2 εβδομαδες αργοτερα...
Βγηκα παλι με τα παιδια εκεινο το Σαββατο.
C-Μωρο μου δεν αισθανομαι καλα...
Α-Τι εχεις;.
C-Ηπια λιγο παραπανω και ζαλιζομαι. Θα παω σπιτι να ξεκουραστω
Α-Οκ να προσεχεις. Θα περασω να σε δω αργοτερα.
Την τελευταια προταση δεν την ακουσε γιατι ειχε ηδη βγει απο το μαγαζι.
Την υπολοιπη ωρα με τα παιδια περασαμε πολυ ωραια. Ειπα να μην αργησω και αποψε. Ειναι 12.00 (δωσαμε ραντεβου πιο νωρις). Πρεπει να παω να δω πως ειναι ο Cameron. Και μετα να επιστρεψω σπιτι.Αποχαιρετω τα παιδια και βγαινω στον δρομο. Πηγαινω στο σπιτι του Cameron.
Για καποιο λογο βρισκω την πορτα ανοιχτη, σαν να μπηκε καποιος πριν απο λιγο. Δεν δινω σημασια. Σπρωχνω την πορτα που ανοιγει με ενα τριξιμο. Καθως ανεβαινω προς το δωματιο του βλεπω ρουχα πεταμενα απο δω και απο κει. Οι γονεις του λειπουν και ο Cameron δεν πεταει ποτε τα ρουχα του ετσι. Πηγαινω κοντα στην πορτα και προσπαθω να αφουγραστω την κατασταση στο δωματιο. Ανοιγω σιγα σιγα την πορτα...Την επομενη στιγμη δεν θυμαμαι τιποτα αλλο παρα εμενα να τρεχω στον δρομο και να κλαιω. Να μην βλεπω που πηγαινω. Ωσπου μετα απο πολλη ωρα φτανω στο σπιτι μου. Πηγαινω στο δωματιο μου κλαιγοντας ακομα. Πως μπορεσε να μου κανει κατι τετοιο; ο Cameron που τον εμπιστευομουν οσο κανεναν!
Μολις ανοιξα την πορτα στο δωματιο του ειδα στο κρεβατι εκεινον...μαζι με μια κοπελα (την Στεισι απο το σχολειο μας). Να κοιμουνται αγγαλια..χωρις ρουχα!
Ο Justin ειχε δικιο! Ο Cameron με ηθελε μονο για το σεξ και επειδη δεν εβρισκε ανταποκριση σε μενα προχωρησε...σε μια αλλη κοπελα...σε κατι πιο ευκολο. Τι μαλακας! Δεν θα τον συγχωρηση ποτε για αυτο που εκανε.
Πεφτω στο κρεβατι μου. Δεν αντεχω αλλο..τοση κουραση. Αποκοιμιεμαι με το τελευταιο μου δακρυ να εχει κυλησει πολλη ωρα πριν. Δεν θα χαλαστω για εκεινον τον μαλακα!Την αλλη μερα το πρωι ετοιμαζομαι και πηγαινω στο σχολειο. Μεχρι το διαλειμμα της 2ης ωρας δεν γυρισα να κοιταξω τον Cameron. Σε εκεινο το διαλειμμα ερχεται και με βρισκει μαζι με τους αλλους.
C-Αλι να σου πω ενα λεπτο;
Σηκωνομαι και πηγαινω μαζι του..οχι πολυ μακρια απ τα παιδια.
C-Τι εχεις σημερα; Εγινε κατι;
Α-Ω ελα τωρα Cameron μην κανεις πως δεν καταλαβαινεις!
C-Τι εγινε Αλι;
Α-Με την Στεισι το Σαββατο το βραδυ καλα περασατε;
C-Αλι εγω...
Α-Εμεις οι δυο τελειωσαμε! Και μην τολμησεις να με ξαναπλησιασεις γιατι θα σε σκοτωσω.Σηκωνομαι και φευγω. Δεν θα επιτρεψω σε κανεναν να με δει να κλαιω! Πηγαινω στην ταξη, μαζευω τα πραγματα μου και φευγω απο το σχολειο με την δικαιολογια πως με ποναει η κοιλια μου και πρεπει να φυγω.
Πηγαινω στο σπιτι μου. Πεφτω στο κρεβατι μου και αρχιζω να κλαιω.
Σε λιγο ομως ακουω ενα χτυπημα στο τζαμι του παραθυρου μου. Γυρναω και...
YOU ARE READING
Εκεί Θα Με Βρεις...
Teen FictionΜε λένε Άλι, είμαι 17 χρονων και μετακόμισα πρόσφατα στη Νέα Υόρκη. Ζω μαζί με τους γονείς μου και τον μεγαλύτερο αδερφό μου τον Κριστοφερ.