Intradevar ca era mult mai frumoasa ca celalalte. El a intrat primul si eu ultima asa ca am inchis usa. Mare greseala. El se duse la geam . Avea un geam imens care ducea cu privirea la curtea din spate , unde se tinea petrecerea. M-am dus si eu langa el si priveam pe fereastra.
-Hahaha! I-a uita-te la tipul ala de langa masa cum incearca sa agate tipa aia.Mda…era Radu:)) Era haios nu am ce spune.
-Sti…esti prima fata care vine aici.
-A cata fata sunt caruia ii spui asta. Ii spun eu zambind cu coltul gurii.
-Esti prima mai , doar ce ti-am spus.Si face puppy face ca sa il cred.
Lui Alex ii iesea mai bine. Sincer imi cam venea sa plang dar ma abtineam .
Ne uitam amandoi unul in ochii celuilalt. Dupa 10 secunde el incepe sa ma sarute , iar eu nu l-am respins, ci am cooperat. Mdeaa..Imi placea!!S-a oprit putin si s-a uitat la mine in timp ce eu zambeam . Iar dupa incepem amandoi sa ne sarutam din ce in ce mai pasional si mai pasional…Fuck! Stiam ca nu ma voi marita virgina dar nici de la 16 ani! Oricum deja eram dusa cu valu si chiar daca vroiam sa ma opesc nu mai puteam. M-a lipit de perete, si a coborat pe gat cu sarutari pasionale. Apoi mi-a dat camasa jos, Iar eu pe al lui. Avea un corp impresionant , sincera sa fiu. M-a luat in brate, Ducandu-ma pat. Mi-a dat pantalonii jos .Iar dupa a revenit la buzele mele ce vroiau sa fie dinou sarutate. M-am lasat pe spate , iar el peste mine. Ne-am oprit din sarutari abia cand tot actul in sine s-a terminat. S-a dat jos de pe mine , luandu-ma in brate si dandu-mi alte saruturi. Apoi isi aprinde o tigara si isi puse boxeri. Eu stateam sub patura, fiind putin socata de cele intamplate. Dupa ce isi puse boxerii veni dinou langa mine, si cand sa se bage sub plapuma , a vazut o mica pata de sange.
-Tu..ttt..uu.. cati ani ai?
-Ammmm…16.Ii zic eu rusinata.
-Si de ce nu mi-ai zis ca esti virgina?Imi spune el cu o voce calda..
-Ok , am inteles. Si ma ridic sa imi iau lucrurile. Stai linistit, nu voi spune.
-Dar nu vreau sa pleci. …doar ca pari mai mare…si credeam ca nu esti…….
Spune el venind inspre mine si luandu-ma in brate.
-Macar a fost bine?Spunand cu o voce calda si ma mangaie pe obraz.
-A fost bine! Si il sarut.
-Ma bucur atunci.
Ne-am imbracat si ne-am dus la petrecere. Ma cam durea sincera sa fiu. L-am vazut pe Alex ca se uita la mine intrebandu-ma unde am fost , dar m-am intors si am plecat la Chris, luandu-mi la revedere si am plecat. Am ajuns la o strada mare unde scria Constanta si a luat-o pe jos pe acel drum.
-Hei! Unde crezi ca pleci?Ti-am dat eu voie?Striga Alex dupa mine.
In momentul ala am simtit ca il voi omori. Nu mai aveam chef de fitele lui .
-Bai, dar cine dracu te crezi ma? Tip eu cat de tare am putut.De acum am terminat. Sa nu ma mai cauti. Esti o javra si nici cuvintele astea nu le meriti.
Eu ma intorc sa plec, insa el tipa.
-Cum vrei!Dar poza aia ajunge la tactu. Sa vedem ce parere are.
-Cretinule! Tu nu ai auzit bine. Parintii mei au incredere in mine. Nu m-am f***t cu el asa ca un sarut nu inseamna nimic pentru mine. Credeam ca ma intelgi!Doar si la tine e la fel nu?
-Ok…inteleg ca esti nervoasa ca m-am culcat cu aia, dar asta e. Viata e dura.
Atunci am isbucnit in lacrimi. S-au intamplat prea multe de cand am inceput liceul , de 3 zile!!Prea mult….
-Acum,sincer, hai inapoi , am nevoie de tine.Si ma ia de mana .
-Nu mai merg nicaieri cu tine!si imi trag mana.
-Hei! De ce tipati asa unul la altul?Intreba Cris in timp ce se apropia spre mine.
-O mica neintelegere, atat! Spune Alex.
-O mica neintelegere?!?! Eu cred ca nu mai avem ce vorbi.
-Hai sa te duc acasa. Imi spune Chris.
-Nu lasa!E petrecerea ta. Mersi pentru tot oricum. Il pup pe obraz si ma opreste.
-Macar mergi cu Alex.
-Nu merg cu el! Il urasc!!
-Pentru mine.
-……Ok…..pa
Alex era deja in masina, la volan, iar Chris a ramas acolo , uitandu-se cum plec. M-am urcat in masina,iar Alex ma ignora. Parca nu eram acolo. Tot drumul m-am uitat pe geam , iar multe lacrimi incepura sa imi curga pe obraz. Ma simteam naspa pentru cele intamplate dar nu pentru ca m-am culcat cu Chris,ci pentru ca vroiam sa fie mai special .Nimic nu era la locul lui.
Dupa 30 de minute in care Alex conducea,inca nu intrasem in Constanta. Cred ca eram la mangalia de a durat atat de mult drumul si nici macar nu am intrat in oras. La un momentdat Alex a oprit masina pe un camp.
-Tu chiar ma urasti?Spune el , cu o voce dezamagita, dar nu se uita la mine.
-Lasa-ma in pace!
Atunci el se intoarce inspre mine si ma forteaza sa ma uit la el. A vazut un chip plans,ranit,si plin de durere. Nu prea e prost baiatu’…mdea…s-a intors si a pornit masina , iar in 20 de minute am ajuns acasa.
-Inca nu mi-ai raspuns….Spune el .
-Nu te urasc….doar nici nu te iubesc. Cred ca te dispretuiesc. De ce? Pentru ca mi-a placut de tine ca o proasta si tie nu ti-a pasat, si …..chiar ma doare mana..oricum voi trece peste asta.
-Nu am vrut sa te ranesc..inca…si nu a apucat sa termine ca m-am bagat peste el.
-Mai ai nevoie de mine…..da stiu raspunsul …dar nu cred ca vreau sa mai am vreo treaba cu tine….
-Da ce ti-am facut?Intreaba el nervos.
-Nu conteaza!
-Ce dracu! Normal ca conteaza!
-Pa Alex.
Si am iesit din masina si am fugit in casa . Era deja 22:00 si ai mei dinou erau plecati. M-am dus si am facut un dus lung, unde mi-am pus gandurile in oridine. M-am pus in pat si am adormit. Toata noaptea am avut cosmaruri cu Alex si Chris dar mi-am revenit repede dupa ele.
YOU ARE READING
Converse
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba despre Emma , o fata caruia nu ii pasa de nimic si face numai ce vrea ..dar pana cand? Oare va putea sa fie ‘imblanzita‘ de cineva? Asta veti afla in urmatoarele capitole . Sper sa va placa ! Lectura placuta!