Capitolul 4

51 2 0
                                    

-Trezeste-te!! E ora 12!! Tip la tine de jumatate de ora sa te dai jos din pat! Tipa de jos mama.

-M-am trezit! Tip eu plina de nervi.

Ma dau jos din pat si ma duc la baie ! Mi-a stricat tot cheful de a face ceva in ziua aceea. Aveam ore la 2 asa ca am facut un dus iar dupa am tras de timp cat am putut , cu muzica si m-am machiat cat de incet am putut , dar rezultatul a fot unul bun.M-am imbracat cu o pereche de bocanci , blugi bleumarin stramti , o camasa si peste geaca mea de piele cu tinte.

Era deja 13:20 , asa ca am vrut sa merg pe jos, ca sa ma relaxez.Afara era frig , era perfect pentru o zi dea mea, tipica Emma. Am iesit din casa , trantind usa …eram prea nervoasa ca sa ii mai spun ceva mamei. Drumul a fost unul linistit , perfect ca sa ma calmez si sa devin dinou eu! Am ajuns la scoala…ohh fuck!! Practic asta era prima mea zi la liceu . Sper sa nu mai fiu dinou nevoita sa plec.

Am intrat in scoala, sincer…nu aveam idee unde se afla clasa mea . Tot mergand pe coridor , la un momendat , ‘’mahalaua’’aia de om care l-a chemat pe Alex se afla in spatele meu , imbratisandu-ma. Wtf?! Cine este el sa ma atinga???

-Ia-ti mainile alea de pe mine , te rog! II spun eu printre dinti.

-Da ce de ambalezi asa? Zicea el in timp ce se amuza pe faptul ca eu eram cu nervii intinsi la maxim.

-Pentru ca asa vreau eu ! Macar , arata-mi si mie unde e clasa mea ca nu vreau sa intarzii la prima mea ora de liceu!

-Ooooo…daa…prima zi de liceu! Bine , hai sa fiu macar azi bun cu tine si sa te conduc. Si ma trage de mana in timp ce mi-a facut cu ochiul.

-Mdaa…macar azi..! Spun printre soapte.

M-a condus pana la usa clasei , si come on!! Aveam 3 fosti colegi care erau dinou colegii mei ! Cand i-am vazut m-am oprit la intrate in clasa , si …a daa! Pe mahalaua aia il chema Theo . Un nume asa de mic pe langa el !:))Mdaa…

-De ce nu intri?

-Ca sa ma asigur ca nu vi dupa mine!Ii spuneam in timp ce ii faceam cu ochiu.

De ce a trebuit sa spun asta? Pentru ca , dupa ce s-a sunat , Theo m-a fortat sa intru in clasa cu el. Acum toata lumea se uita ciudat la mine .Si de ce? Oare?? Primele zile nimeni nu stia de existenta mea si dupa doua zile in care am lipsit , si printe primele zile de liceu , apare o fata nou cu unul dintre cei mai smecheri de la a 12a! Really???!!! M-am asezat pe singurul loc disponibil , desigur cu Theo dupa mine, I-ar cand sa plece Theo , mai intai m-a pupat pe obraz. Desigur ca nu puteam sa tip dupa el sau sa il injur . Dupa ce ca sunt fata ciudata si chiulangioaica , mai sunt si temperamentala. :)).Desigur , toata lumea se uita la mine ca si cum as fi vreun extraterestru …dar ma rog in continuare.

-Heii! Emma! De cand nu te-am mai vazut? Vine Iulia, o fosta colega din clasele primare si ma imbratiseaza.

-Woow! Ce te-ai schimbat ! Nu stiam ca suntem dinou in aceiasi clasa.Ii spun eu pe un ton super fericit. P.s: Cred ca ar trebuii sa dau la actorie!:D

-Mersii si  tu ! Daca stiam ca esti si tu in aceiasi clasa stateam eu cu tine , dar avand in vedere ca nu ai venit va trebui sa stai cu unu Andrei cica!

-Ehh…crezi tu ca asa vom sta in banca?Ii zic eu razand.

-Nuu!!Radea. Oricum , cam toata lumea vor fi ingerasi prima luna , iar dupa adio scoala!

-Daa!!

Intra profa de romana in clasa. Era o tipa draguta , cam de vreo 30 de ani. Sper sa ma inteleg bine. Pe la jumatatea orei , vine si faimosul meu coleg de banca. Dinou?! El era colegul meu de clasa in clasele primare . Deja inebuneam pentru ca era si colegu meu de banca si …e…cam bufonul clasei..Mdeaa…Cand ma vede face ochii mai si striga tare . :

ConverseWhere stories live. Discover now