Chapter 1

250 20 2
                                    

*Πανω στην φωτο είναι η Άλι*

Ο ήλιος χτυπάει στο πρόσωπο μου και αναγκάζομαι να ανοίξω τα μάτια μου.Και τότε θυμάμαι πως είναι η πρώτη μέρα στο σχολείο, ένα καινούργιο περιβάλλον, νέοι φίλοι, όλα καινούργια και εγώ πάλι μόνη...

Σηκώνομαι βαριεστημένα και πηγαίνω στο μπάνιο. Κοιτάζω το πρόσωπο μου στον καθρέφτη και λέω στον εαυτό μου :"Πρέπει να σταματήσεις να ξενυχτας". Πλένω το πρόσωπο μου γιατί η μάσκαρα κατέληξε στο κάτω μέρος του προσώπου μου.

Πηγαίνω μπροστά στη ντουλάπα μου και μάταια προσπαθώ να βρω κάτι να βάλω. όλα μου τα ρούχα είναι στις αποχρώσεις του μαύρου. Πιστεύω πως το μαύρο με εκφράζει απόλυτα γιατί ο ταυτίζεται με τον εσωτερικό μου κόσμο. Τελικά αποφασίζω να φορέσω το μαύρο σκισμένο μου τζιν με την κοντή μαύρη μου μπλούζα που γράφει πάνω "ADIDAS".

Κατεβαίνω τα σκαλιά και κατευθύνομαι προς την κουζίνα για να φάω το πρωινό μου. Ο Κρίστοφερ έχει ξεκινήσει να τρώει ενώ οι γονείς μου έχουν φύγει για τη δουλειά.
-Καλημέρα Κρις.
Το λέω και ένα χαμόγελο εμφανίζεται στο πρόσωπο του.
-Καλημέρα μικρή...
Μου τη σπάει όταν με λέει μικρή και το κάνει επίτηδες ξέροντας ότι αυτό με εκνευρίζει. Δεν το σχολιάζω και απλά κάθομαι να φάω.

Τελειώνουμε και οι δύο το πρωινό μας σιωπηλοί. Παίρνω την μαύρη τσάντα μου και βγαίνω στο δρόμο με προορισμό το σχολείο. Ο Κρις με ακολουθεί αλλά δεν του δίνω σημασία.

Φτάνω στο σχολείο και όλα τα βλέμματα στρέφονται πάνω μου. "Ωραία ξεκινησαμε" λέω από μέσα μου με έναν τόνο ειρωνείας. Βλέπω ένα αγόρι να με πλησιάζει και προσπαθώ να τον αποφύγω, εκείνος όμως μπαίνει μπροστά μου και μου λεει:
- Ε όμορφη! Είσαι η καινούρια έτσι;
- Και σένα τι σε νοιάζει;
- Καλά μια κουβέντα είπαμε πως κανείς ετσι;
- Έτσι ειμαι εγώ και αν σ'αρέσει!
- Μ'αρέσει για αυτό και ήρθα...
- Όμως εμενα επειδή δεν μου αρέσει λέω να την κάνω.

Απομακρύνομαι από αυτον τον μαλακά και κατευθύνομαι προς το γραφείο του διευθυντή για να μου δείξει που είναι η τάξη μου.

Το κουδούνι έχει χτυπήσει εδώ και 5 λεπτά και αφού παίρνω τις πληροφορίες που χρειάζομαι πηγαίνω στην τάξη μου. Χτυπάω την πόρτα και μπαίνω μέσα διστακτικά.

Κ(αθηγητρια)- Εσύ πρέπει να είσαι η Άλι Στίβενς
Α(λι)- Ναι, απαντάω ψυχρά
Κ- Έχουμε μόνο μια κενή θέση. Τζαστιν πάρε την τσάντα σου για να καθίσει η Αλι δίπλα σου.
J(ustin)- Μα κύρια γιατί να καθίσει δίπλα μου;
Κ- Γιατί το λέω εγώ!
J- Ποοο καλαα..

Παίρνει την τσάντα του, πηγαίνω και κάθομαι δίπλα του...

Ελπίζω να σας άρεσε το πρώτο παρτ ειμαι καινούργια σε αυτό και πιστεύω πως έκανα μια καλή αρχή.
Ευχαριστώ που διαβάσατε την αρχή της ιστορίας μου ελπίζω να συνεχίσετε να το διαβάζετε.
Θα ήθελα να διαβάσω τα σχολεία σας και αν είστε πιο έμπειροι από εμένα θα ήθελα πολύ αν ακούσω τις σουμβουλες σας.
Και μην ξεχνάτε να κάνετε vote☆

Εκεί Θα Με Βρεις...Where stories live. Discover now