-Enervanti vecinii tai! Imi spune el cu un fir de amuzament in glas.
-Stiu!:))Ma bucur ca ies cu tine.
-Si eu ma bucur . Ce spui sa mergem sa mancam undeva,iar apoi e o petrecere la mine . Vrei sa vi?Imi spune el tinandu-ma de mana, privindu-ma in ochii mei caprui.
-Ok…
Tot drumul a fost unul placut,in timp ce el dadea muzica la maxim si zbieram ca doi tembeli la 22:00 seara, pe cel mai aglomerat bulevard ….masina fiind desigur decapotata.
Am ajuns la un restaurant destul de scump , si stiu asta deoarece am mai fost cu parintii mei acolo si au lasat o avere….din punctual meu de vedere!
Cobor din masina iar el ii da cheile masinii unui ospatar.
-Laidis first! Spune el , tinadu-mi usa de la intrare . Desigur cu faimosul sau ranjet pervers.
Eu doar ma uitam la el zambind si un ospatar…mdea altul….ne conduce la masa. Era un loc oarecum mai retras , de doua personae , dar totusi puteam sa ii vad pe cei ce canta live pe o mica scena, o muzica de jazz.
-Totul e asa de superb!Ii spun eu , intrerupand linistea dintre noi.
-Ma bucur ca iti place!Spune el cu un zambet ucigator si isi puna mana lui pe a mea. Doamneee….niste fior de bucurie adaugat cu putina confuzie si placere imi invadeaza tot corpul. De ce simt asa?
-Ce va pot aduce? Spune un ospatar cam de vreo 45 de ani.
-Eu vreau un muschi de vita la cuptor cu un sos de piper si cartofi gratinati.
Spune el.
-Hmm,…..vreau niste tortellini quarto fromagi. Si ii adresez si un zambet odata cu comanda mea.
-Mai doriti si altceva ? De baut? Spune chelnerul.
-O sticla de vin rosu.
*ospatarul pleaca.
Muzica calma se auzea peste tot in incapere , iar eu inspectam locul , in timp ce Chris se holba pur si simplu la mine.
-Nu te mai holba!II poruncesc si el rade.
-Nu ma holbez . Doar ma uit la tine …te privesc. E urat sa ii spui cuiva ca te holbezi . ..Off off off daca ar sti el ce experienta am eu cu holbatul nu ar mai fi atat de ocupat cu definitia holbatului..
-Off..ok ok!marai eu iar pe el si il pufneste rasul . Avea un ras colorat , care iti dadea o stare de spirit mult mai buna.
Intre timp , ne-au adus si comanda .
-Pentru o fata frumoasa ce mi-a acceptat invitatia de a iesi in oras. Spune el , in timp ce ridica unul dintre paharele cu vin rosu de pe masa.
-Pentru cel mai gentil baiat…Barbat , ma corectez eu , pe care l-am vazut .El ranjeste iar apoi ciocnim. Am mancat iar dupa ce am mai stat de vorba ..adica numai el vorbea…ciudat dar ma simteam timida pe langa el.Vroiam sa nu o dau in bara….imi cam placea de el .
-Mergem la petrecere? E deja 23:34.
-Woow ce a trecut timpul …si nici nu am apucat sa mananc desert! Ma plang eu pe acolo.Mdeaa..Emma nu prea poate sa conceapa o masa buna fara desert!
-Pai avem acasa deseruri o groaza.
-Pai atunci hai sa mergem.
El plateste nota de plata …desigur averea pe care mi-o incipuiam si am ajuns in masina.
-Ti-e frig?intreaba el la auzitul clontanitului din dinti.
-Putin!Raspund eu , desigur timida.
Apoi el capoteaza masina la loc si porneste caldura.
-E mai bine? Spune el in timp ce isi pusese o mana pe piciorul meu , mangaindu-l de sus in jos cu mainile sale fierbinti si fine.
-Mult mai bine! Spun eu pe un clas triumfator si imi musc buza de jos.
Fara a mai sta pe ganduri, Chris navaleste peste mine si ma saruta..la inceput a fost doar un sarut normal din care s-a transformat intr-unul pasional ,plin de dorinta.Buzele lui le tachinau cand usor cand apasat pe ale mele,creandu-mi fiori de placere.
-Mi-a fost dor de buzele astea! Spuse el in timp ce isi trecea cu limba pe buza de jos.Eu ma multumesc a chicoti si sper ca si el sa se multumeasca.
YOU ARE READING
Converse
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba despre Emma , o fata caruia nu ii pasa de nimic si face numai ce vrea ..dar pana cand? Oare va putea sa fie ‘imblanzita‘ de cineva? Asta veti afla in urmatoarele capitole . Sper sa va placa ! Lectura placuta!