Chapter 17

73 12 2
                                    

Μπαινουμε στο αυτοκινητο του.

J-Τι θες για αρχη;
Α-Μμμ..δεν ξερω!
J-Φαγητο;
Α-Με ξερεις τοσο καλα!

Λεω και τον φιλαω απαλα. Τραβαει το χειροφρενο, βαζει ταχυτητα, στριβει το τιμονι και ξεκιναμε. Παταω για να ανοιξει το ραδιοφωνο. Παιζει το House of the rising sun των Animals.

J-Μου αρεσει αυτο το τραγουδι!
Α-Ωραιο ειναι! Που θα παμε;
J-Οπου θες!
Α-Ενδιαφερον!

Ακουμε το τραγουδι και τα επομενα που ακολουθουν μεχρι που φτανουμε στο κεντρο της πολης. Σταματαει εξω απο ενα φαστφουνταδικο.
J-Καλα ειμαστε εδω;
Α-Αμε!

Βγαινουμε εξω και μπαινουμε στο μαγαζι. Καθομαστε σε ενα τραπεζι και σε λιγο ερχεται ο σερβιτορος
Σ(ερβιτορος)-Τι θα παρετε;
J-Εγω ενα cheeseburger με μαρουλι ντοματα κετσαπ μουσταρδα και πατατες.
Α-Εγω μια μεριδα κοτομπουκιες και πατατες.
Σ-Ενταξει.

Α-Λοιπον πως νιωθεις τωρα που...
J-Ειμαι επιτελους μαζι σου;
Α-Οχι! Που βγηκες απο το νοσοκομειο;
J-Εγω καλυτερα νιωθω οταν ειμαι μαζι σου. Ειτε μεσα στο νοσοκομειο...ειτε οπουδηποτε!
Α-Φαε τωρα!
J-Ενταξει.

Σε λιγο ερχεται και το δικο μου φαγητο. Παιρνει μια κοτομπουκια.
Α-Εεει αυτο ειναι το φαγητο μουυ!
J-Κανε αα, λεει πλησιαζοντας την κοτομπουκια προς το μερος μου. Ανοιγω το στομα μου αλλα την τελευταια στιγμη την τρωει εκεινος.
Α-Εισαι πολυ κακος!!
J-Γι'αυτο με αγαπας εε;
A-Μπορει!

Τελειωνουμε το φαγητο πηγαινει να πληρωσει και φευγουμε.

Α-Που θα παμε τωρα;
J-Βολτα!
Α-Ωραια

Κατεβαινουμε τον δρομο και περπαταμε...με τις ωρες στην πολη...με τα φωτα...εχει περασει το χερι του στους ωμους μου και προχωραμε ετσι...καποια στιγμη λεω

Α-Ειναι πολυ αργα. Δεν πρεπει να γυρισουμε;
J-Αφου το θες!

Γυριζουμε στο αυτοκινητο και μετα παμε στο σπιτι του Justin.

Α-Και εγω; Πως θα παω σπιτι;
J-Δεν θα πας!
Α-Και που θα μεινω;
J-Λεω να σε αφησω εδω εξω στον δρομο!
Α-Δεν θα το κανεις!
J-Οχι χαζουλα! Σπιτι θα ερθεις! Τι νομιζες οτι αυτο ηταν η εκπληξη; Ακομα δεν αρχισαμε!
Α-Αυτο ακουγεται ενδιαφερον...για συνεχισε..
J-Αναλυτικα αυριο το πρωι...

Πηγαινουμε στην πορτα, ξεκλειδωνει και μπαινουμε σιωπηλα μεσα.

J-Παμε πανω.
Α-Ειμαι πισω σου.

Ανεβαινουμε ησυχα την σκαλα και πηγαινουμε στο δωματιο του. Με αφηνει να περασω πρωτη. Μπαινω μεσα και ανοιγω τα φωτα. Εκεινος κλεινει και κλειδωνει την πορτα.

Α-Τι κανεις εκει;
J-Οι δυο μας τωρα!

Ερχεται κοντα μου και τον πλησιαζω και εγω. Αρχιζουμε να φιλιομαστε μεσα στην μεση του δωματιου. Καποια στιγμη με σηκωνει ελαφρα και εγω πηδαω τυλιγοντας τα ποδια μου γυρω απο την μεση του. Εκεινος βαζει τα χερια του στην πλατη μου και σηκωνει το κεφαλι του για να μπορει να με φιλησει καλυτερα μιας και ειμαι πιο ψηλα τωρα. Αρχιζει και κανει στροφες και εγω κλεινω τα ματια μου καθως βρισκομαι ψηλα. Μετα με ξαπλωνει σιγα σιγα στο κρεβατι. Ακουμπαω την πλατη μου στα σεντονια και ειναι απο πανω μου. Απλωνω τα χερια μου προς τα πισω. Μετα ερχεται και ξαπλωνει διπλα μου φιλωντας με. Βαζει το ενα του χερι στην μεση μου και με το αλλο χαιδευει τα μαλλια μου.

J-Σ'αγαπαω Αλι.

Ειναι οι τελευταιες λεξεις που ακουω πριν κλεισω τα ματια μου και αποκοιμηθω στην αγγαλια του...

Συγγνώμη που δεν ανέβαζα τόσο καιρό αλλά λογο των εξετάσεων δεν προλάβαινα να γράψω καινούργιο παρτ.
Τώρα που είναι καλοκαίρι θα ανεβάζω τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα.
Σκέφτομαι να ξεκινήσω ένα καινούργιο βιβλίο που θα έχει περισσότερη δράση αλλά συγχρόνως και ρομαντισμό.

Ευχαριστώ για την στήριξη σας❤❤❤









Εκεί Θα Με Βρεις...Where stories live. Discover now