Τρέχω, τρέχω όσο πιο μακριά μπορώ.
Μακριά από που; ρωτάω τον εαυτό μου
Δε δίνω απάντηση, μα ξέρω, ξέρω πως θέλω να ξεφύγω από τα πάντα. Δε σταματάω.Δε μπορώ, είναι τόσα πολλά αυτά που με στοιχειώνουν, δε μπορώ να σταματήσω έτσι απλά.Αδιέξοδο. Τι θα κάνω τώρα. Φοβάμαι, πρώτη φορά νιώθω τον φόβο τόσο έντονα.
Θα με πιάσουν...
Ποιοι θα με πιάσουν;"Αμέλεια!"
Όχι,όχι πάλι.Με βρήκαν. Τι θα κάνω. Δε πρέπει να κλάψω, δε πρέπει να τους δώσω αυτό που θέλουν.
"Αμέλεια"
"Με βρήκαν!" φωνάζω και τινάζομαι από το κρεβάτι.
"Ηρέμησε.. Ήταν απλά ένα όνειρο." προσπαθεί να με ηρεμήσει η Αλίκη.
"Εφιάλτης" σαρκάζομαι
Κοιτάω γύρω μου.Το ίδιο άσπρο δωμάτιο.
"Γιατί είμαι ακόμα εδώ;"
"Βασικά...ήσουν εκτός ελέγχου και αναγκάστηκαν να σε ναρκώσουν.Κατά τ'άλλα ο γιατρός είπε ότι θα πάρεις σύντομα εξιτήριο."
Εκτός ελέγχου. Δεν ήταν εφιάλτης.Είναι στ'αλήθεια..νεκρή!Δεν ήταν μέρος του εφιάλτη.
"Τι χρονολογία έχουμε; " τη ρωτάω απότομα
"Τι ερώτηση είναι αυτή;"
"Απλά απάντησε μου..σε παρακαλώ"
"2405"
Την κοιτάω έκπληκτη. Δε το πιστεύω. Η Κορίνα έλεγε την αλήθεια.Γιατί; Γιατί σε εμένα; Τι έχω κάνει και η ζωή παίζει τόσο ύπουλα μαζί μου. Πως δεν είχα καταλάβει τίποτα. Πως ήμουν τόσο ηλίθια;
"Χρειάζομαι λίγο αέρα"
"Αμέλεια είναι κάποιος που θέλει να σου μιλήσει.."
"Όποιος και αν είναι μπορεί να περιμένει Αλίκη!" αποκρίνομαι επιθετικά
Ανοίγω την πόρτα για να φύγω και τον αντικρίζω...Κάθεται στις καρέκλες απέναντι από το δωμάτιο,φαίνεται τόσο γαλήνιος. Μα δεν μπορώ να του μιλήσω τώρα..έχω τόσα πολλά να ξεκαθαρίσω μέσα στο κεφάλι μου.Δε με έχει καταλάβει, ίσως να μην με αναγνωρίζει καν,με έχει δει μία φορά στη ζωή του κάτω από άθλιες συνθήκες.Αυτό με συμφέρει για τώρα.
Προχωρώ στους διαδρόμους του ψυχρού νοσοκομείου.Το μόνο που ξεχωρίζει είναι τα μπλε καθίσματα έξω από κάθε δωμάτιο.Περνάω έξω από το 311.Διακρίνω από τη μισάνοιχτη πόρτα έναν άντρα να αναρρώνει στο ίδιο κρεβάτι όπου εκείνη άφησε την τελευταία της πνοή αφήνοντας με διαλυμένη.Ακόμα δε πιστεύω πως είναι αλήθεια.
YOU ARE READING
Στα Όρια Της Πραγματικότητας:Χαμένες Αναμνήσεις
Science FictionΗ Αμέλεια, είναι ένα δεκαπεντάχρονο κορίτσι, που από την ηλικία των πέντε ετών,ζει σε ένα άθλιο ορφανοτροφείο, όπου την παράτησε μία μυστήρια γυναίκα. Μα η μέρα της αλήθειας δεν είναι πλέον τόσο μακρυά,η μέρα που ανακαλύπτει ότι ζούσε σε ένα ψέμα,σε...