Την επομενη μερα ξυπναω και ειμαι
ακομη στην αγγαλια του. Με κοιταζει και μου λεει
J-Καλημερα.
Α-Καλημερα.
J-Κοιμηθηκες καλα;
Α-Ναι. Εδω και ποση ωρα εισαι ξυπνιος;
J-Οχι και πολυ. Ετσι κι αλλιως μου αρεσει να σε κοιταζω οταν κοιμασαι.Κοκκινιζω αλλα προσπαθω να το κρυψω λεγοντας
Α-Παμε να φαμε τιποτα;
J-Γιατι οχι;Σηκωνεται και πεταει την κουβερτα απο πανω του. Ειναι μονο με το μποξερακι. Στρεφω αλλου το βλεμμα μου για να μην τον κανω να νιωσει ασχημα που τον κοιταζω. Φοραω τις παντοφλες μου και πηγαινω κατω. Μετα απο λιγο ερχεται κι εκεινος.
J-Εισαι ετοιμη να πας στο πιο τελειο μερος ολοκληρου του συμπαντος;
Α-Υπαρχει; Αν ειναι το σχολειο μη με πας καν! Λεω με γεματο το στομα
J-Οχι φυσικα!
Α-Μα...η Disneyland ειναι πολυ μακρια.
J-Αν θες να πας κι εκει πηγαινουμε!
Α-Καλα τωρα..
J-Τοτε σχολειο;
Α-Αφου δεν εχουμε αλλη επιλογη :/Μετα το πρωινο πηγαινω στο δωματιο μου να ντυθω. Ετοιμαζομαι και κατεβαινω κατω. Με περιμενει στην πορτα. Τον παρατηρω καθως πλησιαζω. Ομορφος ειναι. Αυτα τα ξανθα μαλλια και τα γαλαζια του ματια...μα τι λες Αλι συγκεντρωσου!!!
J-Ετοιμη;
Α-Παντα!Οταν φτανουμε στο σχολειο βλεπω την Τζο να τρεχει προς το μερος μου. Με αγγαλιαζει σφιχτα.
Τ-Μην ξαναφυγεις ετσι απο το σχολειο χωρις να μου το πεις!
Α-Ενταξει Τζο.Βλεπω με την ακρη του ματιου μου τον Cameron να καθεται σε ενα παγκακι. Δεν σε νοιαζει τι κανει αυτος ο ηλιθιος!
N-Ει παιδια! Τι κανετε
Α-Γεια σου Nash. Τι λεει;
Ν-Καλα ρε παιδια.
J-Πως και δεν εισαι με τον Cameron;
N-Απο χθες δεν πολυ μιλαει ξερεις, δεν ειναι πολυ καλα, κατι θα εχει!Η Λιζα ερχεται και εκεινος την αγγαλιαζει. Μου αρεσει να βλεπω τους φιλους μου χαρουμενους.
Ν-Λεω το Σαββατο να παμε ολοι μαζι στο club ξερετε. Μιας και θα εχουμε ολοι χρονο.
Τ-Ναι αμε ;)
Α-Συμφωνω
Λ-Ωραια εκλεισε!
Α-Με συγχωρειτε παιδια πρεπει να παω στην τουαλετα.Κατευθυνομαι προς το εσωτερικο του κτηριου. Μπαινω στις τουαλετες και πηγαινω να πλυνω τα χερια μου. Βρεχω τα χερια μου και καθως βγαινω απο την πορτα νιωθω ενα χερι να με τραβαει.
C-Αλι ελα εδω.
Α-Ασε με ησυχη Cameron!
C-Αλι γαμωτο μου σε θελω. Τι δεν καταλαβαινεις;Δεν μπορω να καταλαβω τι στο διαολο θελει απο μενα.
Α-Οπως θελεις και την Στεισι και ολες τις αλλες...ξερω...ασε Cameron μας τα'παν κι αλλοι!
C-Αλι αυτο που εγινε δεν ηταν σκοπιμο. Η Στεισι με πηγε σπιτι γιατι ημουν μεθυσμενος και...
Α-Και ολως τυχαιως βρεθηκε στο κρεβατι σου...στην αγγαλια σου..χωρις ρουχα! Κοροιδεψε με κι αλλο το 'χεις!
C-Αλι μονο εσενα θελω.
Α-Ενταξει! φωναζω
Μπορω να φυγω αν θελεις!
C-Οχι δεν θελω
Α-Ηταν ρητορικη ερωτηση!Αρχιζω να απομακρυνομαι. Τι ηλιθιος. Απορω πως εμπλεξα μαζι του.
Το κουδουνι χτυπαει και πηγαινω στην ταξη μου. Καθομαι στο θρανιο μου και σε λιγο ερχεται ο Justin.
J-Ολα καλα;
Α-Ναι μια χαρα. Θα ερθεις μαζι μας αυριο ετσι;
J-Δεν το χανω με τιποτα.
Α-Χαχα δεν αντεχεις μακρια μας!
J-Μακρια σου εννοεις!
Α-Τι ειπες;
J-Εμ...τιποτα
Α-Ενταξει.Η μερα περασε ευχαριστα. Στα διαλειμματα με τα παιδια σπαμε πλακα και περναμε πολυ ωραια.
Σαββατο βραδυ...
*Ελα Τζο θες να περασω να σε παρω;*
#Ναι η Λιζ θα παει με τον Nash οποτε περνα απο το σπιτι και μιση#
*Οκ φιλια!*Πηγαινω σπιτι της. Χτυπαω το κουδουνι. Σε λιγα λεπτα ειναι στην πορτα πληκτρολογωντας κατι στο κινητο της.
Α-Σε ποιον γραφεις;
Τ-Στον Γκειμπ.
Α-Ποιος ειναι ο Γκειμπ;
Τ-Ενας φιλος μου.
Α-Μονο φιλος σου;
Τ-Βασικα τον γνωρισα στην κατασκηνωση το καλοκαιρι και ...
Α-Σου αρεσει!
Τ-Λιγο, μου δινει μια μπουνια στο μπρατσο, ενταξει πολυ!
Α-Το ξερα!
Τ-Αχ...
Α-Η Τζο αναστεναζει, το δαμε και αυτο.Πηγαινουμε με τα ποδια. Τα παιδια μας περιμενουν απ'εξω.
Α-Τι τιμη για εμας!
J-Παντα.
Α-Μου κλεβεις τις ατακες;
J-Μη φανταστεις!Γελαμε και μπαινουμε μεσα. Μεχρι τις 1.00 χορευαμε. Τοτε λεω στα παιδια.
Α-Να με συγχωρειτε guys! Παω στο μπανιο.
Πηγαινω προς το μερος που βρισκεται η τουαλετα. Μπαινω μεσα και ριχνω λιγο νερο στο προσωπο μου και ετσι οπως γυρναω για να φυγω νιωθω καποιον να με σπρωχνει προς τον τοιχο. Ειναι ο Cameron. Βαζει το χερι του στον λαιμο μου και με σηκωνει ψηλα. Δεν μπορω να αναπνευσω. Μα τι στο διαολο κανει; Μου τραβαει την μπλουζα και την βγαζει πολυ βιαια. Παιρνει το χερι του απο τον λαιμο μου και κολλαει πανω στο σωμα μου.
C-Αν δεν θες με τον ευκολο θα το κανουμε με τον δυσκολο τροπο.
Νιωθω το χερι του πισω στην πλατη μου..εκει που υπαρχει το κουμπωμα του σουτιεν μου και τοτε....
ESTÁS LEYENDO
Εκεί Θα Με Βρεις...
Novela JuvenilΜε λένε Άλι, είμαι 17 χρονων και μετακόμισα πρόσφατα στη Νέα Υόρκη. Ζω μαζί με τους γονείς μου και τον μεγαλύτερο αδερφό μου τον Κριστοφερ.