Με κοιτάει κάπως περίεργα αλλά δεν του δίνω σημασία. Μετά από κάτι λεπτά μου λέει
J- Γεια.
Α- Γεια, του λέω ξινά(όπως μιλάω σε όλους τώρα τελευταια)
J- Από που εισαι;
(Δεν έχω καμία όρεξη να πιάσω κουβέντα μαζί του αλλά του απανταω)
Α- Από το Λονδίνο.
J- Και πώς έφτασες στα μέρη μας;
Α- Μου άρεσε και ήρθα, του λέω ειρωνικά.
Δεν μου ξαναμιλαει γυρνάω και παρακολουθώ στο μαθημα(παρόλα αυτά είναι η πρώτη φορά που παρακολουθώ στο μαθημα)
Μετα απο πολλά λεπτά βαρεμάρας χτυπάει το κουδούνι και βγανω γρήγορα από την τάξη. Ήμουν η πρώτη που βγήκε για αυτό καθώς άνοιξε την πορτα έπεσε πάνω σε μια κοπέλα.
Α-Συγνωμη δεν σε πρόσεξα
Τ(ζο)-Δεν πειράζει.Είσαι καινούργια έτσι?
Α-Ναι μόλις μετακόμισα (κοιτάζω τα παπούτσια μου από αμηχανία επειδή έπεσα πάνω της)
Τ-Χαίρομαι που ήρθες.Με λένε Τζο.
Α-Χάρηκα που σε γνώρισα με λένε Άλι.
Τ-Έλα να σου γνωρίσω την παρέα μου.
Α-Εντάξη
Με παίρνει από το χέρι και βγενουμε μαζί σου προαύλιο.Με πηγαίνει προς ένα παγκάκι και βλέπω να κάθεται ο Justin σε αυτό μαζί με άλλα 4 παιδιά, 3 αγόρι και ένα κορίτσι.
Τ-Να σου συστήσω τους φίλους μου.Από εδώ η κολλητή μου η Λίζα, ο Cameron(εχει καστανά μαλλιά και ένα βαθύ γαλάζιο χρώμα στα ματια), ο Nash(καστανοξανθα μαλλιά με γαλάζια μάτια),και ο Justin.
A-Χαίρομαι που σας γνωρίζω αν και με τον Justin έχουμε ήδη γνωριστεί(λέω με έναν μικρό τόνο ειρωνείας)
J-Οκ δεν το σχολιάζω, γιατί αυτή η συζήτηση που κάναμε δεν ήταν γνωριμιας
Α-Okay...
N-Οπ τι παίζει εδώ Justin;
C-Ελπίζω τίποτα, και με κοιτάζει με ένα πονηρό βλέμμα.
Τ-Θέλετε να βγούμε το βράδυ σε κανένα club;
Ολοι-Ναι! (Εκτός από Άλι)
Τ-Εσυ Άλι θα ερθεις;
Α-Δεν ξέρω ρε βαριέμαι
Τ-Έλα ρε θα περάσουμε τέλεια!
C-Ναι Άλι έλα και εσύ θα δεις θα περάσουμε καλά μαζί
Α-Καλά οκ θα έρθω πως κάνετε έτσι...
Ξαφνικά ακούμε το κουδούνι και ξεκινάω προς την τάξη. Όλοι προχωράνε μπροστα εκτος απο τον Cameron που μενει πισω και με τραβαει απο το χερι για να γυρίσω να τον κοιτάξω.
C-Έλα μαζί μου..
Α-Που πάμε; Θα αργήσουμε στην τάξη
C-Απ'οτι κατάλαβα δεν σε νοιάζει και τόσο αν θα αργήσουμε μια ώρα είναι δεν θα πάθουμε κάτι
Α-Δίκιο έχεις έχουμε λογοτεχνία και βαριέμαι
C-Πάμε στη πίσω αυλή να καθίσουμε
Α-Οκ
Κατευθυνόμαστε στην πίσω αυλή. Με σπρώχνει σε έναν τοίχο και κολλάει επάνω μου. Η καυτή του ανάσα χτυπάει στο πρόσωπο μου και ανατριχιάζω. Το καταλαβαίνει και γελάει πονηρά.
C-Είσαι πολύ ομορφη, στο έχουν πει ποτε;
Α-Κάτι εχω ακούσει, λέω ειρωνικά
Πλησιάζει πιο κοντά μου. Κοιτάζει μια τα μάτια μου και μια τα χείλη μου. Μετά από λίγο μου δίνει ένα γλυκό φιλί. Στην αρχή δεν ανταποκρινομαι, αλλά όταν καταλαβαίνω τι γίνεται τυλίγω τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του και βάζω την γλώσσα μου στο παιχνίδι. Γελάει σαρκαστικά και συνεχίζουμε να φαινόμαστε για πολλή ώρα. Τα χείλη του απομακρύνονται από τα δικα μου, ενώνουμε τα μέτωπα μας και προσπαθούμε να βρούμε τον ρυθμό της ανάσας μας.
C-Σου άρεσε γλυκουλα;
Α-Υπάρχουν και καλύτεροι πιστεύω!
C-Τότε μήπως να ξαναδοκιμασω για να σου αλλάξω γνωμη;
Α-Αμέ ;)
Με πιάνει από τη μέση και ενώνει τα σώματα μας. Με φιλάει βίαια και παθιασμένα. Σταματάω το φιλί και του λέω
Α-Νομίζω πως άλλαξα γνώμη!
C-Χαίρομαι μωρό μου.
Α-Τώρα τι θα γίνει με μας;
C-Δεν ξέρω, αν θα ήθελες και εσύ θα ήθελα να γίνεις κοπέλα μου.
Σαν απάντηση τον πιάνω και τον φιλάω παθιασμένα.
C-Άρα αυτό σημαίνει "ναι";
Α-Ναι.
Με πιάνει και με ξανακολλαει στον τοίχο. Με φιλάει και μετα απο λίγο οι γλώσσες μας έχουν μπει στο παιχνίδι. Καθώς φιλιομαστε μου χαϊδεύει τα μαλλιά. Σε κάποια φάση απομακρύνεται ελάχιστα και μου ψιθυρίζει
C-Να ξέρεις Άλι... πως θα κάνω τα πάντα για να είσαι ευτυχισμένη.Το κουδούνι χτυπάει.
Α-Cameron πρέπει να φύγουμε! Τα παιδιά θα αναρωτιούνται που είμαστε.
C-Ναι γλυκουλα..Δυστυχώς! Συνάντησε με πάλι εδώ μόλις σχολασουμε.
Α-Οκ, του λέω και μου κλείνει το μάτι.
C-Πηγαινε εσυ πρώτη και θα έρθω εγώ μετά..
Τον φιλάω μια στα γρήγορα και φεύγω. Καθώς πλησιάζω τους άλλους ο Νash με ρωτάει
Ν-Ε Αλι είδες τον Cam;
C-Τι έγινε Nash; Ανησυχησαμε;
Ν-Σκάσε ρε. Απλά ήθελα να συνεννοηθούμε για απόψε. Μέρος και ώρα!
C-Στο γνωστό. Στις 11:00.Έρχεται από πίσω μου και νιώθω δύο χέρια μ με αγκαλιάζουν.
Τ-Ωπ παιδιά τι γίνεται εδώ περα;
C-Να απλά...εγω και η Άλι..
Ολοι-Οοοοοοοο (Εκτός από τον Justin που μας κοιτάζει κάπως περιεργα)
C-Σκάστε όλοι ρε
Τ-Καλά Cameron. Τα φτιαξες με κορίτσι και σοβαρεψες;
C-Δεν σοβαρεψα για αυτό, αλλά με αλλάζει ο τρόπος που συμπεριφέρεται.
Α-Αχ Cam..εγω...
Το κουδούνι δε με αφήνει να τελειώσω την πρόταση μου και πρέπει να πάω στην τάξη (όχι για κάτι άλλο αλλά γιατί είναι πρώτη μέρα και εχω ήδη μια απουσία!)
Ανεβαίνουμε όλοι στις τάξεις μας. Μόλις μπαίνω στην τάξη καταλαβαίνω ότι έχω πάλι το ίδιο μάθημα με τον Justin. Κάθεται στο θρανίο, πλησιάζω και κάθομαι στη θέση μου.
J-Να προσέχεις!
Α-Να προσέχω τι;
J-Τον Cameron.
Α-Και γιατί να προσεχω;
J-Απλά στο είπα. Γιατί μπορεί τώρα να είναι γλυκός και να σου αρέσει αλλά μπορεί και να το μετανιώσει μετά για αυτό πρόσεχε!
Α-Δεν θα μου πεις τι να κάνω!Ο καθηγητής μπαίνει στην τάξη και σταματάμε να μιλάμε. Μου σπάει τα νεύρα ο Justin. Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρεται ειλικρινά, απλά θέλει να καταστρέψει την μερική ευτυχία μου με τον Cameron. Ο ηλίθιος!
Ευχαριστώ που διαβάζετε την ιστορία μου...Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το παρτ θα υπάρχουν πολλές ανατροπές στην ιστορία μου μέχρι τότε να περνάτε καλά..Και μην ξεχνάτε κάντε vote☆
YOU ARE READING
Εκεί Θα Με Βρεις...
Teen FictionΜε λένε Άλι, είμαι 17 χρονων και μετακόμισα πρόσφατα στη Νέα Υόρκη. Ζω μαζί με τους γονείς μου και τον μεγαλύτερο αδερφό μου τον Κριστοφερ.