Tento díl bude trochu jiný, bude se jednat o rozhovor, který jsem před pár dny vedla s Andreou přes Skype. Domnívám se, že přepisem rozhovoru lépe pochopíte její pocity, než kdybych je předělala do určitého příběhu v ich-formě.
Andrea samozřejmě se vším souhlasila, vyřídila jsem jí vaše vzkazy.
A = Andrea, V = já (Viktoria)
***
V: Tak co je nového? Už jsme spolu dlouho nemluvily...
A: Je zkouškové, jak by mi asi bylo? Ale nějak to zvládám.
V: Co matka? Dává ti chvíli klidu?
A: Prosím tě, jako bys ji neznala. Samozřejmě, že chodím každý den do práce a po nocích nebo ráno se učím, protože podle ní "její krev se přeci nemusí učit, ta to má vše v hlavě".
V: Takže posun absolutně žádný, jak vidím.
A: A nikdy nebude, ona prostě nemůže přenést přes srdce, že jsem žena. Dokážeš si představit, co udělá chybějící třetí noha? Kdybych ji měla, chovala by se ke mně jinak...
V: Opět začínáš se sarkasmem a ironií?
A: Nikdy jsem nepřestala.
V: O čem bys dneska chtěla mluvit?
A: Nevím. Témat je hodně, třeba před pár dny jsem zjistila, že nenávidím teplé měsíce a víš proč?
V: Netuším.
A: Protože kamkoliv vylezu, vidím zamilované lidi, jak se nejlépe drží za ruce. Prostě je to epidemie! Je jim teplo, tak lezou po venku a mě z nich bolí hlava.
V: *krátce jsem se zasmála* Opět tu máme teatrálnost? Nezapomínej, že jim to nemůžeš zakázat... To ti vadí to, že si projevují lásku na veřejnosti?
A: Jo, a nejen to! Prostě když vidím, jak se drží za ruce, líbají se, objímají se, nedej Bože se po sobě plazí!
V: Zlato, smrdí mi tu závist.
A: Já vím! *povzdechne si* Prostě mě to s*re! Teď bych fakt potřebovala někoho, kdo by mě objal, třeba jen držel za ruku, prostě byl se mnou.
V: Máš spoustu přátel, kteří jsou tu pro tebe...
A: *skáče mi do řeči* Ale to není stejné!
V: Když už se o tom bavíme, co ten tvůj Švýcar?
A: Nikdy neby můj a nikdy nebude... Jeho přítelkyně je těhotná a za pár dní se budou brát. Na jednu stranu mu to neskutečně přeji, chci, aby byl šťastný, ale prostě. *rozhazuje rukama*
V: Bolí to...
A: Jo.
V: Neboj se, ono to prostě přebolí, časem to přejde, někoho poznáš.
A: Nepoznám, nejsem schopná být ve vztahu, ani s mužem kompletně navázat vztah.
V: Co tě vede k tomuto názoru?
A: Vždyť se na mě podívej! Kdybych byla alespoň štíhlá a krásná... Jsem škaredá a ještě k tomu chytrá.
V: No tak, zlato, vždyť nejsi škaredá.
A: Tak s tímhle na mě nechoď! Tyhle kecy z milosti si odpusť.
V: Nemyslela jsem to zle, prostě si jen myslím, že jsi fakt krásná, jen prostě by stačilo pár kilo dolů.
A: Nemám čas ani cvičit. Spím sotva pár hodin, chodím do školy a pracuji. Nemám čas ani odepisovat svým přátelům, nemám čas na sebe! Už jsem se třikrát přeobjednala u kadeřnice, za chvíli budu vypadat jako Ezau!
ČTEŠ
Všichni moji démoni
SpiritualDívka... Budeme ji říkat třeba Andrea... Andrea, dívka narozená do perfektní rodiny, která byla vedena k absolutní dokonalosti. Ve škole vždy premiantka, sama se naučila plynule hovořit čtyřmi světovými jazyky, na co sáhne, to jí jde. Všichni v okol...