P.o.v Anne
'Prinses, wakker worden' Ik voel Nialls lippen tegen de mijne aan. Ik moet er spontaan van knipogen. 'Heeey Niall' ik open mijn ogen en doe ze vervolgens weer dicht door het felle zon licht. Ik open nog is een keer mijn ogen en zie Niall langs me liggen. Hij staart me aan. 'Ni, je staard..' Ik glimlach naar hem. 'Ik hou ervan om naar mooie dingen te staren' Ik begin te blozen. 'Babe je bent zo cute als je bloost' 'Niall stop.. Ik moet zo nog meer blozen' Ik glimlach maar hem en geef hem een knuffel. Niall tilt me op in bruidshouding. 'Niall wat doe je?' Hij loopt naar beneden en ze met in de kamer neer. De eettafel is bedekt met de lekkerste dingen. 'Awhh Ni, dit is zo lief..' Ik loop maar Niall en geef hem een kusje. Als ik terug trek gaat Niall met zijn hoofd naar mij oor. 'Ik wil meer' Niall loopt weg en gaat aan de tafel zitten. 'Nialler, wat gaan we vandaag doen?' 'Verassing babe' Elke keer als hij me babe of prinses ofzo noemt voelt het zo fijn.
We zitten in de auto. Niall wilde me alle leuke plekjes waar hij vroeger naartoe ging laten zien. We gaan eerst naar zijn oude school. Ik word uit mijn gedacht gehaald omdat iets op mijn been ligt. Het is Nialls hand. Ik staar naar hem en blijf dat een poosje doen. 'Prinses.. We zijn er!' Niall stapt de auto uit en ik wil ook de auto uit stappen maar Niall is mij voor en tilt me de auto uit. Hij zet me op de grond neer en duwt me tegen de auto aan. Hij zoent me hevig. Na een tijdje trek ik terug. Hij kijkt me zielig aan. Ik geef hem nog een klein kusje en dan gaan we naar binnen. Niall heeft mijn hand vast en we lopen naar de concerge. 'Hallo. Ik zoek mevrouw May' De concerge kijkt Niall aan. 'Niall. Dat is lang geleden. Ze zit in C173' 'Oke, doei' Niall en ik lopen naar het lokaal en worden best vaak aangekeken. Maarja wat wil je dan als De Niall Horan bij jou op school is.. We zijn bij het lokaal aangekomen en Niall klopt op de deur. De vrouw gebaard dat hij naar binnen mag komen. Ik doe de deur open en loop voor Niall naar binnen. Ik hoor direct meiden gillen. 'OMGG dat is DE vriendin van Niall Horan' ik glimlach een beetje en heb nog steeds Niall's hand vast. De meiden beginnen nu nog harden te schreeuwen. 'O.M.G De Niall Horan is in onze les' gilt een meisje. Ik lach een beetje en Niall doet hetzelfde. 'Niall, dat is lang geleden. Wat brengt jou hier?' de vrouw kijkt Niall lief aan. 'Ik laat mijn prinses plekken zien waar ik altijd kwam' Niall kijkt me aan en ik knuffel hem. 'aewhhh' alle meiden kijken ons met grote ogen aan. 'Niall?' Een meisje in de klas kijkt Niall aan. 'Wat is er meisje?' Niall glimlacht naar haar. 'Mag ik met jullie op de foto. Niall knikt en al snel heeft de klas een rij. Iedereen heeft zijn mobieltje vast. We maken met iedereen een foto en Niall geeft iedereen nog een knuffel.
Niall en ik lopen richting een parkje. Als we er zijn laat Niall me los. Ik kijk hem vragend aan. Hij loopt weg en ik volg hem. We stoppen voor een picknick kleedje. 'Awhh Nialler. Dit is zo lief' We gaan zitten. Niall en ik knuffelen en eten een klein beetje tussen door. Als alles op is gaan we weer naar Niall's huis in Ierland. We pakken onze spullen weer. We lopen naar de auto. We gaan zitten en Niall heeft weer 1 hand aan het stuur en de andere op mijn been. Ik zet de muziek aan en als ik hoor dat het One Direction is, zet ik hem heel hard. Niall en ik zingen hard mee. Dit word een leuke autoreis..
JE LEEST
PERFECT N.H ✔
Fanfiction"Cause baby I'm perfect for you" Ik zing hard mee terwijl het concert bezig is. Ik kijk naar de jongens en vooral naar Niall, hij is zo knap Ik sta, samen met mijn beste vriendin Jessica helemaal vooraan bij het podium. Ik kijk naar Jessica en kijk...