41

667 20 3
                                    

P.o.v Jessica

Er is ee half uur voorbij. Harry zit nog steeds naast me en heeft de hele tijd gezegt dat hij me niet kwijt wilt enzo en ik heb alleen maar gehuild..
'Jessica. Het spijt me echt.. Hoe kan ik dat laten zien?'
'Weet ik niet.. Ik vertrouw je niet meer Harry.. Je hoort dit niet achter je te houden.' 'Hoe kan ik je vertrouwen winnen?' Ik slaak een zucht.. Ja weet ik veel. Hij maakt foute en ik moet ze oplossen? Zo werkt dat niet eh.. 'Geen idee Harry.. Ik wil je gewoon even niet meer zien en dan kijk ik wel wat je doet om mijn vertrouwen te winnen.' Harry knikte. 'Dan ga ik maar. Ik bel je wel als ik je weer wilt spreken' Harry knikt en ik sta op. Ik hoor Harry hard huilen. Het liefst zou ik naar hem toe rennen en hem knuffelen, maar zo gaat het niet..

Ik ben weer bij het 1D huis. Ik bel aan en Louis doet open. 'Godd je bent er. Waar is Harry?' 'Weg.. Ik hoef hem even niet meer te zien..' Louis knikt. 'Snap ik.. ik heb de berichten gelezen..' Ik geef Louis een knuffel en we bellen de anderen. 'Liam gaat naar Harry en Niall en Anne komen zo' Ik knik en Louis zet een glaasje water voor me neer. 'Thanks Loubear!' Hij komt langs me zitten en geeft me een knuffel. 'Geen dank Jess'

P.o.v Anne

Jessica is bij Louis. Liam is nu naar Harry toe en Niall en ik lopen naar het 1D huis. We hebben besloten om zelf daar nog een nachtje te slapen. Ik bij Jessica en Niall bij Louis, want Jessica zal dat fijn vinden..

'Anne kunnen we even praten' Ik schrik wakker uit mijn gedachte en kijk hem bang aan. 'Heey babe, niet bang zijn' Ik knik en hij geeft me een kusje. 'Wat is er Niall?' 'Zullen wij altijd eerlijk zijn? Over alles? En het niet verzwijgen?' 'Tuurlijk Niall! Ik hou van je en we zijn getrouwd. We vertellen gewoon altijd alles' Hij knikt en slaat zijn armen strak om me heen. 'Ik hou van je prinses'

'Heey' We gaan op de bank zitten bij Jessica en Louis. Jessica verteld het hele verhaal en huilt soms zacht. 'Dus nu wil je hem even niet meer zien?' 'Nope.. Hij moet zelf maar komen om mijn vertrouwen weer te winnen' Iedereen knikt en we veranderen het onderwerp.

Het is al 11 uur ofzo. Ik en Jessica zitten beneden op de bank. Harry en Liam zijn bij Harry slapen. En Louis en Niall zijn boven aan het gamen. Dus nu hebben Jessica en ik meiden tijd.

Ik word opeens wakker en voel me misselijk. Ik ren zo snel mogelijk naar de wc, ik kots al mijn eten van de hele week uit ofzo.. Ik voel me echt niet goed..
Ik loop terug en probeer nog te slapen wat niet gaat gebeuren.. Ik kijk op mijn mobiel. 3 uur 's nachts.. Fijn..

Ik zie buiten licht branden en daarna hoor in de voordoor openen. Liam komt naar binnen. 'Heey, wat doe je hier? waar is Harry?' 'Jessica moet wakker worden en naar de tuin gaan' Ik kijk hem vragend aan en hij glimlacht. 'Trusten. Ik ga slapen' Ik knik en geef hem een knuffel. 'Jessica wakker worden' 'Hmff.. Anne?' 'Ja?' 'Wat is er? Hoelaat is het?' 'Je moet naar buiten en het is 3 uur snachts' 'Hoezo moet ik wakker worden en naar buiten' 'Dat zie je zelf wel' Ze staat op en loopt naar buiten.

P.o.v Harry

'Hey' Jessica kijkt me aan en wilt weer weglopen. 'Blijf en kijk even rond' Ze knikt en kijkt rond. Haar ogen worden groot. Ik heb allemaal kaarsen in een vorm van een hadt gezet en daar binnen een kleedje met eten. Ook heb ik een pak aan gedaan 'Harry.. dit is heel lieff.. Maar waarom zo laat' 'Omdat ik je direct weer terug wil.. Ik wil je niet kwijt.. Ik kan niet zonder je..' ze knikt. 'Harry dit is zo lief' Ze komt naar me toe en geeft me een knuffel. 'Sorry babe dat ik het niet vertelde.. Maar ik heb onze vriendschap verbroken omdat ze niet wilden dat wij samen zijn..' 'Harry het maakt niks meer uit.. Dit is te lief. Nog nooit heeft iemand dit gedaan.. En je ziet er goed uit in pak' Ze lacht een beetje en ik geef haar een kus. 'Schafje, zullen we vanaf nu eerlijk zijn en alles vertellen?' Ze knikt en slaat haar armen om mijn nek. Ik sla mijn armen om haar heupen en til haar een beetje op. Ik zet haar daarna weer langzaam neer en we gaan samen zitten. Ik sla mijn arm om haar heen en zo blijven we een lange tijd zitten...

PERFECT N.H ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu