Eram la magazinul scolii, vroiam sa imi iau un Sneackers! Ador ciocolata.
-Ce iti dau ? Spune vanzatoarea.
-Un Sneakers mare.
-Te costa 3 lei.
-Imediat!Si in timp ce imi cautam banii prin buzunare , o mana trece prin fata mea.
-Poftim banii! Spune un baiat dndu-I banii vanzatoarei si pleaca. Wtf?!
-Hei! Stai sa iti dau banii!Spun eu mergand spre el.
-Ce bani?
-Cu adica ce bani, banii pentru ciocolata!Spun eu incruntata
-Lasa !Si imi face cu ochiul.
-Nu las!Pot sa imi platesc si sigura mancarea, nu imi trebuie ajutor financiar.
-Hmm..imi place ! Spune el pe un ton satisfacut.
-Ce??!
-Imi place cum abordezi situatia.
-Pai ce plm ? Iai odata. Si intind mana cu banii.
-Haha! Ok..ok..sa nu ma omori.Spune el in timp ce radea.
-Mdea…planuiesc asta de mai mult de 10 ani..ce sti tu…Spun eu ironica.
-Marius!
-Sunt Emma!Spun eu plictisita.
-Frumos nume! Spune el cu un zambet fermecator pe fata. Deja vedeam grupul de fete ce priveau spre noi si aveau sa ma omoare ca am vorbit cu el.
-Mi s-a mai zis! Si ii fac cu ochiul.
-Uite! Mi se pare ca esti de treaba ….si ….sper sa fi acolo.Spune el intindandu-mi un plic alb.
-Ce e asta?
-Invitatie la ziua mea. Si eu il iau confuza si ma uit la plic iar dupa el ma pupa pe obraz si pleaca. Fortee ciudatt!
Ziua a trecut repede si cand am ajuns acasa am desfacut plicul , am vazut ca petrecerea era la un faimos club , Fratelli. Mdeaa..baiat de bani gata. Era sambata seara , si pe la 21:00 incepeau sa vina invitatii. Mai aveam doua zile sa ii iau cadou..rochie..pantofi..si tot ce trebuie pentru o seara ca asta.Era vineri , asa ca dupa la scoala m-am dus la mall. Mdea..ne-au dat drumul la 16:00 …Am cautat si intr-un final am gasit rochia si tot ce trebuia. Am ajuns acasa si mi-am facut programare la machiat si ce mai trebuia si m-am pus la somn. De Alex nu mai stiam nimic…nu mai daduse niciun semn de viata.
-Alo?Spun eu curioasa.Nu cunosteam numarul.
-Bunaa! Imi spune o voce masculina din partea celalalta a firului.
-Cine e?
-Ammm..mda…am uitat ca nu ai numarul meu . Sunt Chris.
-OOouuu…hei!! De unde ai numarul meu?
-Conteaza?Spune el cu un ton pervers.
-Mdea..ai dreptate.. si incep sa rad.
-Si..cum te simti?
-Ma simt bine…Era un moment ciudat intre noi..
-Pai…vrei sa iesim astazi in oras?Spune el asteptand raspunsul meu nerabdator.
-E 21:15. Nu e cam taziu?
-Ehh….e vineri..maine dormi si tu mai tarziu. Hai maii!!!Se milogea el de mine
-Mbine….
-Perfect! In 20 de minute sunt la tine sa te iau.
-Ok…dar imi sti adresa.??
-Ma descurc eu . puup . Sa nu intarzi.
Si imi inchide. Wtf?! Ciudat!! M-am dus si m-am machiat cu rimel si tus de ochi , putin fond de ten si un ruj rosu. Parul mi l-am facut cu ondulatorul iar de imbracat, mi-am luat o rochita , putin mai sus de genunchi si pantofi cu toc. In 20 de minute eram gata .Am primit un mesaj de la el ca a ajuns si am iesit. Era un Porsche superb, decapotabil , cu scaune din piele ,iar langa masina era el , purtand o camasa in dungi , cu o pereche de pantaloni crem si pantofi . Hmmm…am nimerit-o la capitolul imbracat de data asta!
-Hei frumoaso!Ce bine arati!
Si ma ia cu privirea din cap pana in picioare,apoi vine la mine si ma pupa pe obraz. Mdea…toti vecinii mei erau la poarta ..se holbau.Asa sunt vecinii mei . Dupa ce le-am tras o privire ucigatoare , ne-am urcat in masina si am pornit de pe loc cu viteza.
YOU ARE READING
Converse
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba despre Emma , o fata caruia nu ii pasa de nimic si face numai ce vrea ..dar pana cand? Oare va putea sa fie ‘imblanzita‘ de cineva? Asta veti afla in urmatoarele capitole . Sper sa va placa ! Lectura placuta!