Otworzyłam powoli oczy, przewróciłam się na drugi bok i zobaczyłam śpiącego Nicka. Wyglądał tak słodko. Pocałowałam go w usta. On leniwie otworzył oczy i spojrzał na mnie tymi swoimi pięknymi niebieskimi oczkami.
-Cześć księżniczko- powiedział po czym się uśmiechnął.
-No cześć- przywitałam się po czym wtuliłam się w niego.-Kocham Cię- szepnął mi do ucha.
-Ja Ciebie też kocham i chciałam się przeprosić- powiedziałam bardzo cicho, bałam się jak zareaguje na to co mu zaraz powiem.
-Za co?- spytał.
-Bo... bo ja ciebie prawie zdradziłam, Oliver dał mi jakieś cholerstwo po czym nie wiedziałam co robię i prawie doszło by do seksu z nim ale w ostatnim momencie się ocknęłam i przeprasz...- nie dokończyłam bo przerwał mi Nick.
-CO KURWA?!? Ten kutas chciał Ciebie zgwałcić?!? Tylko o to mu chodzi... JA GO KURWA ZABIJĘ!- krzyczał na cały dom. Jego oczy stały się czerwone ze złości. Szybko wstał z łóżka ubrał się i chciał już wyjść z pokoju ale złapałam go za rękę i przysunęłam do siebie...
-Nick uspokój się proszę... nie złość się już na niego, powiedz o co chodzi chce poznać całą prawdę- oczy Nicka od razu powróciły do naturalnego koloru.-Dobrze skarbie, a więc czas zawołać Briana.
***
-Więc ten cały Oliver to Alfa. Najsilniejszy i najlepszy ze wszystkich wilkołaków on jest ich królem- mówił Nick.-On po prostu chce Ciebie zresztą nie tylko on...- powiedział Brian.
-Ale czego on ode mnie chce po co mu ja? Kto niby jeszcze mnie chce?- byłam bardzo ciekawa.
-Żebyś urodziła mu dzieci...- powiedział z uśmieszkiem Brian. Zboczeniec...-CO?!? Po jaką cholerę?!?- krzyczałam.
-Bo jesteś wojownikiem?- powiedział Nick.
-I co w związku z tym?!?- byłam poddenerwowana... raczej wkurwiona.-Wojownik ognia czyli ty... jest najsilniejszy ze wszystkich. Jest on przekazywany z pokolenia na pokolenie. Ty odziedziczyłaś go po swojej matce- tłumaczył Nick.
-Co to ma do rzeczy?!?
-To, że jeśli zmiesza się jakiś gatunek z najsilniejszym wojownikiem to urodzi się najpotężniejszy potomek na świecie...- dokończył Brian.-I tylko po to mnie potrzebuje ten drań?- spytałam wkurzona.
-Nie tylko...==========================================================================
Hej słodziaki moje :* Przepraszam, że długo nie było rozdziału (3 dni ale dla mnie to długo xd)
ale nie miałam czasu ;-;Jutro jak będziecie grzeczni to dodam kolejny rozdział :* xD
Miłego czytania!!! <3Ps. U góry zdj Nicka <3
CZYTASZ
Zauroczenie Wampira
RomanceNaomi jest 17 letnią dziewczyną. Ze względu na śmierć matki przeprowadza się do innego miasta. W nowej szkole poznaje chłopaka. Kim jest chłopak? Jakie tajemnice ukrywa? Jak potoczą się dalsze losy Naomi? Tego dowiecie się czytając "Zauroczenie Wam...