia asteptam dar in altul ma simteam folosita si chiar asa era. Mdea..masa nu era acasa cand am ajuns ….asa ca am facut cunostinta cu ea si se pare ca si ea stia de faza ca suntem impreuna de 6 luni. Buun …baiatu asta stie sa minta, nu gluma! Seamana prea mult cu mine!!Nu e de bine!!!Fuck!

-Da ce bine vas ta impreuna! Spune maicasa lui Alex. Trebuia sa mi-o prezinti de mai devreme .

-Da mama!....Spune Alex timid..

Apoi…maicasa ma cheama  sa imi dea o rochie pentru seara ce va fi .

Ajung in camera sa , unde erau deja mai multe rochii pe umerase .Woow erau superbe toate!!! Avea gusturi foarte bune!

-Poftim ! Si imi da o rochie rosie , mai sus de genunchi , putin decoltata.Imi venea perfect. Mi-a mai dat si o pereche de pantofi negri cu toc . Aratam fabulous!

ConverseWhere stories live. Discover now