Μπ-Αλι μπορεις να περασεις!
Προχωραω αμιλητη προς την πορτα. Μπαινω μεσα. Ολα ειναι λευκα. Βλεπω τον Justin σε ενα απο εκεινα τα κρεβατατια με τα λευκα σεντονια να εχει μια φιαλη με αιμα πανω απο το κεφαλι του που να συνδεονται με το χερι του με ενα λεπτο σωληνακι, κατι μηχανηματα που δειχνουν τον ρυθμο της καρδιας του, λιγο φαγητο σε εναν δισκο, καποια απο τα ιατρικα εργαλεια και κατι γαζες και επιδεσμους.
J-Γεια σου Αλι.
Α-Γεια σου Justin!
J-Μαμα, μπαμπα μας αφηνετε μονους;
Μ+Μπ-Βεβαιαως.Οι γονεις του Justin βγαινουν εξω και εγω στεκομαι ορθια στη μεση του δωματιου σαν φοβισμενο παιδακι.
J-Ελα εδω δεν δαγκωνω!Προχωραω διστακτικα προς το μερος του. Πρεπει να πω κατι.
Α-Πως νιωθεις;
J-Πολυ καλυτερα τωρα που εισαι εδω!Παιρνω μια καρεκλα και καθομαι διπλα στο κρεβατι, στα αριστερα του Justin. Απο την θεση που βρισκομαι παρατηρω το αιμα να κατεβαινει απο την φιαλη δια μεσου του σωληνα και να πηγαινει στο μερος οπου βρισκονται οι φλεβες του Justin.
J-Κοιτα 'δω πραγματα!
Α-Ναι ειναι.. φανταστικο!Μετα απο λιγα λεπτα εχω σκεφτει τι θα πω, παιρνω μια βαθια ανασα και ξεκιναω..
Α-Justin.. λυπαμαι πολυ για ολο αυτο που συνεβη. Ποτε δεν ηθελα να σου συμβει κατι τετοιο και τωρα εισαι εδω μεσα με μια μαχαιρια στο στομαχι εξαιτιας μου και...
J-Χαιρομαι που ειμαι εδω μεσα για αυτο το λογο.
Α-Αχ Justin. Δεν αξιζει να παθεις κατι τετοιο για μενα...
J-Αλι...αυτος ειναι ο σκοπος της ζωης μου!
Α-Ποιος;Απλωνει το χερι του κι πιανει το δικο μου. Το χερι του ειναι χλωμο.
J-Το να βαζω σε κινδυνο την ζωη μου για σενα...το να ρισκαρω τα παντα για σενα...το να κανω τα παντα για σενα γιατι εγω...Αλι...σ'αγαπαω...
Νιωθω τα δακρυα να ερχονται. Πλησιαζω με την καρεκλα μου πιο πολυ στο κρεβατι, εκεινος σηκωνεται ελαφρα απο το μαξιλαρι και με φιλαει. Αυτο το φιλι ειναι το πιο ωραιο που υπαρχει. Κανενας αλλος δεν με εχει ξαναφιλησει με αυτον τον τροπο. Ο δικος του ειναι μοναδικος. Το πρωτο μας φιλι. Το πιο υπεροχο απ' ολα. Αυτη την φορα δεν θα το αφησω. Γιατι τωρα καταλαβαινω οτι εχω αισθηματα για τον Justin και οτι ειλικρινα δεν θελω να τον χασω. Ενα δακρυ κυλαει στο μαγουλο μου και εκεινος φερνει το χερι του και κραταει το προσωπο μου.
J-Γιατι κλαις;
Α-Γιατι σ'αγαπαω Justin.
J-Αλι...εισαι οτι πιο ομορφο μου συνεβη σε ολοκληρη την ζωη μου.
YOU ARE READING
Εκεί Θα Με Βρεις...
Teen FictionΜε λένε Άλι, είμαι 17 χρονων και μετακόμισα πρόσφατα στη Νέα Υόρκη. Ζω μαζί με τους γονείς μου και τον μεγαλύτερο αδερφό μου τον Κριστοφερ.